Amway România, rezultate financiare excelente în 2017

Anul 2017 a fost unul cu rezultate financiare excepționale, care a plasat Amway România și Bulgaria pe primul loc în topul european al performanțelor de business înregistrate de filialele companiei cu sediul in Ada, Michigan. Cifra de afaceri a companiei a fost de 101 milioane RON, în creștere cu 11% față de anul precedent.

Pentru aceste rezultate, Amway România și Bulgaria au primit, pentru al doilea an consecutiv, premiul pentru cea mai bună performanță în business realizată în Europa. Acest premiu, oferit de Amway Corporation, reprezintă pentru noi o recunoaștere a parteneriatului excelent pe care îl avem cu antreprenorii Amway.  Această distincție onorează profesionalismul, determinarea și motivația partenerilor noștri de business, pe care îi respectăm și apreciem, precum și implicarea exemplară a echipei locale, căreia îi sunt recunoscătoare”, spune Ioana Enache, General Manager Amway România, Grecia și Bulgaria.

Evoluția pieței locale

În România, anul 2017 a adus o dezvoltare accentuată a pieței de cosmetice. Românii au devenit mult mai preocupați să își asigure o mai bună calitate a vieții, iar piața a atins un grad ridicat de maturitate. În plus, românii sunt dispuși să încerce produse noi, premium, care conțin ingrediente de foarte bună calitate și la baza cărora stau zeci de ore de inovație.  Din datele Amway, în segmentul premium, cele mai căutate în România sunt produsele anti-aging, care conțin ingrediente organice.

De asemenea, la nivel de preferinte de consum în Romania, Amway a sesizat o creștere sensibilă a interesului față de segmentul nutricosmeticelor. Truvivity by Nutrilite, gama de nutricosmetice premium, disponibilă exclusiv prin intermediul Amway, a înregistrat rezultate deosebite, încă din momentul în care a fost prezentată în România, în 2016.

Un loc tot mai important în preferințele românilor îl ocupă și produsele din categoria wellness, care au înregistrat în 2017 vânzări foarte bune, fiind rezultatul unui trend tot mai puternic la nivel european.

În 2018, pentru Amway România, identificarea nevoilor partenerilor companiei rămâne prioritară. Astfel, compania va continua să dezvolte produse eficiente pentru stilul de viață al fiecărui tip de consumator și va susține investițiile în programele de dezvoltare a afacerii pentru partenerii Amway.

Vom continua să susținem inițiative locale care încurajează antreprenoriatul, utilizând experiența partenerilor Amway și rezultatele studiului AGER 2018 (Amway Global Entrepreneurship Report). Prin acest studiu, reușim să cuantificăm deschiderea populației față de antreprenoriat și să identificăm obstacolele pe care cei interesați le întâmpină atunci când vor să își pornească propria afacere”, menționează Ioana Enache.

La capitolul noutăți, 2018 este anul în care Amway România va lansa produse de top din segmentele de cosmetică și suplimente alimentare, care vor pune accent pe inovație și calitate a ingredientelor.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Care Silver Savior de la Keune Haircosmetics, salvatorul părului blond

Vrei și tu părul blond cu nuanțe metalice? Keune Haircosmetics (brandul internațional de produse profesionale de îngrijire și colorare a părului) a lansat Care Silver Savior, gama cosmetică specia... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot