ZOPPINI în lumea sportului

Un brand prin excelenţă creativ, precum ZOPPINI, care promovează, în lumea atât de pretenţioasă a bijuteriilor, materiale inovative, tehnologii de ultimă oră şi un stil elegant, de avangardă, nu avea cum să nu se implice în lumea şi ea atât de dinamică a sportului, care generează pasiune, spectacol şi atrage atenţia generală.
 
Cu atât mai mult cu cât ZOPPINI a realizat extraordinare colecţii sport, sponsorizarea unor campioni din cele mai diferite ramuri sportive nu putea să decurgă decât extrem de firesc.
 
Din 2003, Zoppini s-a implicat în mondialele de motociclism la categoria de 250 de centimetri cubi, ca principal sponsor al echipei Zoppini/Abruzzo, care a câştigat, datorită campionului Antony West, circuitul din Assen. În acelaşi timp, Zoppini a fost, în acea perioadă, primul care a produs brăţările de carbon, pe care le-a putut mediatiza, graţie acestui succes, cu o campanie de promovare ce s-a bucurat de un răsunet pe măsură spectaculoaselor sale bijuterii.
 
Dar Zoppini nu a neglijat nici protagonişti ai unor echipe precum Honda.
În lumea automobilismului, Zoppini l-a sponsorizat pe talentatul campion brazilian de Formula 3000, care a excelat şi în campionatele FIA ETCC, Augusto Farfus, căruia i-a dedicat colecţia de bijuterii Farfus - o îndrăzneaţă combinaţie de oţel şi carbon.
 
În lumea curselor, Zoppini s-a implicat şi în susţinerea sportului feminin, sponsorizând-o pe talentată campioana Samuela De Nardi.
 
Strategia de comunicare a brandului Zoppini s-a bazat mereu pe direcţiile de comunicare oferite de lumea sportului, al cărui spirit dinamic şi deschis l-a împărtăşit întotdeauna.
Astfel, nu avea cum să lipsească din lumea fotbalului, unde a constituit o prezenţă constantă, atât la meciurile echipei naţionale a Italiei, cât şi la cele din cadrul cupei Italiei, UEFA sau din Champions League. În 2006, Zoppini a susţinut relansarea celebrei echipe Fiorentina şi a sponsorizat volumul aniversar “80 anni di Fiorentina”.
 
 
Stilul lejer şi avântat al bijuteriilor Zoppini, care te poartă parcă mereu, în bătaia vântului, cu un pas înaintea timpului, avea să transforme acest brand într-unul dintre importanţii sponsori ai yachtingului italian şi, evident, ai importanţei competiţii “Giro d’Italia a Vela”.
 
 
 
Dar v-aţi întrebat vreodată unde ar sta cel mai bine brăţările modulare de la Zoppini?

Evident, la încheietura mâinii unei campioane de tenis. Când? La o lovitură decisivă de forehand sau, în egală măsură, de backhand. Le-au încercat multiple campioane, precum Maria Sharapova, care, de altfel, s-a şi implicat direct în promovarea vânzărilor acestor bijuterii în beneficiul unor case de copii, pentru că, bucurându-ne de spectacolul şi binefacerile sportului şi de eleganţă şi siguranţa de sine pe care ţi le conferă o bijuterie Zoppini, nu avem voie să-i uităm nici pe copiii care au nevoie de ajutorul nostru. Iar implicarea socială este pentru Zoppini la fel de importanta precum cea în lumea sportului, cu care, de altfel, merge de multe ori mana în mână.
 
Implicarea constantă de-a lungul anilor în lumea atât de dinamică şi de pasională a sportului şi, în primul rând, a sportului-rege, fotbalul, a făcut ca acest extraordinar brand, care îţi insufla cu adevărat îndrăzneala, energia şi încrederea marilor campioni, să cucerească milioane şi milioane de admiratori în toate colţurile lumii, căci nimic nu e mai minunat decât să porţi o modernă şi eleganta bijuterie Zoppini, care să te facă să simţi că intri cu adevărat în lumea marilor campioni.

În România, bijuteriile Zoppini se găsesc în magazinele YOU&ME, MONDO GIOIELLI şi în magazinele partenere.


Autor: Luminita Iliescu



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Sărbători Fericite cu Hugo Boss!

Căutați inspirație pentru un cadou de Crăciun deosebit anul acesta? Pentru a vă ajuta în căutarea unui cadou perfect, HUGO BOSS, brandul iconic din industria modei și a parfumeriei, începe celebra... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot