Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 1 2 3 >  Ultima ›

A fost lansat proiectul „Anca știe” - cel mai nou program de învățare interactivă, axat pe schimbări climatice și eficiență energetică

Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) a lansat miercuri, 15 septembrie, cel mai nou program de învățare interactivă, axat pe schimbări climatice și eficiență energetică, „Anca știe”. Evenimentul de lansare a avut loc la The Pool Clubul Diplomatic din București, în prezența mai multor reprezentanți ai presei, ai ONG-urilor de profil și a secretarului de stat al Ministerului Educației și Cercetării, Sorin Ion.

Problematica încălzirii globale, conturată ca o consecință directă a poluării excesive si a exploatarii necontrolate a resurselor planetei, e

Plata cu PET sau cum pot clienții Carrefour Târgoviște să cumpere fructe și legume de la producători locali la prețul special de 1 PET bucata

Carrefour România relansează Plata cu PET în 20 de hipermarketuri din țară, campanie derulată în parteneriat cu liderul pieței locale de băuturi, Coca-Cola HBC România. Clienții Carrefour pot, din nou, să cumpere fructe și legume de la producători locali, la prețul de 1 PET bucata, iar pentru fiecare recipient de apă rPET DORNA, produs din plastic 100% reciclat și 100% reciclabil, primesc o cantitate dublă de fructe și legume. Astfel, are loc o conversie avantajoasă și responsabilă, prin care PET-ul devine monedă de schimb, iar clienții contribuie la reducerea amprentei

McDonald’s continuă să introducă noi ambalaje sustenabile

McDonald's continuă demersurile prin care contribuie la un viitor mai sustenabil și a introdus ambalaje noi, din carton, pentru toată gama de înghețată, alături de înlocuirea lingurițelor de plastic cu cele din lemn.  Cea mai nouă schimbare este reprezentată de înlocuirea ambalajului de plastic cu unul din carton pentru înghețata McSundae, după ce, la începutul anului 2020, a fost introdus noul ambalaj prietenos cu mediul pentru înghețata McFlurry.

„Eforturile noastre continue sunt concentrate asupra obiectivului comun de a proteja mediul

Un lanț de aprovizionare transparent și impactul acestuia asupra oamenilor, planetei și activității Herbalife Nutrition

Consumatorii, investitorii și alte organizații de interes își doresc din ce în ce mai mult ca toate companiile, indiferent de dimensiunea lor, să facă ceea ce este bine pentru oameni și planetă. Pentru a răspunde așteptărilor lor, transparența este esențială. În 2020, un sondaj Innova în rândul consumatorilor a concluzionat - „Transparența a câștigat”, dezvăluind faptul că șase din zece consumatori la nivel global sunt interesați să afle despre originea alimentelor și impactul procesului de producție, inclusiv despre bunăstarea oamenilor/animalel

Clarfon și Asociația CSR Nest: două luni până la finalizarea campaniei „Un Pacient Protezat. Un Copac Plantat”

Au mai rămas două luni până la finalul campaniei „Un Pacient Protezat. Un Copac Plantat”, inițiată de Clarfon și implementată cu sprijinul Asociației CSR Nest. Cu această ocazie a fost lansat și un clip de conștientizare privind importanța împăduririlor, cu scopul de a asigura un viitor sustenabil generațiilor viitoare.

Dezvoltată sub sloganul „Lasă-ne să avem grijă de auzul tău, ca împreună să avem grijă de natură”, campania „Un Pacient Protezat. Un Copac Plantat” a demarat în luna mai a acestui an și își propune să plantez

Schimbă viitorul prin artă

În perioada 15 august – 15 octombrie, ParkLake te invită să vizitezi o expoziție unică dedicată mediului înconjurător, parte din campania „Schimbă viitorul prin artă”. Expoziția este formată din patru sculpturi realizate integral din plastic reciclat și reprezintă rezultatul proiectului Senses of the Future, coordonat de Raluca Ghideanu și inițiat alături de ParkLake Shopping Center.

În cadrul acestui proiect, tinerii artiști din România au acceptat provocarea de a contribui la conștientizarea și sensibilizarea publicului prin artă, în ceea

Lidl România investește în renovarea castelului Bánffy din Bonțida, cu ajutorul participanților la EC_Special

Și în 2021, în cadrul EC_Special, Lidl România se implică pentru al treila an consecutiv în renovarea castelului Bánffy din Bonțida. Astfel, pentru fiecare recipient PET sau doză de aluminiu colectată prin intermediul aparatelor de colectare selectivă automată amplasate în incinta festivalului, Lidl România va dona câte 1 leu pentru reabilitarea monumentului. Aceste aparate se vor găsi atât în Bonțida, cât și în Cluj-Napoca și au fost amplasate de către retailer, în parteneriat cu GreenPoint Management. Inițiativa f

Noul detergent Perwoll Renew & Care Caps, pentru haine care arată ca noi mai mult timp

Îngrijirea hainelor este dusă acum la un alt nivel, prin lansarea singurului detergent special de rufe sub formă de capsule, PERWOLL RENEW & CARE CAPS. Lider de piață în segmentul detergenților speciali, Perwoll crește cu fiecare inovație performanța produselor în ceea ce privește îngrijirea fibrelor și revigorarea culorilor. Capsulele de ultimă generație Perwoll Renew & Care Caps îndeplinesc 4 funcții: curăță, redau strălucirea culorilor, îngrijesc țesăturile și răsfață hainele cu un parfum plăcut.

Detergentul Perwoll Caps este disponibil î

Schimbă viitorul prin artă, o inițiativă ParkLake despre impactul poluării cu plastic

O persoană consumă anual 70.000 microplastice, adică aproximativ 100 de biți de microplastic pe parcursul unei singure mese, potrivit unui studiu  publicat în Environmental Pollution. ParkLake a lansat campania „Schimbă viitorul prin artă” cu scopul de a crea un dialog cu publicul despre poluarea cu plastic, una dintre cele mai mari provocări de mediu, la nivel mondial.

În iunie, ParkLake Shopping Center a lansat un apel de proiecte de sculptură publică adresat tinerilor artiști din România în urma căruia trei artiști s-au alăturat proiectului Sense

Nestlé prezintă primul VeggieChef din România

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a lansat o provocare Chefilor din România, în cadrul competiției VeggieChef. Cu această ocazie, a fost desemnat primul Chef care gătește după VeggiePorția, o metodă nutrițională pentru mese echilibrate pe bază de alimente de origine vegetală, prin care Nestlé încurajează consumul acestor produse în cadrul unei diete sănătoase.

„Alături de trei Chefi cunoscuți publicului larg pentru activitatea lor, ne-am propus să arătăm oamenilor cât de ușor poate fi să gătești prepar


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Sprâncene fără cusur ca la salon

Sprâncenele definesc conturul și expresivitatea feței, forma lor influiețează armonia și fizionomia întregului chip, de aceea este necesar să ai mereu cele mai frumoase și bine-definite sprânc

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot