L’Oréal România lansează CeraVe, al 20-lea brand din portofoliul său

L’Oréal România aduce un nou brand în portofoliul său și ajunge la 20 de mărci pe piața locală. CeraVe, fondat în 2005 împreună cu medici dermatologi și achiziționat de grupul L’Oréal în 2017, întărește poziția de lider pe care L’Oréal România o are pe piața locală a dermatocosmeticelor.

Prin lansarea CeraVe, dorim să creăm o nouă categorie de produse de farmacie cu o abordare de masă, sub-potențată în România în acest moment, și să devenim lideri pe acest segment”, a declarat Nataliya Syerikova, general manager al Diviziei de Cosmetică Activă a L’Oréal România. „Lansarea CeraVe completează gama de produse dermocosmetice și ne ajută să satisfacem cererea din ce în ce mai mare pentru produse eficiente la prețuri accesibile”, a completat Nataliya.

Divizia de Cosmetică Activă a L’Oréal, din care mai fac parte brandurile Vichy și La Roche-Posay, este liderul pieței de produse dermatocosmetice din România, în care Vichy este lider de piață, iar La Roche-Posay - numărul trei. CeraVe are o strategie de distribuție pe canale multiple, ce include farmacii, drogherii, retaileri de frumusețe și de masă și outleturi online selectate.

CeraVe oferă produse de îngrijire a pielii, mai precis produse de curățare, hidratare și protecție solară, atât pentru față, cât și pentru corp. Este unul dintre brandurile care au înregistrat cea mai rapidă creștere în Statele Unite, media ultimilor doi ani depășind 20%. În plus, CeraVe a fost declarat brandul de hidratare numărul 1 în SUA, iar de la intrarea sa în portofoliul L’Oréal a fost lansat în 30 de țări.

Despre L’Oréal România

Parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, L’Oréal România are o istorie de 21 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Sărbători Fericite cu Hugo Boss!

Căutați inspirație pentru un cadou de Crăciun deosebit anul acesta? Pentru a vă ajuta în căutarea unui cadou perfect, HUGO BOSS, brandul iconic din industria modei și a parfumeriei, începe celebra... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot