Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 1 2 3 >  Ultima ›

Nature Box lansează o ediție limitată de produse cu ambalaje 98%* din plastic social

Nature Box, în parteneriat cu Plastic Bank (Banca de Plastic), organizație globală ce luptă să reducă deșeurile de plastic din oceane și, totodată, sărăcia din comunitățile în curs de dezvoltare, au lansat o ediție limitată de produse al căror ambalaj este fabricat 98%* din plastic biodegradabil. 

Nature Box aduce pe piața din România două produse pentru păr și piele, ambalate în recipiente fabricate 98%* din plastic reciclat, denumit  Plastic Social®. Acesta este colectat de pe plaje și soluri de către localnicii comunităților sărace, predat la centr

Fa și Schauma, împreună împotriva deșeurilor de plastic și a sărăciei

Fa și Schauma luptă împreună cu Plastic Bank să reducă deșeurile de plastic și să sprijine populația țărilor sărace. Cu ediția limitată BEACH LOVE, Fa lansează pe piață produse cu ambalaj fabricat 98%* din plastic social (plastic colectat de pe plaje și uscat, ulterior reciclat). De asemenea, ediția limitată Schauma OCEAN PASSION conține produse ale căror ambalaje sunt realizate 96%* din plastic biodegradabil.

În fiecare an, aproximativ 8 milioane de tone de plastic ajung în oceanele lumii, având un impact negativ asupra ecosistemului marin. Mare parte din can

adidas și Parley for the Oceans sărbătoresc a cincea aniversare a colaborării lor și își reînnoiesc angajamentul de a lupta împotriva poluării globale cu plastic

În ziua care marchează a cincea aniversare a parteneriatului lor, adidas și Parley for the Oceans își reînnoiesc angajamentul de a ajuta la încheierea crizei globale a poluării cu plastic, aducând eco-inovația și schimbarea în industrie; toate acestea pentru a genera o  revoluție a materialelor menită să înlocuiască în totalitate plasticul.

Parteneriatul a fost anunțat inițial la ediția din 2015 a evenimentului Parley ‘Oceans. Climate. Life.” ce a avut loc la Națiunile Unite din New York, acolo unde Cyrill Gutsch, fondatorul

Recolamp transformă deșeurile în energie!

„Transformă deșeurile în energie!” este titlul celei mai noi inițiative Recolamp, o campanie de responsabilitate socială și de colectare selectivă a deșeurilor din echipamente de iluminat, prin care becurile arse colectate selectiv capătă valoare, pentru susținerea unor cauze sociale. Primul proiect susținut este „Banca de Alimente”, inițiat de Crucea Roșie Română cu mai mult de 10 ani în urmă.

Astfel, în perioada 12 iunie – 31 august, la fiecare 300 de becuri colectate selectiv la punctele de colectare Recolamp, asociația donează 90 de

Bruce Willis se implică activ în salvarea planetei

Protejarea mediului înconjurător și sustenabilitatea au devenit în ultimii ani o cauză pentru care numeroase celebrități au ales să militeze. Multe dintre acestea au mizat pe puterea exemplului și au ales să-și schimbe obiceiurile zilnice. Fie că vorbim de o atenție sporită asupra  consumului de apă, evitarea ambalajelor din plastic sau colectarea selectivă, vedetele împărtășesc experiența lor pe social media pentru a-și încuraja fanii să le urmeze exemplul.

Zilnic citim despre problemele legate de cantitățile masive de deșeuri, în special despre ambalaje

Toate bijuteriile Pandora vor fi realizate din aur și argint reciclate

Pandora, cel mai mare brand de bijuterii din lume, a anunțat astăzi că va înceta în totalitate utilizarea argintului și a aurului minat în bijuteriile sale până în 2025 și va cumpăra doar din surse reciclate. Această schimbare va reduce emisiile de carbon cu două treimi pentru argint și cu mai mult de 99% pentru aur.

„Argintul și aurul sunt materiale extraordinare de bijuterii care pot fi reciclate încontinuu, fără a-și pierde calitatea. Metalele minate cu secole în urmă sunt la fel de bune ca cele noi. Acestea nu se vor degrada niciodată. Do

Noile ambalaje Eau Thermale Jonzac, elemente cheie in definirea atributelor de brand: bio și dermatocosmetic

Marca Eau Thermale Jonzac s-a lansat cu misiunea de a aduce consumatorilor dermatocosmetice ce îi ofera pielii formule biomimetice ce au la bază o apă termală izotonică de excepție și ingrediente vegetale certificate bio.

Pentru ca atributele de brand sa fie cat mai ușor comunicate consumatorului, am adaptat ambalajele adaugand însemne noi sau adaptand însemnele deja existente.

Floria.ro lansează Jungla Urbană, o colecție care te poartă în toate colțurile lumii

Cum ideea de vacanță este diferită anul acesta față de ceea ce știam, Floria.ro aduce mai aproape senzații din toate colțurile lumii cu noua colecție Jungla Urbană. Mesajul pe care această colecție de vară îl poartă este unul de optimism și bucurie, sugerat atât prin simbolistica florilor alese, cât și prin cromatica dominant roz.

Noul context, în care recomandările de distanțare socială și de reducere a deplasărilor nenecesare se mențin, reduce cu mult posibilitatea de a porni în călătorii îndepărtate. Tocmai de aceea, vara aceasta Floria.ro invită &ici

Povestea ambalajului ecologic – modul în care poți transforma ambalajele TV prin reutilizare

În acest an, Samsung Electronics a introdus noul său concept de „eco-packaging” – un ambalaj de produs cu totul nou, care facilitează reutilizarea cutiilor în care sunt împachetate noile modele de televizoare de tip lifestyle ale companiei precum „The Frame”, „The Serif” și „Sero“[1].

Cutiile speciale din carton le permit utilizatorilor să transforme ambalajul în care au venit televizoarele în piese de mobilier mici și versatile, încurajând astfel reutilizarea lor. Cartonul gros ondulat din car

L’Oréal for the future, Grupul L’Oréal anunță programul L’Oréal for the future în cadrul căruia oferă 150 de milioane de euro pentru sprijinirea femeilor vulnerabile și pentru protejarea mediului

În contextul pandemiei generate de Covid-19, Grupul L’Oréal anunță programul de solidaritate L’Oréal for the future, care are următoarele priorități:

• Sprijinirea organizațiilor care ajută femeile vulnerabile, acestea fiind primele victime ale crizei sociale și economice generate de pandemie, prin crearea unui fond caritabil de 50 de milioane de euro;


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

MON ROUGE, parfumul manifest de la Yves Rocher

La Yves Rocher, toamna se numără noutățile: culori aprinse, arome puternice, texturi bogate și formule cu 100% activi vegetali. Noutatea absolută este noul parfum MON ROUGE, de care m-am îndrăgost

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot