Caravana NIVEA #LikeYourself în licee pentru cel de-al doilea an

În ultimii ani, adolescentele au devenit dependente de rețelele de socializare, iar acest lucru a dus la anxietatea like-urilor, noua măsură a popularității. În acest context, pentru al doilea an consecutiv, NIVEA dă startul caravanei #LikeYourself, un proiect educațional ambițios care își propune să transmită fetelor că îngrijirea este primul pas pentru a avea încredere în ele și pentru a se simți bine în pielea lor.

Pentru că obiceiurile de îngrijire se formează în adolescență, campania #LikeYourself se adresează tinerelor, cu provocarea de a-și da primul Like ele însele și de a deveni o sursă de inspirație pentru cei din jur. Pe parcursul anului școlar 2017-2018, consultanții NIVEA vor susține sesiuni interactive despre îngrijirea pielii și frumusețea naturală, ilustrate cu materiale foto și video astfel încât elevele să rețină lucrurile care le ajută la consolidarea încrederii în sine.

La „ora de curs” #LikeYourself telefonul este permis. Adolescentele au posibilitatea să se joace cu aplicația #LikeYourself pentru a afla mai multe informații despre rutina de îngrijire a pielii, sfaturi de frumusețe  și a participa la concursul: „FII VEDETA #LIKEYOURSELF”. Prin tragere la sorți, fetele care se înscriu în aplicație vor avea șansa să câștige mai multe premii, cel mai mare fiind o sesiune de shopping alături de una dintre ambasadoarele campaniei, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Maria Dragason (Special Koko), și o ședință foto pentru coperta unei reviste glossy faimoase din România.

Și anul acesta, demersul este susținut de cele trei bloggerițe din fashion & beauty care au pregătit un manifesto ce explică proiectul și surprizele pregătite de NIVEA de-a lungul anului.

În plus, elevele de liceu au șansa de a deveni și ele ambasadoare #LikeYourself în liceul lor pentru a-și inspira prietenele și colegele să aibă grijă de pielea lor. Pe parcursul anului, acestea vor avea rolul de a promova mesajul LikeYourself și de a încuraja îngrijirea. Doritoarele trebuie să se înscrie pe site-ul NIVEA, urmărind condițiile de participare și instrucțiunile.

În prima ediție a proiectului, #LikeYourself 2016-2017, consultanții în îngrijire NIVEA au interacționat cu peste 43.000 de adolescente și au susținut peste 400 de sesiuni interactive în 216 licee din 47 de orașe din România.

Pe parcursul campaniei, aplicația a avut peste 26.000 de descărcări, iar la concursul „FII VEDETA #LIKEYOURSELF” au participat peste 7.000 de eleve. Dintre acestea, au fost extrase nouă câștigătoare care s-au  bucurat de o sesiune specială de cumpărături sub îndrumarea celor trei ambasadoare, Andreea Ibacka, Laura Mușuroaea și Special Koko, și o ședință foto pentru copertele revistelor Bravo Girl şi Cosmopolitan.

În aplicația #LikeYourself a fost inserat și un quiz ale cărui rezultate arată ritualul de îngrijire al adolescentelor*. Potrivit acestuia, peste 40% dintre respondente folosesc o cremă o dată pe săptămână sau mai rar de atât, iar 25% dintre fete se demachiază o dată la două zile sau chiar mai rar. La capitolul ten, doar 23% au răspuns că sunt mulțumite de cum arată, în timp ce majoritatea și-ar fi dorit să aibă un ten mai frumos.

Ideea proiectului #LikeYourself a pornit de la un studiu** conform căruia doar 10% dintre românce consideră că este important să aibă grijă de pielea lor, România situându-se pe ultimul loc în regiune la acest capitol. Rezultatele cercetării mai arată că, în anul 2015, doar una din trei gospodării din țara noastră a achiziționat cel puțin o dată pe parcursul unui an o cremă de față sau de corp.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Cadouri parfumate pentru sărbătorile de iarnă

Dacă ar fi să mă întrebi pe mine ce cadou mi-aș dori de la Moș, ți-aș răspunde invariabil... și un parfum! Iar dacă e să fie și în set, m-ai cucerit definitiv! Un parfum nu va fi niciodată un cado... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot