Noua campanie de brand Lidl, Învățăm din toate lucrurile simple

Noua campanie Lidl continuă misiunea asumată în 2016, aceea de a aduce valorile brandului mai aproape de clienții săi și are ca element central un spot manifest a cărui poveste este narată de INNA și Denis Roabeș, solistul trupei The Motans. Campania își propune să le reamintească românilor că putem învăța din toate lucrurile simple, unii de la alții.  

Coloana sonoră a spotului este semnată de cei doi artiști, într-o producție originală Global Records. Totodată, Lidl este primul retailer din România care integrează Spotify în mixul de comunicare.  

Fiecare dintre noi este suma emoțiilor trăite și a valorilor acumulate în timp, prin momentele împărtășite zi de zi, cu persoanele importante din viața noastră. De la acest insight pornește campania „Învățăm din toate lucrurile simple” și, implicit, noul spot Lidl, care le vorbește românilor despre libertatea de a face ceea ce simt, curaj, răbdare, perseverență, convingerea că bucuria este mai mare atunci când o așteptăm mai puțin și recunoștință.

Campania continuă povestea celei din 2017, care aducea în prim-plan familia, iar la nivel execuțional marchează două premiere în digital-ul românesc.

Prima are în vedere spotul online, care poate fi urmărit simultan din două perspective: a celui care transmite mai departe valorile și a celui care le primește, o interacțiune care îi modelează în același timp pe ambii. Acest lucru este posibil prin integrarea componentelor de desktop și mobile într-un sistem ce oferă o experiența inedită.

Utilizatorii care dețin un smartphone trebuie să acceseze site-ul surprize.lidl.ro/manifesto de pe desktop, laptop sau tabletă, acolo unde se generează un cod unic prin intermediul căruia pot face pairing între smartphone și celălalt dispozitiv. La apăsarea butonului play, povestea rulează simultan, pe ambele dispozitive, prezentând, în oglindă, perspectivele personajelor principale - de fiecare dată altele, aflate în ipostaze diferite.

Cel de-al doilea element de noutate constă în parteneriatul cu serviciul de streaming muzical Spotify, pentru promovarea noii campanii în mediul digital. Spotify s-a lansat în România la jumătatea lunii martie a acestui an, iar Lidl este primul retailer din România care a inițiat o campanie în acest mediu. Campania de promovare a noului spot durează 3 luni, iar Lidl are exclusivitate de difuzare între 25-26 aprilie și 8-10 mai.

„Învățăm din toate lucrurile simple” beneficiază de o campanie integrată, care va include componente TV, radio, online (prin pagina dedicată pe surprize.lidl.ro, alături de un plan media cu formate display, dar și video), digital (aplicație desktop & mobile, cu dublă perspectivă și campanie pe Spotify), cinema (în București și în marile orașe din țară), OOH (în București), BTL și TTL, PR și Social media. În mediul online campania poate fi urmărită după hashtag-urile #meritisafiisurprins și #lucrurisimple.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Celebrează cu stil sezonul festiv cu ținutele de ocazie Marks & Spencer

  Începând cu petrecerea de Crăciun de la birou și terminând cu mesele delicioase în familie, Marks & Spencer ți-a pregătit selecția de outfituri perfecte pentru sezonul festiv! Indiferent d... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot