„Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri”, o campanie Jacobs

Într-un cadru informal şi un spaţiu plăcut, desigur cel al unei cafenele, Kraft Foods a lansat campania Jacobs „Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri”.  

La eveniment au participat jurnalista Alice Năstase Buciuta şi doctorul Cristian Andrei care ne-au reamintit importanţa pe care o au întâlnirile „face to face” şi emoţia fiecărei înâlniri în viaţa noastră din ce în ce mai dinamică şi în continuă schimbare.

Această campanie reprezintă un manifest pentru întâlnirile faţă în faţă, la o ceaşcă de cafea alintaromată, un prilej să ne reamintim că doar atunci când savurăm o ceaşcă de cafea alături de familie şi prieteni putem să împărtăşim momente unice, calde şi speciale, care ni-i aduc pe cei dragi mai aproape.

Jacobs este o marcă de cafea cu o puternică încărcătură emoţională.

Sloganul mărcii, prezent în toate campaniile de comunicare, are în prim plan puterea alintaromei, ce aduce oamenii mai aproape.

Şi pentru că o invitaţie la o cafea este echivalentă de cele mai multe ori cu o invitaţie la o conversaţie plăcută şi savuroasă, Jacobs a devenit liantul nelipsit al conversaţiilor „alintaromate”.

Deşi cafeaua face parte din viaţa consumatorilor români, consumul este unul dintre cele mai scăzute din Europa, situându-se într-o medie de 2 kg/cap de locuitor. În ţări precum Germania sau Austria consumul pe cap de locuitor depăşeste 5 kg.

"Având în vedere stilul modern de viaţă al oamenilor de astăzi şi tendinţa acestora de a comunica tot mai mult prin telefon, internet, SMS, am considerat oportun să facem încă un pas în demersul nostru de comunicare. Jacobs doreşte să le reamintească în această primăvară consumatorilor săi, că se pot bucura de emoţii şi trăiri unice în special în cadrul conversaţiilor faţă în faţă la o cafea. Pentru că nu poţi îmbrăţişa o fotografie, şi pentru că prin internet atingerile nu se simt, milităm pentru întâlnirile la o cafea cât mai dese, cât mai lungi şi cât mai pline de emoţie”, declară Andreea Bogdan Brand Manager Coffee R&G & Soluble.

Campania Jacobs "Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri" acoperă toate mediile ce au o afinitate crescută pentru publicul ţintă: panotajul stradal, atât în forma sa clasică, cât şi în variantele cu impact sporit, presa scrisă şi, desigur, internetul, pentru interacţiunea directă cu consumatorii. În acest sens, Jacobs a lansat pe platforma online www.coffeechat.ro o nouă provocare cu „aromă unică”: de a spune de ce sunt importante întâlnirile faţă în faţă, la o cafea cu Alintaroma.

De asemenea, campania surprinde cu mesaje personalizate în locuri inedite, cum ar fi cabinele de probă din diverse magazine, pentru a le reaminti clienţilor că o rochie nouă nu se vede prin telefon sau prin intermediul cutiilor de scrisori, spunându-le că scrisorile au farmecul lor, însă ele nu îţi zâmbesc înapoi.

Jacobs este o marcă de cafea foarte iubită în România, iar consumatorii ei sunt dintre cei mai diverşi, atât în ceea ce priveşte vârsta, sexul, cât şi veniturile.  Consumatoarea tipică de cafea Jacobs are între 25 şi 45 de ani, locuieşte în mediul urban şi are venituri medii sau ridicate. În anul 2010 consumatorii români au savurat peste 950 de milioane de ceşti de cafea prăjită şi măcinată Jacobs, contribuind astfel la creşterea cotei de piaţă Jacobs, în acest segment, cu 2% (în valoare) în 2010 faţă de 2009.

Povestea cafelei Jacobs a început într-o micuţă cafenea cochetă, înfiinţată de Johann Jacobs în 1895, în orăşelul german Bremen. Chiar şi acum, un secol mai târziu, cafeaua cu acelaşi nume continuă să-i încânte pe pasionaţi cu gustul său deosebit şi aroma unică.

Marca Jacobs a fost lansată pe piaţa din România în anul 1999, şi de atunci, din dorinţa de a fi mereu pe placul consumatorilor, a continuat să îşi extindă şi să îşi diversifice gama de produse. Portofoliul de produse al mărcii Jacobs este unul complet, cuprinzând: cafea prăjită şi măcinată, cafea solubilă şi specialităţi de cafea. Pentru ca oamenii să se bucure în orice moment al zilei de o cafea aromată, Jacobs oferă şi Night&Day - în variantă decofeinizată, prin metode naturale. Cea mai cunoscută şi mai iubită varietate este Jacobs Kronung (verde), care a devenit un sinonim al cafelei de cea mai înaltă calitate în ţara noastră.

 


Autor: Luminita Iliescu



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Universul cosmeticelor asiatice de pe Glowrious.ro

Frumusețea asiatică este fascinantă. Femeile din spaţiul asiatic sunt invidiate şi admirate de toată lumea pentru tenul lor impecabil ca de mătase, o piele la care toate visăm.

<

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot