Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

‹ Prima  < 2 3 4 5 6 >  Ultima ›

Beneficiile unei nutriții bazate pe plante

Alimentele și nutriția pe bază de plante, naturale, organice, prietenoase cu mediul înconjurător se află în topul preferințelor consumatorilor din ce în ce mai mult. Luna octombrie dedicată Vegetarianismului poate fi un bun prilej de a încerca diete pe bază de plante, de natură vegetariană.

O dietă bazată pe plante descrie mai degrabă o abordare a alimentației, decât aplicarea unei etichete - este un tip de nutriție în care se pune accentul pe alimente vegetale sub formă de fructe și legume colorate, leguminoase și cereale integrale.

Nestlé lansează Planul NESCAFÉ 2030 pentru stimularea practicilor agricole regenerative, pentru reducerea emisiile de gaz cu efect de seră și pentru îmbunătățirea mijloacelor de trai ale fermierilor

NESCAFÉ, cel mai mare brand de cafea Nestlé și una dintre cafelele preferate ale lumii, a anunțat astăzi planul de extindere a producției de cafea în mod sustenabil: Planul NESCAFÉ 2030. Brandul lucrează îndeaproape cu fermierii de cafea pentru a-i ajuta cu tranziția către practicile agricole regenerative, după deja un deceniu de activitate în cadrul NESCAFÉ.

Brandul investește peste 1 miliard de franci elvețieni până în 2030 în Planul NESCAFÉ 2030. Această investiție se bazează pe Planul NESCAFÉ existent, pe măs

Nestlé lansează LITTLE STEPS® 3 în ambalaj din carton reciclabil cu linguriță dozatoare din trestie de zahăr

Nestlé, prin divizia Infant Nutrition, lansează gama Nestlé LITTLE STEPS® 3 lapte pentru copiii de vârstă mică în ambalaj din carton proiectat pentru a fi reciclat și cu linguriță dozatoare din cel puțin 95% plastic din trestie de zahăr, o resursă regenerabilă.

Nestlé LITTLE STEPS® 3 conține Vitamina D pentru susținerea funcționării normale a sistemul imunitar, calciu pentru creșterea și dezvoltarea normală a oaselor și fier pentru dezvoltarea cognitivă normală a copiilor, oferind o nutriție echilibrată pentru copiii până la 3 ani.

Electrolux împreună cu designerii suedezi de la Rave Review lansează o colecție vestimentară realizată exclusiv din deșeuri textile

În medie, hainele sunt purtate doar de zece ori și aruncate cu mult înainte de a fi complet uzate.[1]De aceea, producătorul de electrocasnice Electrolux dorește să inspire consumatorii să spargă tiparele și să acorde o mai mare atenție modului cum își îngrijesc propriile haine. Pentru a demonstra că hainele uzate au încă valoare, Electrolux a colaborat cu renumiții designeri suedezi de la Rave Review pentru a crea o colecție vestimentară unică, realizată din deșeuri textile provenite din al doilea cel mai mare „cimitir” de haine aruncate din lume, loca

ÎMBRĂȚIȘEAZĂ-ȚI NATURA

Brandul 4F prezintă o nouă colaborare cu Anna Lewandowska. Cea mai recentă colecție 4F × AL este expresivă ca formă și culoare. Caracterul său universal, combină confortul sportiv cu tendințele în modă, permite crearea unui număr nelimitat de ținute. Tema și principala inspirație pentru colecție este apa, ca metaforă a naturii feminine - simbolizând dinamismul acesteia.

Noua colecție 4F reflectă clar natura și puterea femeilor.

La Kaufland, binele se face și în vacanță

Kaufland România rămâne un sprijin pentru comunitate și continuă investițiile în proiectele sociale. În perioada iunie-august 2022, compania a alocat un buget de peste 2.870.000 euro inițiativelor sociale, de care au beneficiat sute de mii de români.

Distracție și responsabilitate la festivalurile de muzică

Big Belly, o soluție smart city pentru colectare separată în orașele din România

Big Belly este o soluție de tip smart city pentru eficientizarea sistemului de colectare separată și salubritate din orașe, care propune containere dedicate pentru deșeurile menajere și reciclabile.

Acestea dispun de o capacitate de stocare de 5 ori mai mare ca volumul propriu cu ajutorul unui mecanism intern de compactare a deșeurilor, au un sistem automatizat de senzori care notifică colectorul atunci când se apropie de cantitatea maximă și este alimentat cu energie solară obținută de la panourile fotovoltaice integrate.

În primele 4 luni, campania Philips „Plantăm împreună” a înregistrat peste 6000 de comenzi, depășind 75% din obiectivul setat

Philips România, alături de Asociația Viitor Plus, continuă campania prin care plantează un copac, pentru fiecare comandă de peste 250 de lei, efectuată pe www.philips.ro. În primele 4 luni de la start, obiectivul setat a fost atins într-o proporție de peste 75%, cu un număr de peste 6000 de comenzi înregistrate. Programul „Plantăm împreună” se desfășoară până pe 30 septembrie 2022 și Philips se așteaptă să contribuie la împădurirea cu aproximativ 8.000 de copaci, a unei suprafețe de peste 1.5 hectare, din sudul României.

„U

De ziua Dunării, Kaufland România și Lidl România, parte din grupul Schwarz, se alătură programului River Cleanup Collective @Dunăre

În România, în cadrul programului River Cleanup Collective @Dunăre, atât Kaufland România, cât și Lidl România vor avea acțiuni de colectare a plasticului de pe malurile Dunării. Astfel, Kaufland România va organiza pe 3 septembrie 2022 o serie de acțiuni de ecologizare pe malurile Dunării și la vărsarea celor mai mari afluenți în Dunăre, râurile Cerna, Jiu, Olt și Argeș, împreună cu partenerul său strategic, Asociația Act for Tomorrow.

Cu ocazia acestui program, Lidl România lansează România Limpede și îș

Cum arată viitoarele orașele sustenabile din România. Proiectele studenților, premiate de Ministrul Tanczos Barna și Asociația RESPO DEEE!

Trei echipe de studenți la arhitectură și urbanism au fost premiate pentru proiectele depuse la concursul RESPO CITY, inițiat de Asociația RESPO DEE și susținut de Minsterul Mediului, Apelor și Pădurilor. Prin intermediul proiectelor, tinerii au prezentat propria viziune a ceea ce înseamnă viitoarele orașe sustenabile din România. Proiectele tinerilor au fost analizate de un juriu de specialitate și, din cele aproape 100 de înscrieri, șase au ajuns în finală și trei au fost premiate cu premii în valoare de 8000 de euro.

Totul s-a derulat în cadrul galei


‹ Prima  < 2 3 4 5 6 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe