Mondelēz International lansează primul raport despre tendințele în snacking

Mondelēz International a anunțat lansarea primului său raport State of Snacking ™, un studiu global privind tendințele consumatorilor în ceea ce privește rolul pe care snacking-ul îl joacă în întreaga lume, pentru a răspunde nevoilor în creștere ale consumatorilor: stilul de viață modern, dorința din ce în ce mai mare de conectare la comunitate și un sentiment din ce în ce mai holistic al stării de bine.

Studiul dezvăluie creșterea snacking-ului la nivel mondial, în paralel cu cel regional, demonstrând modul în care gustările contribuie la regândirea viitorului alimentelor, prin adresarea întregii game de nevoi care există în viața noastră de zi cu zi.

Raportul privind starea snacking-ului, elaborat în parteneriat cu specialiștii în domeniul sondajelor pentru consumatori de la The Harris Poll, completează cunoștințele globale de snacking ale Mondelēz International cu noi cercetări efectuate pe mii de consumatori din douăsprezece țări.

Raportul arată că obiceiul de a lua gustări (snackingul) este un comportament în creștere la nivel mondial. În special, 6 din 10 adulți din întreaga lume spun că preferă să mănânce multe mese mici pe parcursul zilei, spre deosebire de câteva mai mari (59%), consumatorii mai tineri alegând în special gustări, 7 din 10 în rândul Millennials (70%).

Date cheie din raportul (complet disponibil pe www.stateofsnacking.com) privind starea snacking-ului din 2019 includ:

Relația noastră cu mâncarea se schimbă fundamental.

• Pentru consumatorii din întreaga lume, rolul pe care alimentele îl joacă în sănătate și starea de bine este din ce în ce mai important; oamenii au în vedere din ce în ce mai mult modul în care porțiile mai mici - gustările - le influențează starea de bine, precum și sănătatea fizică.

• Pentru mai mult de 8 din 10 persoane, comoditatea (87%) și calitatea (85%) sunt printre factorii de top care influențează alegerea gustării.

• 80% dintre consumatori caută gustări sănătoase și echilibrate.

• 71% dintre adulți spun că gustarea îi ajută să își controleze foamea și să-și gestioneze caloriile pe parcursul zilei.

• Cu toate acestea, momentele de răsfăț continuă să aibă un loc important în rutinele zilnice.

• 80% dintre adulții din întreaga lume spun că sunt preocupați de un stil echilibrat luând în calcul ambele opțiuni, sănătatea și răsfățul, în funcție de nevoia de moment.

• 77% dintre consumatori sunt de acord că există un timp și un loc pentru o gustare sănătoasă și un timp și un loc pentru o gustare care te răsfață.

• Majoritatea oamenilor spun că gustările sunt la fel de importante pentru starea lor de bine mentală (71%) și emoțională (70%), cât și pentru starea lor de bine fizică.

Snacking-ul este cu mult mai mult decât ceea ce mâncăm.

• Snackingul este o modalitate cheie pentru oamenii din întreaga lume să se conecteze la cultura lor și să-și împărtășească sentimentul de identitate cu comunitățile și familiile lor.

• 71% spun că snacking-ul este o modalitate de a-și aminti de acasă.

• 7 din 10 adulți depun eforturi pentru a împărtăși gustările preferate ale copilăriei cu alții (70%).

• În întreaga lume, mai mult de 8 din 10 părinți folosesc timpul gustării ca o modalitate secundară de conectare cu copiii lor (82%).

• 76% dintre părinți folosesc gustările pentru a transmite ritualuri culturale de gustare către copiii lor.

• Mai mult de trei din patru părinți (78%) spun că gustările pe care le aleg pentru copiii lor reflectă cine sunt ca părinți.

Pe măsură ce piața de snacking continuă să crească la nivel mondial, rămânem fideli scopului nostru de a oferi oamenilor snack-urile potrivite, învățând constant despre numeroasele moduri diferite în care consumatori din întreaga lume își iau gustările și își dezvoltă relația cu alimentele”, a spus Dirk Van de Put, Președinte și CEO al Mondelēz International.

„Vedem că adultul de vârstă medie la nivel global mănâncă acum mai multe gustări decât mese într-o zi, lucru determinat de din ce în ce mai mare de condiționări, asociate în mare măsură cu modul în care trăim astăzi, incluzând aici o nevoie tot mai mare de comoditate, dorința de a împărtăși experiențe nostalgice și culturale extinse, preferințe de stare de bine și dorința de alegeri care variază de la sănătos la răsfăț.”

Mondelēz International lansează raportul privind starea snackingului la un an după ce a anunțat o nouă strategie și planul de business. În ultimul an, compania a înregistrat progrese importante în misiunea sa de a oferi consumatorilor gustarea potrivită, pentru momentul potrivit, în modul potrivit. Aceasta include cunoașterea din ce în ce mai aprofundată a factorilor care îi motivează pe oameni să ia gustări, în timp ce continuă să răspundă abordării holistice a stării de bine a oamenilor, oferind ingredientele principale din surse sustenabile și extinzând portofoliul de produse cu noi opțiuni și inspirând consumatorii în obiceiurile de gustare.

Suntem conștienți că obiceiurile de snacking din întreaga lume sunt la fel de diverse ca și consumatorii cărora le plac”, a continuat Van de Put.

„Oamenii care preferă gustările nu ar trebui să aleagă între a gusta și a mânca corect sau să se îngrijoreze de impactul pe care îl au alegerile lor în lume și în comunitățile lor. Acesta este motivul pentru care ne-am angajat să oferim oamenilor snack-urile potrivite.”


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

4 ținute pentru ocazii diferite

Vreau să vă prezint alte câteva piese de pe Femme Luxe, magazinul online de haine englezesc, pentru că mi-a plăcut calitatea produselor din prima comandă, felul în care sunt lucrate și faptul că sun... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot