Grupul L’Oréal anunță noi obiective ambițioase

L’Oréal lansează astăzi noul program de sustenabilitate “L’Oréal for the future”, prin care anunță ambițiile Grupului pentru 2030. În contextul creșterii provocărilor sociale și de mediu, L’Oréal își accelerează transformarea către un model care respectă limitele planetare, consolidându-și angajamentele referitoare la sustenabilitate și incluziune:

► Transformarea business-ului L’Oréal pentru a respecta limitele planetare:

Până în 2025, toate spațiile în care L’Oréal își desfășoară activitatea vor fi neutre din punctul de vedere al emisiilor de carbon, prin îmbunătățirea eficienței energetice și utilizarea energiei regenerabile în proporție de 100%;

Până în 2030, 100% din plasticul folosit în ambalajele produselor L’Oréal va proveni din surse reciclate sau de origine biologică;

Până în 2030, L’Oréal va reduce cu 50% pe produs finit emisiile de gaze cu efect de seră, comparativ cu 2016

Contribuția la soluționarea provocărilor globale prin susținerea nevoilor de mediu și sociale urgente, printr-un plan fără precedent, lansat în mai 2020:

L’Oréal alocă 150 de milioane de euro pentru problemele de mediu și sociale urgente.

Pentru a-i încuraja pe consumatori să facă alegeri mai sustenabile, L'Oréal a dezvoltat un mecanism de etichetare a Impactului de Mediu și Social al Produsului (Product Environmental & Social Impact Labelling mechanism), cu o scară de la A la E. Avizat de experți științifici independenți, mecanismul este verificat de un auditor independent și va fi implementat progresiv pentru toate brandurile și categoriile de produse. 

„Revoluția în sustenabilitate a Grupului L’Oréal intră într-o nouă eră. Provocările cu care se confruntă planeta sunt fără precedent și este esențial să accelerăm eforturile pentru a păstra un spațiu în care umanitatea să poată opera în siguranță. Acționăm asupra propriilor operațiuni și în ceea ce privește contribuția noastră în societate. Știm că cele mai mari provocări vor urma, iar L’Oréal își va păstra aceeași ambiție: să își desfășoare activitatea în limitele planetare”, a declarat Jean-Paul Agon, Președinte și Director Executiv al Grupului L’Oréal.

Transformarea business-ului L’Oréal pentru respectarea „limitelor planetare”

„Limitele planetare” sunt limitele care, dacă sunt depășite, vor compromite capacitatea Pământului de a fi habitat pentru dezvoltarea umană. Respectarea unui spațiu în care umanitatea poate opera în siguranță trebuie să fie o prioritate în următoarele decenii, așa cum susțin în unanimitate cercetătorii[1], motiv pentru care L’Oréal face trecerea la un mod de operare în limitele planetare.

Prin urmare, Grupul a definit noi obiective cuantificabile pentru anul 2030, pentru a lupta împotriva schimbărilor climatice identificate de inițiativa „Obiective bazate pe știință” (Science Based Targets).

Totodată, Grupul L’Oréal merge și mai departe, prin abordarea a trei probleme de mediu majore: conservarea biodiversității, gestionarea durabilă a apei și utilizarea circulară a resurselor. Pentru a se asigura că activitatea sa respectă resursele limitate ale planetei și că este corectă față de comunitățile cu care lucrează, L'Oréal nu doar că va continua să își reducă impactul direct asupra mediului, dar va reduce și impactul întregii sale activități, inclusiv a furnizorilor și consumatorilor săi.

„În ultimul deceniu ne-am transformat enorm compania, punând sustenabilitatea la baza modelului nostru de afaceri. Cu ajutorul noilor noastre angajamente, intrăm într-o fază de accelerare a acelei transformări: mergem și mai departe de impactul nostru direct asupra mediului, ajutăm consumatorii să facă alegeri mai sustenabile,  generăm contribuții pozitive asupra mediului și a societății. Ca lider al industriei, considerăm că este rolul nostru să contribuim la construirea unei societăți incluzive și sustenabile”, a declarat Alexandra Palt, Chief Corporate Responsibility Officer pentru L’Oréal Group.

Un exemplu concret care arată ce vrea să realizeze L’Oréal: până în 2025, toate fabricile, spațiile de birouri și centrele de cercetare ale Grupului vor atinge neutralitatea din punctul de vedere al emisiilor de carbon (carbon neutral), prin îmbunătățirea eficienței energetice și prin utilizarea energiei regenerabile în proporție de 100%. Prin acest angajament, L’Oréal dorește să contribuie la tranziția energetică în țările în care își desfășoară activitatea.

Responsabilizarea consumatorilor L’Oréal pentru alegeri de consum sustenabile

L’Oréal consideră că implicarea întregului său ecosistem de afaceri (clienți, furnizori și consumatori) face parte din responsabilitatea sa.

Pentru a-i ajuta pe cei 1,5 miliarde de consumatori să facă alegeri sustenabile, L'Oréal a dezvoltat mecanismul de Etichetare a Impactului de Mediu și Social al Produsului (Product Environmental & Social Impact Labelling mechanism). Etichetarea va include o scară de la A la E, produsul „A” fiind considerat ca „cel mai bun din clasă” din punctul de vedere al impactului social și de mediu.

Metoda a fost aprobată de experți științifici independenți și toate datele au fost verificate de Bureau Veritas Certification, un auditor independent. Etichetele și scorurile vor fi accesibile pe paginile web ale produselor. Primul brand care va implementa noua metodologie începând cu anul 2020 este Garnier, pentru produsele sale de îngrijire a părului. Această etichetare va fi extinsă progresiv pentru alte branduri, țări și categorii de produse.

Contribuția L’Oréal la soluționarea provocărilor lumii prin susținerea nevoilor sociale și de mediu urgente, printr-un plan fără precedent, lansat în mai 2020:

L’Oréal a anunțat în luna mai 2020 faptul că va aloca 150 de milioane de euro problemelor sociale și de mediu urgente:

• L’Oréal alocă 100 de milioane de euro în investiții de impact, pentru a acționa în fața principalelor probleme de mediu. 50 de milioane de euro vor fi folosite pentru finanțarea proiectelor de restaurare a ecosistemelor marine și forestiere, prin intermediul investiției în Fondul L’Oréal pentru Regenerarea Naturii (L’Oréal Fund for Nature Regeneration), ce va fi operat de Mirova, un afiliat Natixis Investment Managers, dedicat investițiilor de impact.[3] Alte 50 de milioane de euro vor fi direcționate spre finanțarea proiectelor de economie circulară.

Pentru sprijinirea femeilor vulnerabile, L'Oréal a creat un fond caritabil de 50 de milioane de euro. Acesta va sprijini organizațiile în eforturile pe care le fac pentru diminuarea sărăciei în rândul femeilor, pentru a le ajuta să se integreze social și profesional, pentru a le oferi acces la asistență de urgență femeilor din rândul refugiaților și al persoanelor cu dizabilități, pentru a sprijini victimele și a preveni violența împotriva femeilor.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Ținute comode pentru timpul liber de la Femme Luxe

Vreau să vă prezint încă patru piese vestimentare de la Femme Luxe, foarte potrivite pentru timpul liber, nimic pretențios, totul foarte comod și în tendințe.

De această dată, am ales ma... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot