Cele mai noi articole din categoria Casa

 1 2 3 >  Ultima ›

POD cu POD luminezi o casă - o campanie Ariel și Carrefour, în parteneriat cu ViitorPlus

Ariel, un brand din portofoliul P&G, în parteneriat cu Carrefour și ViitorPlus, lansează campania ”POD cu POD luminezi o casă”, scopul fiind acela de a aprinde lumina în casele celor care nu beneficiază încă de această resursă de bază. Astfel, pentru fiecare produs Ariel PODS achiziționat exclusiv din toate magazinele Carrefour din țară sau prin Bringo, până la 23.07.2021, P&G face o donație către ViitorPlus, pentru a contribui la iluminarea unui sat.

Campania pornește de la realitatea tristă conform căreia, în România, accesul la ene

Grundig își prezintă noua imagine de brand, inspirată de un stil de viață responsabil

Încă din 1945, Grundig oferă consumatorilor din întreaga lume o experiență excelentă a produselor și serviciilor din portofoliu. Indiferent de categorie, electrocasnice mari și mici sau igienă personală, calitatea produselor și a tehnologiilor este realizată fără compromis și este fundamentată pe cei trei piloni ai brandului: sustenabilitate, calitate și estetică. Aceste valori esențiale se regăsesc în filosofia brandului și astăzi, când Grundig aniversează 75 de ani de existență, rămânând avangarda misiunii companiei de a crea un viitor mai bun.

Inspira

Detergent pentru pardoseli cu proprietatea de îndepărtare a gândacilor!

Apariția gândacilor în casă, pe terasă și balcon nu este o veste bună. Lupta cu aceștia devine o adevărată provocare mai ales în sezonul cald. Atunci începe aventura testării diverselor soluții pentru a îi îndepărta.

Sano vă prezintă soluția ideală: avizat de Ministerul Sănătății și fără conținut de pesticide, detergentul pentru podele Sano Floor Plus ține la distanță gândacii și, folosit constant, vă va scăpa de grija acestora.

Brico Dépôt România suplimentează finanţările cu donaţii ȋn produse

Fundaţia BricoDépôt prezintă cele 10 proiecte care vor primi finanţări ȋn valoare totală de 270.000 de lei, ȋn cadrul primei sale campanii de finanţare, „Casele bune schimbă vieţi”. În acelaşi timp, Brico Dépôt România anunţă suplimentarea finanţărilor cu donaţii ȋn produse din magazinele sale, ȋn valoare totală de 30.000 de lei, pentru organizaţiile non-guvernamentate selectate.

În cadrul campaniei de finanţare „Casele bune schimbă vieţi”, timp de 10 zile, organizaţiile non-guvernamentale din Romȃnia au avut ocazia să apl

Regăsește-ți echilibrul în redefinirea vieții de acasă cu noile colecții creative IKEA

Pentru cei mai mulți dintre noi, vara și ridicarea treptată a restricțiilor au adus săptămâni mai relaxate, deblocând oportunități de interacțiune, dar experiența pandemiei continuă să aibă impact asupra modului în care trăim, atât în interiorul, cât și în afara caselor noastre.

Cel mai recent raport IKEA Life at Home analizează modul în care oamenii din întreaga lume se adaptează la acest proces total nou, care presupune să lucreze de acasă mai mult timp, regândirea distanțării sociale și creșterea nevoii de a fi din nou î

Noul detergent Perwoll Renew & Blossom le oferă hainelor îngrijire specială și un parfum floral elegant

Iubim hainele și vrem să le păstrăm frumusețea cât mai mult timp, însă cu fiecare spălare țesăturile tind să se decoloreze să își piardă forma sau să devină mai aspre. Noul detergent Perwoll Renew & Blossom te va ajuta sa te bucuri mai mult timp de hainele tale preferate. Acestea vor arata la fel de frumoase ca în prima zi în care le-ai purtat, iar simțurile tale vor fi răsfățate de un parfum floral, elegant.

Perwoll este un detergent special ce îngrijește hainele, este delicat cu țesăturile și redă strălucirea culorilor. În plus, noul sortimen

Catalogul IKEA împlinește 70 de ani: iată cum arată coperta ediției 2021

Catalogul anual IKEA, atât de îndrăgit de fanii brandului, sărbătorește aniversarea a șapte decenii de la prima lansare și se transformă într-un ghid digital mai modern și mai sustenabil, cu o mulțime de soluții pentru crearea unei vieți mai bune acasă, disponibile tuturor oricând, la doar un click distanță. Coperta ediției 2021 este dedicată somnului, momentul de tihnă important pentru toată lumea.

Anul acesta, diferențele de la nivelul noului Catalog IKEA apar chiar de pe copertă: conceptul de ghid pentru inspirație este introdus chiar pe coperta-față și cea de i

Fundația BricoDépôt dă startul primei sale campanii de finanţare: “Casele bune schimbă vieţi”

Brico Dépôt România anunță lansarea primei campanii de finanţare a Fundației sale, sub sloganul „Casele bune schimbă vieţi”.

Misiunea principală a Fundaţiei BricoDépôt o reprezintă îmbunătăţirea condiţiilor de locuit, ȋn comunități dezavantajate din Romȃnia. Studiile au demonstrat că locuințele au un impact ridicat asupra nivelului nostru general de fericire și de bunăstare. Dar, din nefericire, conform celui mai recent raport publicat de către Institutul Național de Statistică, ȋn ceea ce priveşte dimensiunile incluziunii sociale ȋn Rom&ac

Intră în lumea magică a parfumurilor

Parfumul este poate unul dintre cele mai frumoase accesorii pe care le putem purta și pe care le remarcăm peste tot în jurul nostru. Fie că este parfumul celui drag, al florilor sau al detergentului pentru rufe, acesta este special ales pentru a transmite un mesaj sau pentru a imprima o stare.

Sano a creat Sano Maxima Perfume Collection, o colecție de balsamuri pentru țesături cu parfum intens și bogat, inspirat din natură, dezvoltat de experți parfumieri internaționali - pentru țesături cu un parfum proaspăt, de care consumatorii se pot bucura pentru mult timp.

Vivre lansează, în premieră, Black Friday de vară, cu discount de până la 85% la toate produsele din portofoliu

Începând de miercuri, 8 iulie, Vivre, principalul retailer online de mobilier și decorațiuni din Europa Centrală și de Est, lansează, în premieră pentru companie, Black Friday de vară. Startul marilor reduceri va avea loc miercuri, 8 iulie, la ora 18:00.

Vivre se aliniază dorințelor și nevoilor consumatorilor de home & deco și vine în întâmpinarea acestora cu o ediție specială a campaniei de reduceri Black Friday. Astfel, în perioada 8 – 15 iulie, clienții vor avea posibilitatea să achiziționeze produsele favorite la prețuri reduse cu pan


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

MON ROUGE, parfumul manifest de la Yves Rocher

La Yves Rocher, toamna se numără noutățile: culori aprinse, arome puternice, texturi bogate și formule cu 100% activi vegetali. Noutatea absolută este noul parfum MON ROUGE, de care m-am îndrăgost

... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot