Johnson’s® anunță cea mai amplă campanie de relansare a mărcii după 125 de ani de la înființare

JOHNSON’S® lansează peste 50 de produse noi pentru bebeluşi, îmbunătățite în interior și la exterior, care promit ce este mai bun pentru bebeluși și îi ajută pe părinți să #AleagăDelicat #ChooseGentle.

Marca JOHNSON’S® a trecut prin îmbunătățiri, în interior și la exterior, ca să ofere tot ceea ce doresc părinții, fără însă a le oferi și lucruri pe care aceștia nu le doresc. Misiunea JOHNSON’S® este aceea de a crea cele mai delicate produse din lume pentru bebeluși, în baza informațiilor științifice și a testelor. De aceea, JOHNSON’S® s-a transformat pentru a răspunde nevoilor părinților moderni din zilele noastre, prin produse și ambalaje care le oferă bebelușilor tot ceea ce este mai bun.

JOHNSON’S® înțelege că părinții din zilele noastre au așteptări şi nevoi diferite de la produsele pe care le folosesc pentru bebelușii lor, fie pentru uz intern sau extern. După decenii întregi de pionierat în cercetare pentru îngrijirea bebelușilor și după ce a organizat cu rigoare teste în domeniu, JOHNSON’S® a cooperat cu mii de părinți în scopul de a-și îmbunătăţi în întregime produsele, astfel încât părinții să aibă încredere și să le poată folosi cu încredere. În etapa de reformulare au fost respinse peste 400 de ingrediente. Produsele mai simple și mai delicate nu conțin parabeni, sulfați și coloranți* și au o formulă care are scopul de a minimiza riscul de alergii, iar 90% dintre ingrediente sunt obținute pe baze naturale.**

Pe lângă introducerea de noi formule pentru produsele existente, relansarea va include și folosirea pentru prima dată a unor cunoștințe tehnico-științifice revoluționare pentru îngrijirea pielii bebelușilor. Noua gamă JOHNSON’S® CottonTouchTM este concepută special pentru pielea sensibilă a nou-născuților. Loțiunea de spălare care este foarte delicată și al cărei PH are un echilibru perfect este produsă cu bumbac natural, ceea ce face ca ea să se simtă super-delicat la atingere. Produsele folosesc ingrediente alese în mod special, fără să conțină parabeni, ftalați sau sulfați. Parfumul CottonTouchTM  a fost testat în lumea întreagă și s-a dovenit în mod științific că întărește legătura emoțională dintre părinte și bebeluș, contribuind la reducerea stresului pe durata băiței și permițând o mai buna dezvoltare a unui copil de vârstă mică în general și dezvoltarea emoțională în mod special.

David Mays, Senior Director, Global Scientific Engagement la Johnson & Johnson Consumer: „I-am așezat întotdeauna pe părinți în centrul mărcii noastre. Pentru a ne pregăti pentru acest proces de relansare de proporții ne-am întâlnit cu părinții și am ascultat ce aveau de spus ca să putem înțelege exact de ce produse de îngrijire a pielii aveau nevoie. Marca noastră își ia angajamentul de a face teste după niște parametri stricți, și am lucrat neobosit cu oameni de știință, pediatri și dermatologi pentru a crea produse cât se poate de delicate. Johnson & Johnson a fost printre pionierii folosirii științei în îngrijirea pielii bebelușilor de 125 de ani, ceea ce ne face să fim mândri de moștenirea pe care am primit-o. De aceea suntem încântați că putem oferi familiilor ocazia de a testa toate produsele gamei, asigurându-le că le oferă bebelușilor cele mai bune îngrijiri”.

Toate noile produse au fost special concepute pentru una dintre cele patru categorii de îngrijire, adică nou-născuți, imediat după naștere, bebeluși activi care se deplasează, copii independenți de până la 36 de luni și desigur, produsele simbol, atât de populare.

Gama Newborn/ Nou-născut: proiectată să întărească legăturile și sentimentul de siguranță dintre părinte și copil prin introducerea CottonTouchTM.

Active Baby/ Bebeluș activ: creat special pentru cei mici, pentru a-i ajute în descoperiri și explorare. Gama de produse pentru momentul culcării, cu arome Natural CalmTM  poate fi folosită pentru a ajuta un bebeluș să adoarmă mai repede, după cum au dovedit studiile clinice și să aibă un somn mai lung, dacă este folosită în mod regulat.

Toddler+: pentru copiii independenți de până la 36 de luni, noua gamă este proiectată cu gândul la părinți și copii deopotrivă, cu ambalaje amuzante și noi caracteristici, care să facă să nu se încurce părul, conținând însă și ingrediente mai puternice, astfel încât părinților să le fie mai ușor să facă baie copiilor.

Originals: având parfumul care este asociat în mod natural cu un bebeluș, gama de neuitat emblematică a făcut deasemenea obiectul unei întineriri a formulei, înlăturându-se astfel coloranţii* și ingredientele nedorite care nu sunt în folosul bebelușului, dar păstrându-se aroma simbol și performanțele produsului.

Noua gamă JOHNSON’S® va fi disponibilă în toate reţelele de magazine, începând cu luna aprilie.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Armani Sì Fiore, alegerea perfectă pentru zilele de vară

Aş vrea să vă prezint un nou parfum, pe care am început să-l folosec tot mai des, este pudrat, delicat și în același timp persistent, mi se pare foarte potrivit pentru zilele de vară. Parfum... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot