Fenty Beauty, creată de Rihanna, exclusiv la Sephora

Fenty Beauty, creată de Rihanna cu viziunea sa mereu avangardistă, redefinește regulile jocului cu formulele sale ușoare ca aerul, care merg perfect în straturi - într-o gamă globală de nuanțe pentru toți.

Rihanna creeaza Fenty Beauty, un brand "care vorbeste tuturor femeilor", concentrandu-se pe o gama vasta de tonuri de piele dificil de machiat in mod traditional, pentru care marca identifica nuante universale.

Viziunea sa: "Machiajul este facut pentru distractie, nu trebuie realizat din obligatie, nici sa dea impresia unei uniforme. Fiti liberi sa profitati de oportunitati, asumati-va riscuri, incercati ceva nou sau diferit!"

Înainte de a fi BadGalRiRi: muzică, fashion și beauty icon, Robyn Rihanna Fenty era o fetiță în Barbados hipnotizată de rujul mamei sale. De prima oară când a experimentat machiajul pe tenul ei, nu a mai privit în urmă. Machiajul a devenit arma ei atunci când alegea să se exprime – un mod în care scotea în evidență starea ei în continuă schimbare, și care a ajutat-o să treacă peste toate barierele în frumusețe, devenind figura iconică de astăzi.

Rihanna a fost inspirată să creeze Fenty Beauty după ani în care a avut parte de experiențe cu cei mai buni din industrie, însă în continuare observă o lipsă în industrie atunci când vine vorba despre produse special create pentru toate tipurile de ten și tonuri. A lansat, așadar, o linie de machiaj dedicată “tuturor femeilor de pretutindeni”, fiind concentrată pe o gamă largă de tonuri naturale dificil de găsit în produsele de machiaj, creând astfel formule care se potrivesc tuturor tipurilor de ten și identificând nuanțe universale.   

Produsele Fenty Beauty sunt create pentru a nu încărca tenul, chiar dacă oferă o acoperire care se poate construi cu ușurință, pielea va arăta natural. Cel mai important, Rihanna creează produse de machiaj ca sa inspire - “Makeup is there for you to have fun with”, spune ea.

"Niciodată nu ar trebui să simți machiajul pe care îl porți ca pe o presiune, ca pe o uniformă. Simte-te liber să profiți de șanse, să îți asumi riscuri și să îndrăznești să faci ceva nou și diferit”.

Fenty Beauty by Rihanna s-a lansat pe 8 septembrie 2018 în 1.800 de magazine din 17 țări din întreaga lume. Brandul s-a extins și în Italia și Arabia Saudită, iar acum s-au adăugat încă 10 țări noi în rețeaua globală de distribuție, devenind disponibil în 2.073 magazine din 29 țări. Pe 7 septembrie 2018, Fenty Beauty s-a lansat exclusiv în Sephora în Polonia, Turcia, Germania, Elveția, România, Grecia, Portugalia, Serbia, Bulgaria și Cehia.

Rihanna a petrecut ani ca să-și definească tehnica de machiaj, testând-o atât pe scenă, cât și în viața de zi cu zi. Acum, odată cu linia ei de produse de machiaj dezvoltate ca să lucreze împreună, Rihanna dezvăluie metoda ei de a străluci în viața reală, acum, accesibilă tuturor.

Conceptul “The Fenty Face” a fost creat pentru femeile cu toate nuanțele de ten, cu toate tipurile de personalități.

Acești pași sunt cheia în a începe orice machiaj, indiferent de look-ul pe care vrei să-l adopți”, spune Rihanna.

Linia Fenty Beauty de la Rihanna este disponibilă în România exclusiv la Sephora și pe sephora.ro din 7 septembrie 2018.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Celebrează cu stil sezonul festiv cu ținutele de ocazie Marks & Spencer

  Începând cu petrecerea de Crăciun de la birou și terminând cu mesele delicioase în familie, Marks & Spencer ți-a pregătit selecția de outfituri perfecte pentru sezonul festiv! Indiferent d... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot