Cele mai noi articole din categoria News

 1 2 3 >  Ultima ›

Kaufland și Glovo – asigură livrare cu plata la domiciliu pentru persoanele în vârstă sau cu dizabilități

Cu sprijinul Fundației Regale Margareta a României, Kaufland România și Glovo oferă persoanelor de peste 65 de ani și celor cu dizabilități posibilitatea să comande telefonic, printr-o linie specială dedicată.

Kaufland România va asigura livrarea gratuită la domiciliu și plata ramburs a produselor, pentru a-i sprijini în această perioadă. Aceștia pot apela la numărul de telefon 0720.00.95.95 (tarif normal), în intervalele luni-sâmbătă: 08:30-21:30 și duminică: 08:30-20:00 și pot plasa comenzi, la o distanță de maximum 6 km față de magazinele Kaufland imp

Suport online gratuit pentru pacienții cu boli cronice

În plină pandemie COVID-19, pacienții cu boli cronice întâmpină dificultăți în a accesa cabinetele medicale deși au nevoie de sprijinul specialiștilor în toată această perioadă. Pentru a veni în ajutorul acestora, proiectul Medici pentru România a lansat campania „Nu uităm de ceilalți”, prin care doctori din România, dar și din diaspora, asigură suport online GRATUIT pacienților cu boli cronice sau diverse simptome ușoare, fără legătură cu COVID-19.

Proiectul Medici pentru România a fost inițiat, în luna octombrie a an

Carrefour își ia angajamentul să țină prețurile plafonate până de Paște

Într-o perioadă de incertitudine și restricții, este nevoie de un mod responsabil de a face cumpărăturile. Dincolo de măsurile de siguranță și igiena pe care le aplică în ultimele săptămâni, grija Carrefour se îndreaptă spre nevoia clienților în ceea ce privește aprovizionarea și planificarea bugetului de cumpărături. Pentru a reduce nivelul de neprevăzut, compania a decis să plafoneze prețul pentru până la 500 de produse esențiale, în perioada 25 martie – 19 aprilie.

Plafonarea prețurilor acoperă categorii variate, extrem de solicitate &ici

2activePR lansează New Future, un proiect pro-bono de susținere a micilor întreprinzători români

Perioada grea prin care trecem cu toții a adus cu sine o stare de introspectie si căutarea unor modalităti de sprijin eficient a categoriilor cele mai afectate de pandemia cu care ne confruntăm. ADN-ul 2activePR a încorporat mereu Viitorul, chiar si adresa noastră, strada Viitorului 14, este o mărturie în acest sens. Prezentul ne arată că se impun noi modele de business.

Ca urmare, am decis să avem o abordare constructivă și strategică, cu efect rapid, care să susțină comunitatea micilor antreprenori și care să contribuie la dezvoltarea unei economii locale durabile. Răspunsul

Yellow.Menu și Impetum Group inițiază campania #FarfuriiLaDatorie, oferind gratuit o masă caldă pentru personalul medical din Capitală

Yellow.Menu și Impetum Group vin în sprijinul celor din prima linie, cărora nu le putem mulțumi îndeajuns, personalului medical și auxiliar din spitale, și demarează campania #FarfuriiLaDatorie. Cele două companii oferă gratuit mese proaspete și hrănitoare, pentru oamenii care luptă pentru sănătatea noastră în fiecare zi, ore în șir fără repaos. Platforma de food delivery Yellow.Menu alături de Impetum Group se angajează să asigure o masă caldă întregului personal medical și auxiliar din Spitalul Matei Balș, urmând să își extindă ajutorul și către alte

Băneasa Shopping City își întrerupe activitatea în perioada 23 martie – 16 aprilie 2020 pentru a-și proteja atât clienții și retailerii precum și angajații

Băneasa Shopping City consideră că este de datoria sa să protejeze comunitatea, clienții, retailerii precum și angajații care își desfășoară activitatea de zi cu zi în magazinele centrului comercial, pentru că sănătatea și siguranța lor sunt o prioritate permanentă.

Este decizia noastră voluntară să dispunem suspendarea temporară a centrului comercial, în perioada 23 martie-16 aprilie 2020 sau până când starea de urgență instaurată de autorități va fi ridicată. Excepție de la această măsură fac hypermarketul Carrefour care va avea program ca și pân

Top Line donează 1% din vânzările online campaniei de sprijinire a autorităților în lupta contra COVID-19

Top Line, companie lider în România în distribuția de produse cosmetice profesionale, aparatură și mobilier pentru saloane de înfrumusețare și clinici medicale, va dona 1% din vânzările online din această perioadă campaniei inițiată de Fundația Prețuiește Viața.

Proiectul are scopul de a strânge donații prin SMS pentru achiziționarea de produse necesare celor implicați în lupta cu epidemia Coronavirus: consumabile, echipamente sau produse destinate categoriilor vulnerabile de oameni, medicilor, personalului medical din linia întâi sau i

Kaufland România anunță noi măsuri de siguranță și instalează geamuri de protecție la casele de marcat

Ca urmare a evoluției situației din ultimele zile, Kaufland România a demarat măsuri suplimentare ce sporesc siguranța clienților și a echipelor din magazine. Astfel:

• Compania a început instalarea geamurilor de protecție din plexiglas la casele de marcat în toate magazinele din țară, cu prioritate în orașele în care sunt mai multe cazuri.   • Colegii de la casele de marcat, dar și cei de la raioanele Legume-Fructe și de la vitrina cu servire asistată au mănuși de unică folosință;

Milka a înlocuit văcuța mov de pe ambalaj cu văcuțe adevărate!

Milka este de părere că văcuțele îngrijite cu tandrețe dau lapte mai gustos. Un studiu realizat recent de firma iSense pentru brand-ul Milka, în România, ne arată că și românii sunt de acord: 78% dintre ei cred că văcuțele fericite dau mai mult lapte, în timp ce majoritatea consideră că felul în care sunt îngrijite văcuțele (94%) și mediul în care trăiesc (98%) influențează gustul laptelui.

Pentru a spune povestea din spatele ciocolatei Milka, brand-ul a făcut o schimbare îndrăzneață – populara văcuță mov a fost înlocuită te

Lidl aduce în prezent mesele din opere literare celebre cu ajutorul produselor Cămara Noastră

Lidl recreează masa din Ion, de Liviu Rebreanu, cu produse din gama Cămara Noastră și îi invită pe români să experimenteze tradiții vechi cu produse noi și să câștige un tur culinar în România sau un premiu în valoare de 3.000 euro.

Lidl continuă să abordeze bucătăria românească dintr-o perspectivă modernă și surprinzătoare și lansează o nouă campanie pentru marca proprie locală Cămara Noastră. Prin conținut video în stil documentar, inspirat de literatura română, Lidl propune o reinterpretare a meselor tradiționale din opere celebre, a


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

CK EVERYONE, un parfum neutru pentru fiecare generație

Un nou parfum îndrăzneț pentru fiecare generație, CK EVERYONE anunță un capitol iconic din povestea CK ONE. Inspirat de persoanele autentice și tinere, care nu se limitează la granițe, norme și... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot