Farmec prezintă primele rezultate ale campaniei „Unirea la Feminin”

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță primele rezultate ale campaniei de responsabilitate social corporativă „Unirea la feminin”, prin care contribuie la ridicarea nivelului de solidaritate, empatie și coeziune în rândul comunității de femei din România. Până în acest moment al campaniei, au fost întreprinse trei acțiuni de donații, de pe urma cărora au beneficiat 240 de românce, din cinci localități din țară - Câmpia Turzii, Turda, Filiași, Craiova și Iași.

 „În cadrul celor trei etape de donații ale campaniei, am avut ocazia să cunoaștem femei care ne-au impresionat prin puterea și tăria lor de caracter. Fiecare întâlnire cu ele ne-a confirmat că orice reușită are la bază foarte multă muncă, perseverență, dar și sprijin din partea persoanelor apropiate. Iar susținerea pe care am oferit-o până acum femeilor care nu beneficiază de acest sprijin este extrem de importantă în redobândirea încrederii în forțele proprii și, implicit a șansei de afirmare personală și profesională. Le mulțumim tuturor consumatorilor noștri pentru implicarea și aportul lor în această campanie, le datorăm rezultatele înregistrate tuturor celor care au cumpărat produse Gerovital. Vom continua să promovăm solidaritatea feminină și bunătatea, pe care le considerăm cele mai înalte forme ale frumuseții, fiind siguri că publicul ne va fi alături în continuare în demersul nostru de a sprijini româncele și evoluția acestora”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

„Alături de Farmec, am vizitat centre de îngrijire și asistență, unde ne-am întâlnit cu femei din toate categoriile de vârstă, care ne-au învățat cât este de important să ne încurajăm reciproc, să credem în noi, să avem încredere în forțele proprii, să fim unite și să transmitem aceste valori și celor din jurul nostru. Ne implicăm cu drag în această campanie și, până la final de an, ne propunem să ajungem în cât mai multe localități și să intrăm în contact cu un număr cât mai mare de românce care au nevoie de sprijinul nostru, al tuturor”, au afirmat reprezentanții diviziei The Sisterhood, ONG-ul Beard Brothers.  

Prima acțiune de donații a avut loc în 20 aprilie, iar beneficiare au fost femeile de la Centrul de recuperare Carine, Centrul pentru Adulți Câmpia Turzii, Centrul pentru asistență și îngrijire la domiciliu Câmpia Turzii, Centrul de zi și Centrul de îngrijire la domiciliu pentru persoane vârstnice Turda, precum și femeile care primesc ajutor din partea Serviciului Public Local de Asistență Socială (SPLAS) Câmpia Turzii, în număr total de 100 de persoane.

Campania „Unirea la Feminin” a continuat în luna mai cu o nouă rundă de donații, destinate persoanelor din Filiași, județul Dolj. Seturile de produse de îngrijire personală au fost oferite femeilor de la Centrul de Servicii de Asistență Maternală Craiova și de la Complexul de servicii specializate tip rezidențial copii „1Mai” I și II. Cea mai recentă acțiune a avut loc pe 23 iunie, la Iași, donațiile fiind alocate persoanelor din Centru Rezidenţial pentru Mame şi Copii Aflaţi în Dificultate, al Fundației Hecuba, organizație non-guvernamentală, care oferă suport familiilor monoparentale, mamelor singure și copiilor.

În afară de seturile cu produse de îngrijire personală Gerovital, beneficiarele campaniei Unirea la Feminin au asistat și la evenimente speciale, care au inclus activități precum spectacole de pantomimă, ședințe foto, cât și alte surprize pregătite de echipele Farmec și The Sisterhood.  

Până la finalul anului, campania va viza și alte grupuri de femei din comunități vulnerabile, defavorizate sau care au acces limitat la produse de îngrijire personală, din mai multe localități din țară. Campania este dezvoltată cu sprijinul diviziei The Sisterhood a ONG-ului Beard Brothers, care este implicată în identificarea beneficiarelor proiectului de responsabilitate social corporativă.   

Mai multe detalii despre acțiunile de donații din cadrul campaniei de responsabilitate socială a Farmec  sunt comunicate pe platforma Unirea la feminin. Aceasta este  actualizată constant cu noutăți din proiect, rezultatele înregistrate, prezentarea purtătorilor de cuvânt ai campaniei și testimoniale ale beneficiarelor.  


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Stil de festival cu PANDORA

Vara aceasta, PANDORA îmbină un stil jucăuş cu un aer boem şi emoţii pozitive! Experimentează şi joacă-te cu cele mai hot nuanţe ale momentului – albastru-peruzea, corai sau oranj – şi asortează-l... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot