Douglas a dat startul implementării noi strategii de brand cu un nou logo

Douglas, unul dintre liderii retailului de beauty în Europa, își prezintă noul look în Germania și 16 țări europene. Caracteristicile principale ale strategiei de brand revizuite fundamental sunt un nou logo, o nouă declarație de misiune și un nou limbaj vizual.

Relansarea mărcii este unul dintre cei cinci piloni centrali ai strategiei #FORWARDBEAUTY inițiată de CEO-ul Douglas, Tina Müller. Scopul strategiei este de a consolida poziția pe piață a companiei Douglas, printre altele, prin modernizarea și întinerirea mărcii.

"Piața frumuseții se schimbă rapid, iar Douglas este un factor-cheie al acestei schimbări. Am investit foarte mult în ultimele luni în dezvoltarea afacerii noastre pentru a consolida și extinde poziția noastră de lider pe piața europeană de frumusețe. Cu noua strategie a brandului asigurăm vizibilitatea continuă a modernizării Douglas - o etapă importantă a strategiei #FORWARDBEAUTY ", declară Tina Müller, CEO al Douglas.

De acum încolo, platforma de e-commerce douglas.de, magazinele online din alte 14 piețe europene și canalele digitale Douglas sunt prezentate într-un nou look. Cele peste 2000 de magazine Douglas din Europa vor fi renovate cu noul logo și redecorate corespunzător până la sfârșitul anului 2019.

La sfârșitul lunii septembrie, magazinul emblematic de pe strada comercială Zeil din Frankfurt va fi redeschis drept cel mai mare magazin Douglas din Europa după modernizarea sa extinsă.

►Noul logo combină aspectele tradiționale cu estetica modernă

Logo-ul creat la Hamburg de Peter Schmidt Group combină influențele tradiționale cu estetica modernă. Cea mai cunoscută trăsătură a fostului logo Douglas, tonul specific de mint, este păstrată, culoarea asigurând valoarea de recunoaștere a mărcii, ceea ce permite, la rândul său, o schimbare mai semnificativă a tipografiei.

"Noul logo Douglas este premium și modern. Reacțiile clienților noștri față de noul logo au fost pozitive până acum. Radiază încrederea în sine pe care dorim să o consolidăm în rândul clienților noștri și subliniază caracterul premium al noului Douglas ", declară Lucas van Eeghen, Director de Marketing al Douglas. În special majusculele exprimă puterea și încrederea în sine. Literele interconectate "D" și "O" simbolizează relația strânsă și loială pe care o are Douglas cu clienții săi.

Noua poziționare strategică a Douglas se reflectă și în noua declarație de misiune a companiei: "Vă încurajăm și vă inspirăm să aveți încredere în a vă trăi și bucura de propria frumusețe".

Directorul de Marketing Douglas, Lucas van Eeghen, adaugă: "Vrem să încurajăm și să inspirăm clienții noștri să își recunoască propria lor frumusețe și să câștige încredere în sine. În tot ceea ce facem, nu ne concentrăm doar pe dorințele clienților noștri de azi, ci întotdeauna ne întrebăm care vor fi nevoile lor mâine. Aceasta este singura modalitate prin care putem dezvolta Douglas de la statutul de retailer premium într-o marcă premium".

►Celebrul fotograf Peter Lindbergh introduce pe scena Douglas modele internaționale de top

Noile vizualuri reprezintă cel de-al treilea element al noii strategii a brandului Douglas. Celebrul fotograf Peter Lindbergh a realiazat fotografii alb-negru ce capturează frumusețea naturală a unor modele precum Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero, Jon Kortajarena, și a influencerului german Caro Daur. Și aici accentul este pus pe frumusețea individuală și pe autenticitate.

Imaginile campaniei sunt folosite în magazinele Douglas, magazinul online și canalele digitale.

Punerea în aplicare a noii strategii de brand va avea loc pas cu pas.

Douglas investește în noua strategie de brand o sumă cu șapte zerouri, în euro!


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe