Oreo este primul biscuit deţinător de recorduri

Oreo este primul care intră în cartea recordurilor guinness world records® pentru cele mai multe „like”-uri pentru o postare pe facebook în 24 de ore

Orice record este stabilit odată şi, conform zicalei, orice record este făcut pentru a fi doborât. În special în media socială, unde lumea se poate schimba în doar câteva ore, sau chiar minute. Azi însă, Guiness World Records a premiat Oreo pentru că a devenit prima marcă ce a încercat – şi a stabilit – recordul Guinness World Records® pentru „cele mai multe like-uri pentru o postare pe Facebook în 24 de ore”. Demersul de a stabili acest record chiar i-a inspirat şi pe alţii să încerce acelaşi lucru. Astfel, deşi dominaţia Oreo ca deţinător de recorduri în media socială este de scurtă durată şi dulce, fanii Oreo din întreaga lume s-au aliat pentru ca biscuitul preferat al lumii să devină „biscuitul cel mai iubit” din lume.  

Încercarea de a stabili recordul a început marţi, 15 februarie la ora 17:00, când comunitatea Oreo de pe Facebook de 16 milioane de fani din întreaga lume a fost invitată să dea „like” la următoarea postare: “"Like" pentru această postare de a vă alătura altor fani Oreo din întreaga lume pentru stabilirea unui record Guinness World Record pentru cele mai multe „like-uri” pentru o postare în 24 de ore. Oreo este biscuitul preferat al lumii şi, cu ajutorul vostru, va deveni „cel mai iubit”.” Postarea a reunit fani din întreaga lume şi i-a inspirat imediat şi pe alţii să încerce să atingă recorduri similare pe Facebook.

Guinness World Records, autoritatea mondială în domeniul recordurilor, a confirmat recordul pe 16 februarie la ora 17:00, când fanii din întreaga lume au adunat în total 114.619 “like-uri”.

"Oreo aduce familiile împreună de aproape 100 de ani”, spune John Ghingo, Senior Director, Oreo Global Growth Platforms pentru Kraft Foods. “Suntem deosebit de mândri de fanii noştri care s-au aliat pentru a face posibilă această premieră impresionantă. Deşi dominaţia noastră ca deţinător de recorduri este de scurtă durată, dar încântător de dulce, aşa cum sunt şi biscuiţii Oreo, acceptăm cu mândrie acest record în numele fanilor din întreaga lume”.

Oreo este iubit în întreaga lume şi atrage fanii nu doar datorită gustului său delicios, ci şi ritualului său unic „răsuceşte, gustă crema şi înmoaie în lapte” – un moment special de bucurie copilărească savurat cu un biscuit Oreo şi o cană de lapte, care se traduce în orice limbă sau cultură. Această postare care a atins recordul Guinness World Records a pus în evidenţă capacitatea mărcii de a aduce laolaltă familiile din întreaga lume, într-un mod nou, contemporan.  

Fanii de pe Facebook şi-au demonstrat sprijinul pentru această iniţiativă prin mii de comentarii la postare, cum ar fi „IUHUU – o să deţin un record mondial”, şi „avem nevoie de un buton pentru a ne exprima dragostea, nu doar plăcerea”.

Oreo a construit a treia mare comunitate de pe Facebook, cu peste 16 milioane de fani din peste 20 de ţări, şi o pagină accesibilă în trei limbi (engleză, spaniolă şi franceză). Fiind lider recunoscut în media socială, Oreo  îşi implică fanii prin mijloace inovatoare şi uşor de înţeles, care acoperă generaţii şi depăşesc graniţele.

Marca Oreo continuă să evolueze şi să crească – adăugând noi pieţe, noi produse şi noi canale pentru fanii săi fideli din întreaga lume. Anul viitor, Oreo îşi va sărbători centenarul şi va continua să se extindă şi în alte ţări. În prezent, biscuiţii Oreo sunt comercializaţi în peste 100 de pieţe din lume, după lansarea în Franţa şi în România în 2010. Oreo intenţionează de asemenea o lansare în Polonia şi Germania la începutul anului 2011.

Pentru mai multe informaţii despre Oreo şi pentru a deveni fan, vizitaţi www.facebook.com/oreo.


Autor: Luminita Iliescu



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Universul cosmeticelor asiatice de pe Glowrious.ro

Frumusețea asiatică este fascinantă. Femeile din spaţiul asiatic sunt invidiate şi admirate de toată lumea pentru tenul lor impecabil ca de mătase, o piele la care toate visăm.

<

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot