Vânzările Farmec pe segmentul produselor de protecție solară

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere accelerată a vânzărilor pe segmentul produselor de protecție solară de circa 67%, în intervalul 2016 – 2018. Pe această categorie, producătorul clujean este prezent cu două game: Gerovital Sun și Gerovital H3 Derma+ Sun.

În topul preferințelor românilor, se află produsele cu factor ridicat de protecție solară și de îngrijire a pielii după expunerea la soare, acestea fiind cele mai vândute produse ale companiei din acest segment. Pe următoarele poziții, în topul celor mai solicitate produse de protecție solară se află uleiurile de plajă Gerovital Sun și produsele de protecție solară destinate copiilor din gama Gerovital H3 Derma+ Sun.

Ponderea celor patru sortimente de produse din fruntea clasamentului este de circa 66.78% din valoarea totală a vânzărilor din categoria de protecție solară.

„Ca urmare a inițiativelor de modernizare și dezvoltare constantă, cele două game de protecție solară ale Farmec s-au menținut pe un curs puternic ascendent. Rata de creștere înregistrată doar în ultimii 2 ani se datorează, printre altele, relansării gamei Gerovital Sun în anul 2016 și proceselor de modernizare și inovare a ambelor game de protecție solară din perioada 2016 – 2018. De asemenea, rezultatele remarcabile ale Farmec pe acest segment reprezintă o confirmare a orientării românilor către produse mai elaborate, avansate din punct de vedere proprietăți și efecte demonstrate. Actualul consumator român este unul tot mai educat, bine informat în privința protecției solare adecvate, care nu se limitează la achiziția de produse de bază și caută soluții cât mai performante și eficiente, care să aibă grijă de sănătatea și aspectul său. În funcție de tendințele și preferințele în schimbare ale românilor, avem grijă să modernizăm constant cele două game și să lansăm produse inovatoare, care să se ridice la cele mai înalte standarde de calitate la nivel de compoziție și ambalaj”, a declarat Răzvan Alistar, PR Manager Farmec.

Linia Gerovital Sun este formată din 21 de produse, care asigură o dublă fotoprotecţie (UVA și UVB). Acestea au formulări ușoare și conferă o repartiție uniformă și o absorbție rapidă în piele. Produsele sunt adresate tuturor categoriilor de consumatori, inclusiv copiilor și bărbaților și sunt adaptate cerințelor specifice ale pielii acestora. Gama Gerovital Sun are la bază ingrediente naturale, precum ulei organic de rodie, ulei de măsline şi vitamina E, care asigură un bronz rapid și sănătos.

Gerovital H3 Derma+ Sun este prima linie de produse solare dermatocosmetice din portofoliul Farmec, care a fost concepută în colaborare cu specialiști din domeniul sănătății, purtând emblema Pharmaceutical Concept. Aceasta este adresată persoanelor cu piele sensibilă, predispuse către alergii solare.

Gama este comercializată exclusiv în magazinele de brand Farmec și Gerovital, în magazinul online www.farmec.ro și în rețeaua națională de farmacii, astfel încât achiziția acestor produse să fie asistată de specialiștii Farmec și Gerovital, și de cei din domeniul medical.

Toate produsele din cele două game au un ambalaj ergonomic, care păstrează intacte proprietățile ingredientelor din compoziție. De asemenea, soluțiile de protecție solară din gamele Gerovital sunt disponibile într-o varietate generoasă de formate, precum loțiuni, emulsii, creme, geluri sau spray, astfel încât să asigure o utilizare ușoară și eficientă.

Facebook: facebook.com/farmec.romania   

Instagram: www.instagram.com/farmec/

Site şi magazin online: www.farmec.ro

Site campanie Unirea la Feminin: http://www.unirealafeminin.ro/.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Care Silver Savior de la Keune Haircosmetics, salvatorul părului blond

Vrei și tu părul blond cu nuanțe metalice? Keune Haircosmetics (brandul internațional de produse profesionale de îngrijire și colorare a părului) a lansat Care Silver Savior, gama cosmetică specia... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot