Coca-Cola lansează împreună cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike o nouă campanie - „Open Up Playlist”

Într-o perioadă în care încă se simt provocările pandemiei, Coca-Cola face echipă cu artiștii internaționali Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas și Like Mike pentru a inspira oamenii să fie deschiși și să privească în continuare cu optimism către viitor. Un proiect unic – primul playlist colaborativ care include un mix de genuri muzicale – se află în centrul celei mai recente campanii a brandului, Open Up Playlist, care s-a lansat și în România începând cu această săptămână. Anul acesta, Coca-Cola marchează 30 de ani de optimism pe piața locală, iar noua campanie de brand completează mesajul aniversar, pregătind noi experiențe celor care iubesc muzica și Coca-Cola.

Bazată pe ideea că muzica este unul dintre acele lucruri care ne ridică întotdeauna moralul atunci când trecem prin momente dificile, ne aduce împreună și ne dă o stare de bine, campania Open Up Playlist reunește această putere a muzicii, popularitatea artiștilor internaționali și vocea inspirațională a brandului Coca-Cola într-o colaborare unică.

Playlist-ul, care conține trei noi piese lansate de Maluma - artist nominalizat la Grammy pentru Cel Mai Bun Album Latino în 2020, noua senzație pop - cântăreața și compozitoarea suedeză Zara Larsson, și Dimitri Vegas & Like Mike - perechea de DJ numărul 1 în lume, poate fi ascultat prin scanarea sticlelor de 500 ml și a dozelor Coca-Cola dedicate din campanie.

Noua campanie are o componentă puternică de implicare a consumatorilor, atât prin experiențele digitale, cum este filtrul AR disponibil în Instagram, cât și prin promoția cu premii. În aplicația Coca-Cola, aceștia pot înscrie codurile de pe ambalaje, având astfel șansa de a câștiga unul dintre numeroasele premii incluse în promoție, printre care: boxe portabile, căști wireless sau o mașină hibrid.

Cei trei artiști, ambasadori ai campaniei, sunt protagoniștii unui nou spot TV al brandului, iar influenceri din România se vor alătura campaniei pentru a întări mesajul pozitiv al campaniei.

 „Optimismul definește personalitatea brandului Coca-Cola. Într-un an în care marcăm 30 de ani de prezență în România, ne bucurăm să oferim inspirație printr-o colaborare inedită și surprinzătoare cu artiști urmăriți de milioane de români. Muzica este o forță de neoprit, atunci când transmite un mesaj pozitiv. Cu noua campanie sperăm să atingem inimile cât mai multor oameni, să îi încurajăm să gândească pozitiv și să se bucure de fiecare clipă.” – Iuliana Nedelcu, Marketing Director, Coca-Cola România 

Maluma: „Ca artist, cea mai mare satisfacție pe care o poți avea vine din posibilitatea de a oferi bucurie și inspirație oamenilor din lumea întreagă. Mai ales în această perioadă, cred că este important să ne folosim muzica și vocea pentru a transmite mesaje pozitive. Oamenii au nevoie mai mult ca niciodată de încredere și optimism, iar eu mă bucur de această oportunitate, de a fi parte dintr-un proiect muzical extraordinar, menit să inspire oamenii să danseze pe ritmurile optimismului.”

Zara Larsson: „Este uimitor cum muzica a fost un liant între oamenii din toate colțurile lumii, într-o perioadă a distanțării sociale. Pentru mine, faptul că avem la dispoziție această resursă extraordinară, muzica, pentru a oferi bucurie oamenilor, este o oportunitate minunată. Îmi place ideea campaniei și îi susțin mesajul. Îmi place să cred că, deși de multe ori nu putem să schimbăm circumstanțele, putem face diferența printr-o atitudine pozitivă. Este ceea ce îmi doresc să transmit prin această nouă piesă și prin colaborarea în acest proiect. Haideți să dăm optimismul la maxim!”

Dimitri Vegas & Like Mike: „Ultimul an a schimbat multe lucruri, inclusiv modul în care ne bucurăm de muzică. Ne-au lipsit întâlnirile, concertele, festivalurile, cluburile. Dar energia extraordinară a muzicii și puterea ei de a aduce oamenii împreună sunt lucruri care nu au cum să dispară. Suntem încântați să colaborăm cu Coca-Cola și să împărtășim mesajul nostru fanilor muzicii de peste tot. Așa că, haideți să ascultăm vibe-urile bune pe repeat!”

Vizitează site-ul campaniei aici.

Ascultă piesa Vamo A’ Gozarnola – Maluma – aici.

Ascultă piesa Nobody is an Island – Zara Larson – aici.

Ascultă piesa We’ll Be Dancing Soon – Dimitri Vegas & Like Mike – aici.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

O vară mai răcoroasă cu noile rețete Lavazza coffeetails

Vara e mai frumoasă petrecută alături de prieteni sau familie, la marginea unei piscine sau în natură. Fie că organizezi un cocktail ca să te bucuri de vremea frumoasă, un grătar în curte cu vecin... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot