Studenții români vor să reinventeze piața saloanelor de coafură cu o „imprimantă” pentru păr

Brațe robotice, perii electrice, oglinzi inteligente, mixere automate pentru nuanțe unice sau un „matching app” care găsește cel mai potrivit salon în funcție de nevoile clientului sunt câteva dintre inovațiile cu care studenții români au răspuns provocării de a inventa salonul de înfrumusețare al viitorului. Provocarea a fost lansată de L'Oréal în cadrul business game-ului BRANDSTORM, care provoacă în fiecare an studenții și masteranzii să fie inventivi, inovatori și să revoluționeze industria frumuseții.

Alexandra Gîrba, Irina Paraipan și Ionel Gălbinașu, studenți la Facultatea de Antreprenoriat, Ingineria și Managementul Afacerilor, Universitatea Politehnică București, au câștigat finala națională a competiției BRANDSTORM și vor reprezenta România în finala internațională, organizată sub forma unui târg de inovație la Paris, în luna mai. Cei trei au convins juriul local cu invenția lor – Shadetastic – un dispozitiv care le permite coaforilor sa creeze, direct în salon, sute de nuanțe de vopsea de păr personalizate și unice pentru clienții lor. Inovația va fi prezentată executivilor L'Oréal în cadrul finalei și poate câștiga unul dintre premiile în valoare totală de 30.000 euro.

Cu o istorie de 26 de ani, BRANDSTORM este cea mai mare competiție pentru studenți la nivel mondial. Inițial destinată studenților din facultățile de business, ea este deschisă de anul acesta tuturor universităților, indiferent de profil. Participanții concurează pentru premii multiple în trei categorii: marketing, tehnologie și CSR. În România, competiția a atras în cei cinci ani de la lansare peste 1500 de studenți care pun la îndoială constant status quo-ul și urmăresc să evolueze și să se reinventeze în mod constant.

Dincolo de șansa de a câștiga unul dintre marile premii, studenții beneficiază de o experiență unică: competiția le permite să treacă dincolo de modelele teoretice din facultate și să experimenteze situații reale de business, să lucreze pe studii de caz concrete, să aibă acces la date de piață complexe și la îndrumarea unor profesioniști recunoscuți.

Pentru L'Oréal, BRANDSTORM este o ocazie de a descoperi și de a crește tinere talente, profiluri antreprenoriale și inovatoare.


Autor: Boncafestyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

La Mia Perla, întruchiparea olfactivă a perlei

Cunoașteți sentimentul acela de feminitate și încredere pe care îl aveți atunci când purtați o lenjerie de corp foarte frumoasă? În opinia mea, este exact sentimentul pe care ar trebui să-l transm... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot