Și bărbații își doresc să spele hainele

În continuarea misiunii sociale de a susține româncele să își îndeplinească visurile, DERO lansează o nouă campanie de comunicare și deschide dialogul pe o temă prezentă în gospodăriile din România: împărțirea treburilor casnice. În contextul în care, de peste 50 de ani, DERO aduce prospețime în casele românilor și face din spălatul hainelor o activitate plăcută pentru femeile din România, campania „DERO 2în1. E unul pentru doi!” aduce un nou mesaj: spălatul hainelor este o acțiune care poate și merită să fie realizată de ambii parteneri, astfel încât femeile să aibă mai mult timp liber pentru ele și cei dragi.

Conform unui studiu* comandat de către DERO la nivel național, majoritatea femeilor din România dedică peste 10 ore pe săptămână treburilor casnice, în timp ce majoritatea bărbaților dedică între 2 și 4 ore acelorași responsabilități.

Conform aceluiași studiu, majoritatea bărbaților din România (62,88%) declară că ar fi dispuși să se implice mai mult în spălatul hainelor pentru ca partenerele lor să aibă mai mult timp pentru ele sau pentru cuplu, iar 15,03% dintre aceștia ar fi dispuși să se ocupe numai ei de această responsabilitate.

În același timp însă, 65% dintre femei au declarat că le face plăcere să se ocupe de spălatul hainelor. Chiar dacă și-ar dori să împartă această responsabilitate cu partenerii lor, 47,1% dintre femeile din România declară că partenerii lor nu se implică mai mult în spălatul hainelor pentru că nu le place această responsabilitate, în timp ce 31,16% spun că partenerii lor consideră spălatul hainelor drept o treabă de gospodină.

Odată cu lansarea noii campanii, DERO relansează și întregul portofoliu de produse, pentru ca românii să se bucure de aceleași produse de calitate, dar cu cel mai intens parfum de până acum.

„Noua campanie de comunicare fundamentează misiunea DERO, cea de a susține visurile româncelor și inițiativele care contribuie la dezvoltarea acestora. Din studiul derulat la nivel național, am fost plăcut surprinși să aflăm că spălatul hainelor este perceput ca o activitate plăcută de către femei, dar și că bărbații ar fi dispuși să se implice mai mult pentru ca partenerele lor să se bucure de mai mult timp liber. DERO, prin parfumurile sale încântătoare, face spălatul hainelor mai plăcut pentru toată lumea, așa că, îi încurajăm și pe bărbați să încerce produsele noastre.”, a declarat Monica Tamaș, Senior Marketing Manager Laundry în cadrul Unilever South Central Europe.

Campania „DERO 2în1. E unul pentru doi!” a debutat cu lansarea în magazine a noii game de produse DERO și prin lansarea unui spot TV dedicat. Execuția neconvențională răstoarnă stereotipurile categoriei de detergenți, deoarece bărbatul este cel care spală hainele.

Pe durata a trei luni, consumatorii vor avea ocazia să afle despre beneficiile împărțirii responsabilității spălatului hainelor cu partenerii lor. Totodată, se vor putea bucura de nenumărate surprize, activări și premii prin campaniile promoționale derulate de către DERO în cadrul celor mai mari retaileri.

Campania include un spot TV dedicat, comunicare in-store, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO), campanii de bannere online, comunicare în print și acțiuni de PR.

Mai multe detalii despre campanie puteți găsi în secțiunea dedicată de pe pagina de Facebook DERO.

În plus, DERO își propune să ducă și mai departe misiunea socială de a aduce bucurie în cadrul familiilor românilor prin deschiderea dialogului pe tema distribuției echilibrate a treburilor casnice. DERO își va uni forțele cu o serie de organizații non-profit pentru a extinde dialogul pe această temă și pentru a avea un impact pozitiv asupra vieții româncelor.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Cadouri parfumate pentru sărbătorile de iarnă

Dacă ar fi să mă întrebi pe mine ce cadou mi-aș dori de la Moș, ți-aș răspunde invariabil... și un parfum! Iar dacă e să fie și în set, m-ai cucerit definitiv! Un parfum nu va fi niciodată un cado... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot