Cele mai noi articole din categoria Beauty News

 1 2 3 >  Ultima ›

Farmec a deschis magazinul de brand numărul 30

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, deschide astăzi un nou magazin Gerovital la Brașov, acesta fiind cel de-al doilea centru inaugurat în acest an. Compania clujeană continuă să extindă strategic rețeaua națională de magazine, care ajunge la 30 de unități.

Noul magazin Gerovital este amplasat în incinta centrului comercial AFI Brașov, aflat pe bulevardul 15 Noiembrie, nr. 87. Situat la etajul 1, magazinul are o suprafață totală de 54 m2  și a fost proiectat conform conceptului „Doctor în Frumuseţe”, specific tuturor magazinelor de br

Sabon îți dăruiește 24 de motive de bucurie: noul Calendar Advent s-a lansat!

După ce vara trece, și voi începeți să numărați zilele care au mai rămas până la venirea sărbătorilor de iarnă? O frenezie delicioasă ne cuprinde și magia cadourilor este din ce în ce mai aproape. Ce ar fi să ne propunem să ne creăm și mai multe momente frumoase petrecute alături de cei dragi? Un cadou ideal pentru ei dar și pentru noi. Sabon îți propune ca timp de 24 de zile să dăruiești 24 de motive de bucurie cu ajutorul noului Calendar Advent.

Un ritual de beauty desăvârșit include atât o selecție fermecătoare de produse Sabon cât și o stare d

Farmec susține fotbalul românesc

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță parteneriatul strategic cu CFR Cluj și Academia „Juniorii Alb și Vișiniu Cluj”, destinată descoperirii și pregătirii tinerelor talente pentru fotbalul de performanță. Bazat pe valori comune, cum sunt tradiția, performanța și profesionalismul, parteneriatul aduce împreună două branduri clujene puternice: CFR, campioana României din ultimii 3 ani și Farmec, cel mai prestigios brand românesc de cosmetice. 

„Sportul, și mai ales fotbalul considerat sportul rege, aduce oamenii împreun

A început o nouă ediție a Școlii de Beauty Vlogging, proiect educațional lansat de L'Oréal România

L'Oréal România lansează cea de-a șaptea ediție a Școlii de Beauty Vlogging, singurul proiect educațional adresat dezvoltării noilor vloggeri pasionați de beauty din România. Candidații se pot înscrie până pe 11 octombrie inclusiv, pe platforma beautyvloggingschool.loreal.ro.

În contextul în care creatorii de conținut sunt surse de informare cu un impact puternic asupra comunităților care-i urmăresc, credem că avem responsabilitatea de a le împărtăși expertiza noastră și de a-i ajuta să se dezvolte. Devine tot mai ușor pentru ei să-și g

Farmec relansează gama Gerovital H3 Classic printr-o campanie cu actrița Medeea Marinescu

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama Gerovital H3 Classic, într-un design nou, modernizat și anunță parteneriatul cu actrița Medeea Marinescu, în calitate de brand ambasador al gamei. Sub conceptul creativ „Clasic feminin. Mereu actual”, ce subliniază faptul că într-o lume dominată de trenduri trecătoare, clasicul rămâne la fel de actual și atemporal, campania integrată, desfășurată la nivel național, include spot TV, componente de PR, digital și in-store.

Gama Gerovital H3 Classic este acum disponibilă într-o v

Fiolele Gerovital Men obțin titlul de „Best New Non-Food Product” la Progresiv Awards

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, obține pentru al treilea an consecutiv titlul de „Best New Non-Food Product”, în cadrul competiției Progresiv Awards.

Distincția a fost acordată fiolelor Gerovital Men, Farmec fiind primul producător român de cosmetice care a lansat produse pentru bărbați sub formă de fiole, marcând o nouă etapă majoră în evoluţia brandului Gerovital. 

B.U. se relansează cu o nouă imagine și un parfum potrivit pentru fiecare personalitate

Într-o lume în care toți își doresc din ce în ce mai mult să fie la fel, ai curajul să fii altfel, ai curajul să fii tu! Acesta este mesajul pe care relansarea B.U îl transmite, încurajând fiecare femeie să își descopere propria identitate și să își traseze propriile reguli pe care vrea să le urmeze.

Descoperă-te pe tine, nu îți fie teamă să fii tu, așa cum simți, așa cum ești fericită și împlinită, este îndemnul pe care B.U vrea să îl insufle fiecărei femei, dar și tinerei generații, care încearcă să &icir

David Beckham lansează noul parfum, BOLD INSTINCT

Bold Instinct este cea mai recentă lansare din colecția David Beckham Fragrance, marcând o nouă eră – 15 ani de la lansarea Instinct, parfumul care îi poartă semnătura. Este un parfum special creat pentru bărbați, pe care îi îndeamnă să fie mereu sinceri și să facă cele mai bune decizii pentru ei înșiși, indiferent de ce ar putea crede ceilalți.

“Când am făcut o alegere, întotdeauna am crezut în ea. Pentru că alegerea corectă este mereu cea care e potrivită pentru tine”, susține David Beckham.

Notino lansează campania: Dar voi ce vă doriți cu adevărat?

Notino, cel mai mare magazin online cu parfumuri și cosmetice din Europa, lansează o nouă campanie, prin intermediul căreia prezintă diversele moduri prin care femeile se inspiră din frumusețea care le înconjoară. Obiectivul campaniei este de a demonstra că, datorită celei mai largi oferte de produse de beauty existente în portofoliul Notino, a prețurilor mereu avantajoase dar și a serviciilor fără concurență, lumea frumuseții este acum mai accesibilă ca oricând.

Noua campanie se desfășoară la nivel european și este difuzată pentru prima data în Romania și Polonia.

PUR BLEUET- răsfăț pentru ochi de la Yves Rocher

Printre cele mai îndrăgite noutăți ale acestei toamne de la Yves Rocher se numără și gama de îngrijire a ochilor PUR BLEUET, sursă de albăstrele gestionată în mod durabil, doar pentru ochii tăi!

Albăstrelele Bio sunt cultivate pe pământ breton, în La Gacilly. În fiecare an, se recoltează aproximativ 30 de tone de Albăstrele și apoi se ususcă vârfurile înflorite (muguri, frunze și tulpini). Experții noștri în cercetarea Cosmétique Végétale® au căutat să maximizeze naturalețea compoziției produ


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Smiley și Delia lansează „Ne vedem noi”, cea mai așteptată colaborare din muzica pop românească

Smiley si Delia lanseaza „Ne vedem noi”, o piesa-eveniment, considerata de public si de cei din industrie ca fiind cea mai asteptata colaborare din muzica pop romaneasca a ultimilor ani. „Stiu ca... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot