Băneasa Shopping City sărbătorește 10 ani, cu evenimente în premieră

Băneasa Shopping City împlinește anul acesta aceasta un deceniu de existență în România și a marcat acest eveniment printr-o campanie aniversară de proporții la sfarsitul lunii aprilie. Desfășurată în săptămâna 14 – 22 aprilie, aceasta a avut ca obiectiv celebrarea modei ultimilor zece ani și a culminat cu o petrecere aniversară de amploare.

După un deceniu de activitate, Băneasa Shopping City a proiectat în premieră evoluția modei ultimilor ani prin intermediul tehnologiei și a unor concepte futuriste: cel mai mare video-mapping realizat de un centru comercial, experiente care au condus vizitatorii într-o călătorie futurista în istoria modei, toate acestea fiind completate de sute de premii și surprize din partea magazinelor.

Această campanie a urmat strategia adoptată de către Băneasa Shopping City, începând cu anul 2008: viziunea îndrăzneață asupra modei și stilului, vizibilă în evenimentele în premieră pe care le-a găzduit pentru publicul din România.

 In incercarea de a le oferi o experienta memorabila clientilor sai, Baneasa Shopping City a surprins cinci vizitatori ai centrului comercial, impreuna cu echipa Virgin Radio, in timp ce faceau cumparaturi, oferindu-le o excursie de o zi la Atena cu un avion privat si tratament VIP pe durata intregii zile. Cei cinci castigatori au fost surprinsi inca o data: la urcarea in avion au fost intampinati de  cantaretul Smiley, el însoțind grupul pe parcursul zilei.

 Evenimentul aniversar s-a incheiat cu o petrecerea exclusivista organizata pe piateta  Baneasa Shopping City

„Campania de aniversare a celor 10 ani a avut o miză extrem de importantă pentru noi: ne-am dorit să mulțumim clienților care ne-au vizitat pe parcursul acestui deceniu de activitate, datorită cărora am devenit centrul comercial cu cea mai bună performanță. Obiectivul pe care l-am urmărit în toți acești ani a fost să oferim clienților posibilitatea de a-și explora și pune în valoare stilul unic, prin oferta exclusivă și servicii la cele mai înalte standarde.”, a declarat Aura Dinu, Marketing Director al Băneasa Developments.

Parteneri media: Virgin Radio


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

First Instinct Blue, o nouă aromă masculină de la Abercrombie & Fitch

Pe urmele lui First Instinct din 2016, Abercrombie & Fitch este incantat sa anunte lansarea lui First Instinct Blue, o noua aroma masculina in colaborare exclusiva cu Inter Parfums. Parfumu... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot