Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 1 2 3 >  Ultima ›

Serviciile profesionale de curățare si dezinfectare a hainelor, una dintre măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19

În perioada următoare, compania 100% romanească Blue Lagoon Clean va continua să funcționeze și să asigure servicii profesionale de curățare și dezinfectare a hainelor și covoarelor și astfel să vină în sprijinul clienților din București și județul Ilfov cu măsuri pentru limitarea răspândirii Coronavirus.

“Conform prevederilor Ordonanței Militare nr. 2 din 21.03.2020 privind măsurile de prevenire a răspândirii COVID-19, articolul 2, punctul 1: se suspendă temporar activitățile de comercializare cu amănuntul, a produselor și serviciilor, în centrele comer

Carrefour lansează a doua ediție a programului CREȘTEM ROMÂNIA BIO

Carrefour România lansează a doua ediție a programului Creștem România BIO, cea mai amplă inițiativă de sprijinire a fermierilor români care vor să facă trecerea la agricultura ecologică. Creștem România BIO este o mișcare națională de susținere a agriculturii sustenabile și de încurajare a obiceiurilor sănătoase de consum, având la bază produsele BIO.

„Programul Creștem România Bio a luat naștere din dorința de a oferi oricărui agricultor șansa de a intra în procesul, uneori anevoios, al certificării bio, fiind – totodată &ndash

Floria completează oferta de magazine și servicii din Plaza România

În luna februarie, lanțul Floria a inaugurat o florărie în Plaza România. Magazinul este amplasat la parter și pune la dispoziția clienților o varietate de aranjamente florale, buchete sofisticate, cu design, cu poveste și plante în ghiveci, potrivite fiecărui sezon și oricărei ocazii.

De la faimoșii trandafiri la crini somptuoși, la orhidee exotice sau lalele gingașe, la Floria oricine se poate bucura de creații florale unice, gata să satisfacă și cele mai pretențioase gusturi.

Kaufland introduce în sortiment haine din bumbac certificat organic

Special pentru a aduce calitatea și sustenabilitatea la îndemâna tuturor, începând de astăzi, fibrele naturale utilizate în hainele marcă proprie Kaufland provin din bumbac organic certificat GOTS (Global Organic Textile Standards), care protejează pielea sensibilă și mediul înconjurător.

Mai mult, pornind de la ideea că nu trebuie să plătești mult pentru a te bucura de haine din bumbac organic, la Kaufland acestea sunt disponibile la prețuri accesibile și beneficiază de reduceri în această perioadă.

Farmec lansează campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”, un demers de responsabilitate socială pentru reciclarea ambalajelor produselor din portofoliul  propriu. Organizată sub forma unui proiect pilot, campania se va derula în patru magazine de brand din Cluj-Napoca, unde vor fi amplasate recipiente de colectare pentru deșeurile de ambalaje din hârtie, plastic, sticlă, metal și aluminiu.

„Această inițiativă reprezintă angajamentul nostru pentru dezvoltarea unor practici sustenabile î

Pandora va fi neutră din punct de vedere al emisiilor de dioxid de carbon până în 2025

Pandora a anunțat astăzi că s-a angajat să reducă emisiile în întregul lanț valoric, alăturându-se inițiativei Science Based Targets – colaborarea companiilor de top în vederea dezvoltării unor acțiuni ambițioase privind schimbările climatice. Acest lucru înseamnă că, înainte de sfârșitul anului viitor, Pandora va publica un plan de reducere a emisiilor pentru tot lanțul valoric, în conformitate cu Convenția de la Paris și cu ceea ce afirmă cele mai recente descoperiri în știință că este necesar pentru a evita cele mai grave consecinț

2469_Delta Dunării, o expoziție manifest pentru un viitor cu mai puțin plastic

Astăzi debutează inițiativa 2469_Delta Dunării, un proiect conceput pentru a crește nivelul de conștientizare cu privire la poluarea cu plastic din Delta Dunării și pentru a încuraja un comportament responsabil față de consumul de plastic. Autorii acestei inițiative civice sunt Alexandra Anghelache – graphic designer, Valentina Puzdercă – interior architect, Laur Răboj – copywriter și Alexandru Gheorghe – landscape designer. Primul pas al echipei este o expoziție, un spațiu imersiv ce evocă spiritul Deltei de azi, o Deltă în pericol de a fi sufocată de plast

Kaufland lansează prima colecție de articole sportive 100% sustenabile din România

Începând de astăzi, exclusiv în magazinele Kaufland este disponibilă prima linie de haine 100% sustenabile din România, realizată din PET-uri reciclate și deșeuri din material plastic, plase de pescuit sau din bumbac organic certificat GOTS.

Linia face parte din gama Newletics, cuprinde articole sportive pentru bărbați și femei și este prima colecție marcă proprie Kaufland prin care compania face încă un pas în implementarea strategiei ReSet Plastic.

Carrefour România lansează DUMINICA VERDE – o zi pe săptămână dedicată obiceiurilor de consum responsabil

Carrefour România lansează Duminica Verde și propune românilor o nouă tradiție în zilele de duminică: un consum responsabil de resurse, bazat pe reducere, refolosire și reciclare. Pentru ca tot mai mulți consumatori să deprindă acest obicei, Carrefour va comunica în fiecare zi de duminică, până la finalul anului, acțiuni concrete și modele care sprijină și inspiră clienții în acest demers.

“Credem în forța noastră de schimbare, dar și în responsabilitatea cu care vine aceasta. De aceea, ne luăm angajamentul ca, până la finalul anu

Dove va folosi sticle din plastic 100% reciclat și va elimina complet plasticul din ambalajul săpunului-cremă în mai multe piețe, printre care și România

Dove anunță o nouă inițiativă-cheie, parte din angajamentul companiei de a reduce deșeurile de plastic până în anul 2025, care prevede economisirea unei cantități de peste 20.500 tone de plastic virgin în fiecare an prin:

• Eliminarea completă a plasticului din ambalajul săpunului său cremă, la nivel global


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

CK EVERYONE, un parfum neutru pentru fiecare generație

Un nou parfum îndrăzneț pentru fiecare generație, CK EVERYONE anunță un capitol iconic din povestea CK ONE. Inspirat de persoanele autentice și tinere, care nu se limitează la granițe, norme și... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot