Heidi Klum şi Lidl au prezentat la New York colecția comună de haine, Heidi and The City

Aseară, Heidi Klum şi Lidl au celebrat la New York premiera mondială a colecţiei esmara by Heidi Klum. Lansarea a avut loc în prezența a 350 de oaspeţi, printre care Zac Posen, Nina García și Shaun Ross, într-un show inedit, organizat într-un spectaculos magazin #LETSWOW Lidl. Heidi Klum, designerul colecției, a prezentat în premieră toate cele 84 de elemente ale colecţiei, alături de mai multe modele, într-un decor creativ.

Prin intermediul unui show impresionant organizat la New York, Heidi Klum şi Lidl au prezentat publicului internațional pentru prima dată colecţia lor comună „esmara by Heidi Klum: Heidi & The City“.

În locul unui podium clasic, compania a mizat în acest context pe un decor interactiv sub forma unui supermarket, care a abordat universul Lidl într-o manieră creativă şi ludică. În cadrul prezentării cu o durată de două ore, Heidi Klum şi 35 de modele au prezentat toate cele 84 de elemente ale colecţiei, de la ghete leopard print la blazere cu paiete și piese din piele naturală. Combinațiile diferite de piese vestimentare purtate de modele au subliniat posibilităţile variate de îmbinare pe care le oferă colecţia.

„Nu există un loc şi un moment mai bun decât New York în timpul Fashion Week pentru a prezenta colecţia noastră internaţională. Acesta a marcat debutul colaborării noastre intense cu Heidi Klum. Iar începând din 18 septembrie, toți clienții Lidl vor putea găsi în magazinele noastre din România, colecția esmara by Heidi Klum”, a declarat Marco Giudici, Director Național de Achiziții și Marketing Lidl România.

O experiență specială

Oaspeţi de seamă, printre care Nina García, Zac Posen și Shaun Ross, au sărbătorit alături de influenceri internaţionali, precum şi de reprezentanţi cunoscuţi din lumea modei, într-un cadru interactiv, organizat ca un supermarket reinterpretat. Evenimentul a creat puntea către lumea modei din New York şi motto-ul Lidl „Modă pentru toţi“. Decorul spectaculos i-a invitat pe oaspeţi la interacţiune şi la împărtăşirea experienţelor trăite în timpul show-ului, pe canalele sociale. 

Un punct culminant al show-ului s-a desfașurat în zona de styling personal a lui Heidi, în imediata apropiere a podiumului. Cu ajutorul unei „Oglinzi Magice” virtuale, poziționată în spatele unei uși de vitrină frigorifică din magazinul #LETSWOW Lidl, designerul a creat look-ul perfect „Heidi & the City“ pentru trei oaspeţi şi a oferit recomandări practice și personalizate de stil.

Heidi Klum, entuziasmată după show:

„A fost o lansare perfectă. Locaţia, New York, show-ul, oaspeţii – totul a mers perfect. Sunt foarte mândră de noua mea colecţie“, îşi exprimă încântarea designerul. „În sfârşit am reuşit să prezentăm moda care se potriveşte oricărei femei şi care poate fi purtată de orice femeie. Sunt foarte încântată de ceea ce am realizat aici“, a declarat Heidi Klum.

Pe parcursul evenimentului, expertul britanic în domeniul modei, Louise Roe, i-a ghidat pe toţi cei care nu au putut fi prezenţi la faţa locului, prin intermediul Facebook Livestream. Astfel, peste 20 de milioane de fani Lidl de pe Facebook au avut posibilitatea de a urmări live, în cele mai bune condiţii, la ora de vârf (ora 21.00 a României), premiera organizată la New York. Întregul Livestream poate fi accesat pe pagina de Facebook Lidl România www.facebook.com/lidlromania sau pe www.letswow.com/fashionshow.

Vânzările debutează în 10 zile

Colecția de modă Esmara by Heidi Klum cu tema Heidi & The City va fi disponibilă începând cu 18 septembrie, în toate magazinele Lidl din întreaga țară.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Cadouri parfumate pentru sărbătorile de iarnă

Dacă ar fi să mă întrebi pe mine ce cadou mi-aș dori de la Moș, ți-aș răspunde invariabil... și un parfum! Iar dacă e să fie și în set, m-ai cucerit definitiv! Un parfum nu va fi niciodată un cado... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot