Farmec pune culoare pe ritmurile festivalului Electric Castle

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, continuă parteneriatul cu Electric Castle, acesta fiind cel de-al doilea an consecutiv în care brandul Gerovital este alături de fanii festivalului. La ediția din acest an, Gerovital pune frumusețea pe note muzicale, oferind tuturor participanților surprize și experiențe inovatoare, pline de culoare, direct din pavilionul WeShowCase.

“Suntem încântați că și în acest an suntem parteneri ai Electric Castle, o colaborare pe care ne propunem să o transformăm într-o tradiție frumoasă, materializată în activități și activări de impact pentru publicul nostru. Și la această ediție, ne vom implica în oferirea unei experiențe festivaliere memorabile și pline de culoare tinerilor activi, prezenți la festival și uniți de pasiunea pentru muzică și de dorința de a fi parte a comunității dezvoltată în jurul Electric Castle. Am pregătit o serie de activări în premieră, care vor combina tehnologia cu atmosfera electrică și care vor marca în cele mai puternice nuanțe interacțiunile participanților la festival”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec. 

“Parteneriatul cu Farmec aduce în prim plan frumusețea și autenticitatea muzicii, desăvârșind atmosfera și vibe-ul unic al celor cinci zile de festival. Ne bucurăm că sunt și în acest an alături de noi și că împreună contribuim la dezvoltarea unui eveniment local, național, cât și internațional de anvergură. Suntem siguri că acești doi ani de colaborare sunt doar începutul unei istorii frumoase și de succes” a afirmat Andi Vanca, Director Comunicare Electric Castle.

Prezența Gerovital la Electric Castle 2018 este definită de conceptul “Mai mult decât culoare”, o umbrelă de comunicare care vizează toate activitățile pregătite pentru această ediție. Astfel, în cadrul pavilionului WeShowCase, Gerovital va fi prezent cu trei zone special amenajate pentru a oferi tuturor participanților la festival activări relevante.

Pe durata ediției din acest an a Electric Castle (18 – 22 iulie), Gerovital va defini look-ul fresh, în ton cu ultimele tendințe ale fanilor festivalului, oferindu-le sesiuni de machiaj și manichiură. Acestea vor fi realizate de artiști make-up și experți în estetica unghiilor cu produse din prima gamă de cosmetică decorativă a companiei clujene – Gerovital Beauty.

În premieră pentru brand, va fi pregătită și o activare de testare a diverselor stiluri de machiaj, pe baza tehnologiei de recunoaștere facială. Cu ajutorul tehnicilor de realitate virtuală augmentată, festivalierii vor putea experimenta cu stilurile de make-up, nuanțele și combinațiile cromatice distincte, alegând opțiunea care li se potrivește cel mai bine tenului, dar și propriei personalități.

De asemenea, participanții Electric Castle 2018 vor putea beneficia de o serie de surprize și concursuri cu premii speciale, pregătite în zona de activare a brandului. Gerovital îi încurajează pe festivalieri să participe la concursurile și provocările electrice, care solicită creativitatea în crearea unor versuri amuzante și îndemânarea în realizarea unei manichiuri perfecte prietenilor, probă contra cronometru. Abilitățile, energia și entuziasmul câștigătorilor vor fi răsplătite cu premii constând în produse Gerovital Sun, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Geluri de duș și Aslavital.

Toate activitățile pregătite de liderul local de cosmetice la festivalul care adună în fiecare an un număr record de fani ai muzicii electronice pot fi consultate și din aplicația Electric Castle.

Compania clujeană se implică activ în susținerea evenimentelor culturale, cu impact asupra comunității locale. Astfel, de la începutul anului 2018, Farmec a susținut, în calitate de partener, o serie de evenimente din domeniul muzicii, cinematografiei, educației și dezvoltării personale.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

La Mia Perla, întruchiparea olfactivă a perlei

Cunoașteți sentimentul acela de feminitate și încredere pe care îl aveți atunci când purtați o lenjerie de corp foarte frumoasă? În opinia mea, este exact sentimentul pe care ar trebui să-l transm... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot