Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 1 2 3 >  Ultima ›

Nestlé își intensifică eforturile de combatere a schimbărilor climatice la nivel global, mizând pe agricultură regenerativă și energie verde

În calitate de semnatar al angajamentului ONU „Business Ambition for 1.5°C”, Nestlé este una dintre primele companii care își prezintă planul detaliat pe perioadă determinată, chiar înainte de termen. Compania ia măsuri pentru a-și reduce emisiile la jumătate până în 2030 și pentru a atinge emisii nete zero până în 2050 - chiar și pe măsură ce compania se dezvoltă.

Acțiunile sprijină fermierii și furnizorii să implementeze practici agricole regenerative, prevăzând totodată plantarea a sute de milioane de copaci în

Carrefour lansează TEX Responsabil, o inițiativă pentru modă sustenabilă, creată din respect pentru natură

Brandul TEX, disponibil exclusiv la Carrefour, demarează în România angajamentul pentru o modă mai sustenabilă. TEX Responsabil include o gamă de piese vestimentare și articole pentru casă, create cu respect pentru natură și destinate întregii familii. Mai mult, până în 2030, TEX își asumă că 100% din materiile prime folosite pentru produsele sale vor fi de provenienţă controlată și obţinute în mod sustenabil.

La TEX, preferăm bumbacul ecologic, remunerăm echitabil producătorii și încurajăm fabricarea produselor din materiale reciclate și cu

Colectați în programul de economie circulară Carrefour, Punem Preț pe Plastic!

Carrefour România prezintă rezultatele programului de economie circulară Punem Preț pe Plastic, care propune acțiuni concrete pentru a folosi responsabil resursele, a proteja mediul înconjurător și a susține parteneriatele locale și anunță extinderea acestuia în 2021.

• Carrefour România prezintă rezultatele programului Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat consumului inteligent de resurse și reducerii cantității de ambalaje din plastic, precum și introducerea plasticului și a altor resurse într-un circuit responsabil, prin reduc

Mega Mall anunță implementarea tehnologiei inteligente de reciclare BigBelly

Mega Mall implementează tehnologiei BigBelly, soluția inteligentă pentru reciclare care comunică date în timp real pentru a permite eficientizarea colectării selective. Implementarea acestui proiect se desfășoară în luna noiembrie și este parte a campaniei „Natura unui MULȚUMESC”, prima inițiativă de colectare selectivă și de administrare a deșeurilor la sursă a centrului comercial.

Campania dă voce beneficiarilor direcți: Apa, Pădurea, Orașul și pune publicul față în față cu schimbările pe care colectarea selectivă le aduce în fiecare dintre cele trei

3.000 de elevi din București au învățat despre cum pot conserva cea mai importantă resursă a planetei, APA

„Hai cu noi să conservăm cea mai importantă resursă naturală a planetei, apa!” - este îndemnul proiectului extracurricular inițiat de Fundația PRAIS în parteneriat cu Nestlé for Healthier Kids. Desfășurată timp de o lună în cadrul mișcării naționale „Şi eu trăiesc sănătos!” – SETS, activitatea a implicat 3.000 de elevi din clasele pregătitoare – a IV-a și peste 80 de cadre didactice din 5 școli din municipiul București.

Elevii au beneficiat de un material educațional în format digital, dezvoltat special pentru această activ

Nestlé România lansează primul studiu de biodiversitate pentru Parcul Național Cozia

În cadrul proiectului POPAS 2020, Nestlé România lansează primul studiu de biodiversitate pentru Parcul Național Cozia, concentrându-se pe arealele ecologizate cu un an în urmă, când peste 500 de voluntari Nestlé, administrația Parcului și membri ai comunității locale au colectat peste 40 de tone de deșeuri, trimise către reciclare sau valorificare. De asemenea, în cadrul aceluiași proiect are loc și o acțiune de plantare a 30.000 de puieți de salcâm, care vor neutraliza în total peste 200.000 de tone de dioxid de carbon până

Companiile LanzaTech, Total și L’Oréal anunță o premieră mondială: primul ambalaj pentru un produs cosmetic realizat din plastic obținut din reciclarea emisiilor industriale de carbon

L'Oréal a creat în parteneriat cu LanzaTech și Total primul ambalaj pentru un produs cosmetic din plastic realizat din emisii industriale de carbon, care sunt captate și reciclate. Procesul de conversie a emisiilor are loc în trei pași

• LanzaTech captează emisiile industriale de carbon și le transformă în etanol, folosind un proces biologic unic;

IKEA propune acțiuni mici cu impact mare asupra mediului și portofelelor din România

Un sondaj global realizat recent de GlobeScan, o organzație publică de sondare a opiniei publice, arată că oamenii au o dorință puternică de a fi mai sănătoși și a avea un comportament sustenabil, dar sunt necesare soluții mai accesibile pentru a transforma gândurile în acțiune.

Studiul arată, de asemenea, că cei mai mulți oameni consideră ca fiind o provocare găsirea unor soluții potrivite, așteptând din partea companiilor produse și servicii accesibile, care sunt mai bune atât pentru oameni, cât și pentru mediu (50%).

De Ziua Internațională a Deșeurilor Electrice, Environ lansează expoziția de fotografie ,,DEEESTUL!”

Cu ocazia Zilei Internaționale a Deșeurilor Electrice, Asociația Environ lansează expoziția de fotografie ,,DEEESTUL!” care va avea loc în perioada 14 – 31 octombrie 2020, în Piațeta Teatrului Odeon din București, putând totodată să fie vizitată și online pe www.environ.ro/deeestul.

În cadrul evenimentului vor fi expuse 10 fotografii care reprezintă o exprimare vizuală metaforică a impactului pe care comportamentul iresponsabil de aruncare necontrolată a deșeurilor de echipamente electrice și electronice (DEEE) îl are asupra mediului înconjur

Nature Box lansează o ediție limitată de produse cu ambalaje 98%* din plastic social

Nature Box, în parteneriat cu Plastic Bank (Banca de Plastic), organizație globală ce luptă să reducă deșeurile de plastic din oceane și, totodată, sărăcia din comunitățile în curs de dezvoltare, au lansat o ediție limitată de produse al căror ambalaj este fabricat 98%* din plastic biodegradabil. 

Nature Box aduce pe piața din România două produse pentru păr și piele, ambalate în recipiente fabricate 98%* din plastic reciclat, denumit  Plastic Social®. Acesta este colectat de pe plaje și soluri de către localnicii comunităților sărace, predat la centr


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Inspirație pentru cele mai frumoase cadouri de Crăciun

Pentru mine, nimic nu se compară cu bucuria Crăciunului, chiar dacă poate părea puțin copleșitor să-mi fac timp și răbdare în căutarea cadoului perfect. Nu contează cât de pregătită crezi că ești... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot