Cele mai noi articole din categoria News

 < 1 2 3 4 5 >  Ultima ›

Mai sunt două săptâmâni în care Femeile din Știință se pot înscrie în programul de burse private L’Oréal – UNESCO

Pentru al zecelea an consecutiv, tinerele cercetătoare din România au șansa de a câștiga patru burse private în valoare de câte 42.000 de lei pentru a-și continua și finanța proiectele din domeniul cercetării. Premiile sunt oferite prin intermediul programului de burse private Pentru Femeile din Știință, derulat de L’Oréal împreună cu UNESCO, un program care aduce în discuție rolul important al femeilor din domeniul științific, oferindu-le recunoaștere celor cu merite deosebite.

Până pe 30 iunie inclusiv, cercetătoarele din Român

Îmbinare între tradițional și modern în noile colecții de la designers Boutique@București Mall-Vitan

Între 10 iunie – 7 iulie,  pop-up store-ul Designers Boutique@București Mall-Vitan va găzdui  colecțiile a două branduri care îmbină cu succes elementele moderne cu cele tradiționale – Izabela Măndoiu și Lemnia.  Izabela Măndoiu  este  cunoscută  datorită creațiilor de inspirație tradițională, iar Lemnia datorită genților neconvenționale sculptate în lemn și piele.

Lansat în 2018 de către București Mall-Vitan, Designers Boutique este un proiect unic care susține designul românesc, punând la dispoziția creatorilor

Surprinde-i pe micii fashioniști chiar de ziua lor – TEZYO oferă reduceri de 25%

Vara începe cu o veste bună: multibrandul TEZYO, din rețeaua Otter Distribution, oferă reduceri de 25%, la toate produsele pentru copii.

În perioada 31 mai – 5 iunie, TEZYO invită părinții la o sesiune de shopping pentru cei mici, pentru a achiziționa cele mai șic și comode perechi de pantofi, de la branduri cunoscute la nivel internațional.

AVON pune în discuție standardele frumuseții clasice într-un panel special la Digital Divas 2019

La ediția de anul acesta a Digital Divas, cel mai mare eveniment dedicat comunității online de fashion și beauty, AVON aduce pe scenă femei cu povești puternice care ne arată în mod constant cât de important este curajul de a fi tu însăți și care ne demonstrează că noul reper este frumusețea fără reguli. Monica Bîrlădeanu, actriță și ambasadoare AVON, Alina Ceușan, câștigătoarea mai multor premii la Digital Divas și probabil cel mai urmărit influencer de beauty și fashion în România, Lorena Buhnici, Owner Cavaleria.ro & Lorena.Buhnici.ro și Raluca

Anca Serea și-a serbat băiețelul cu o petrecere de neuitat la Miramagica Orășelul Copiilor

Anca Serea a organizat o petrecere de neuitat cu ocazia zilei de naștere a băiețelului ei, Noah. Micuțul a împlinit șapte ani și a avut parte de aniversarea mult visată în Castelul Miramagica din Orășelul Copiilor, un spațiu de joacă cu tobogane, orăș în miniatură, jocuri mecanice și scenă cu animatori și mascote. Noah i-a avut alături pe cei patru frați ai săi, precum și pe cei mai buni prieteni ai săi.

Împreună s-au jucat în Mini City, un oraș în miniatură, cu case colorate, supermarket, oficiu poștal, bancă, pizzerie, chiar și cabinet veterinar. &Icir

YVY și Ninina vin la Designers Boutique din București Mall-Vitan

Două branduri românești și inovatoare, unul de marochinărie (YVY) și celălalt de haine și încălțăminte minimaliste pentru copii (Ninina), vor ocupa în perioada 13 mai – 9 iunie spațiul pus la dispoziție designerilor români de către București Mall-Vitan.

Între 13 mai și 9 iunie, cele mai recente colecții ale YVY și Ninina se vor găsi în pop-up store-ul Designers Boutique din București Mall-Vitan. În urmă cu un an, centrul comercial a lansat acest proiect unic în România, proiect dedicat sprijinirii designului autohton. Creatorii ro

L’Oréal și UNESCO dau startul înscrierilor în competiția „Pentru Femeile din Știință”

L’Oréal și UNESCO invită tinerele cercetătoare din România să se înscrie în competița „Pentru Femeile din Știință”, ajunsă anul acesta la cea de-a 10-a ediție. Începând cu 6 mai, acestea își pot depune candidaturile și pot câștiga burse de câte 42.000 de lei fiecare, pentru finanțarea unor activități de cercetare desfășurate pe teritoriul României.

Pâna pe 23 iunie inclusiv, cercetătoarele din România cu vârste de maximum 35 de ani, care fie sunt doctorande, fie au obținut titlul științific de

Kaufland România livrează bucurie pentru 400 de persoane din satele izolate de munte, cu ocazia sărbătorilor de Paști

Kaufland România, împreună cu voluntarii Clubului GTC Motorsport și Asociația Reality Check, au derulat în acest weekend campania Umanitara Off-Road de Paște, prin intermediul căreia au fost distribuite cadouri de sărbători, în cantitate totală de peste 11 tone de produse. Acestea au ajuns la familiile sărace din zona Nehoiu – Brăiești, Jud. Buzău.

În această acțiune au fost implicați nu mai puțin de 120 de voluntari, care au format un convoi off-road impresionant de 52 de mașini 4x4 și astfel au ajuns la peste 400 de persoane – bătrâni singu

Din 22 aprilie, HISTORY transmite, în exclusivitate, serialul „L-am cunoscut pe Iisus”

În preajma Sărbătorilor de Paști, HISTORY® transmite, în premieră și în exclusivitate, serialul „L-am cunoscut pe Iisus”, producție ce le oferă telespectatorilor o ilustrare inedită a vieții lui Iisus Hristos. Serialul debutează pe 22 aprilie, la ora 20:00 și va include 8 episoade, fiecare cu o durată de 60 de minute, iar telespectatorii vor putea viziona câte un episod pe zi, până pe 29 aprilie, de la aceeași oră. 

Elementul de unicitate al acestei producții constă în faptul că fiecare dintre cele 8 capitole explorează povestea lui

The Motans și Irina Rimes spun povestea din noua campanie de brand Lidl

Noua campanie Lidl, „Viața de familie nu e cum te aștepți. E mai tare” consolidează promisiunea retailerului de a fi zi de zi lângă români, aducând valorile brandului mai aproape de aceștia. Campania are ca element central un spot manifest a cărui coloană sonoră este semnată de Denis Roabeș, solistul trupei The Motans și Irina Rimes. Aceasta face parte din piesa POEM a celor doi artiști, într-o producție Global Records.

Noua campanie continuă misiunea asumată de Lidl în 2016, aceea de a aduce valorile brandului mai aproape de clienții săi. Dacă pr


 < 1 2 3 4 5 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Din suflet, pentru sufletul lui Moş Crăciun

Text trimis de Andra Petcu, locul I la concursul Boncafe "Scrisoare pentru Moş Crăciun" Îţi scriu astăzi aşa cum n-am făcut-o niciodată. Şi nu pentru că n-aş fi crezut în tine, ci pentru că mai mer... Citeste tot

la peste 40 ...inca mai cred....

Am crezut mereu intr-o iubire totala , o iubire egala care sa creasca si sa  ne creasca pe amindoi ; am crezut  intr-o iubire care  ne innobileaza si  ne implineste vietile –cu  zile de gratie si ...Citeste tot

Sephora Christmas Collection 2019, un noian de cadouri fabuloase

Pentru cei mai mulți dintre noi, perioada Sărbătorilor de iarnă are un farmec aparte. Începem să ne gândim la cadourile de Crăciun pentru cei dragi și nu de puține ori, misiunea se dovedește a fi ... Citeste tot

Ce fel de babă vreau să fiu

 

Optimistă cum mă ştiţi, în ultima vreme mă gândesc foarte des la bătrâneţe şi la moarte, ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Femeia copil

Pe drumul spre casa ma gandeam la ea. O fata firava cu umeri subtiri si cu statura unui prunc. Femeia-copil. Aceea pe care ai crede ca barbatul de langa ea simte nevoia s-o protejeze. Femeia aceea a c...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot