Cele mai noi articole din categoria Luxury

‹ Prima  < 10 11 12 13 14 > 

ORCHIDEE IMPERIALE CONCENTREE, cel mai preţios produs de la Guerlain

Guerlain a lansat cel spectaculos si pretios produs al anului, un adevarat rasfat pentru ritualul de ingrijire al fiecareia dintre noi: ORCHIDEE  IMPERIALE CONCENTREE.In  2010,  pe baza descoperirilor făcute de Orchidarium, s-a născut ultima generaţie de combinaţie moleculară perfect făurita: combinaţia a trei noi orhidee, selectate din 30.000.

Acţionând asupra celor şase mecanisme cheie ale longevităţii pielii şi dăruit cu abilitatea de "întoarcere a timpului celular", extractul New-Generation Imperial Orchid Molecular extract (IoMe) ar reinvia o legendă: cr

Rouge Automatique, un strop de culoare şi de strălucire de la Guerlain

O reactualizare a unei creaţii din 1936, primul ruj de buze fără capac, un automatic inovator şi la modă, ce colorează buzele dintr-o mişcare... cu o singură mână. Irezistibil. Dragoste la prima vedere şi la prima atingere.

Rouge Automatique este o declaraţie a eleganţei ce completează ţinuta, dă semnătură unui stil, luminează o rochie neagră simplă şi adăugă un strop de feminitate denimului.

Colecţie Louis Vuitton, inspirată de fetişuri sexuale

Show-ul Louis Vuitton, în cadrul Săptămânii Modei de la Paris, a strâns pe scenă modele din mai multe generaţii, de la Kate Moss până la Naomi Campbell. Ţinutele tuturor au avut însă un punct comun, trimiţând cu gândul la fetişurile sexuale. Dacă Kate Moss a fumat pe catwalk, provocator, Naomi Campbell a avut o apariţie cuminte, cel puţin în aparenţă, la fel ca şi Amber Valetta, Carolyn Murphy şi Maria Carla. Modelele au fost straşnic păzite de bărbaţi în uniformă, cu expresii reci şi opace, fiind majoritatea încătuşate de propria poş

Maria Lucia Hohan - luxurywear for urban divas

Maria Lucia Hohan este primul designer român prezent pe site-ul www.luisaviaroma.com, al doilea cel mai mare retailer on line de luxury fashion din lume. Maria Lucia Hohan, prin brandul său MLH, este primul designer român inclus în portofoliul site-ului Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de fashion luxury pe on line la nivel mondial. Buyerii au selectat rochii de seară din colecţia de primăvară/vară 2011 şi în numai două luni s-au vândut deja peste 100 de piese semnate MLH.

Una dintre rochiile de seară semnate MLH a fost inclusă in promo-ul de pe

Moda şi frumuseţea

Pentru a prezenta interes în ochii unui bărbat, o femeie trebuie să fie în primul rând frumoasă. Iar dacă e frumoasă intră automat în competiţie cu alte femei, la fel de desirabile.

Aici începe să-şi spună cuvântul moda, care introduce repere artificiale de evaluare. Din acest moment, competiţia devine inechitabilă şi are câştig de cauză frumoasa cea mai sponsorizată.

Iulia Albu, prima Ambasadoare pentru Diamante

După tratativele care au durat câteva luni, Rafael & Sons (cel mai mare importator de diamante în România) şi-a unit forţele cu Iulia Albu, pentru a redefini locul diamantelor în ierarhia bijuteriilor de lux.   Iulia Albu este, începând cu iunie 2010, Ambasadoare Rafael & Sons pentru România.   Doamna Albu urmează să fie invitată în Israel pentru shootingul ce o va avea ca imagine, dar şi pentru a urma un curs de specializare în istoria şi cunoaştera diamantelor. În urmă acestui curs, Iulia va învăţa multe d

Dior Eau Sauvage Extrême, la fel de şic dar mai sălbatic

Dior conferă parfumurilor caracteristici de neîntinat… aşa este şi Eau Sauvage, un parfum stilat, carismatic, la fel de modern în prezent, precum era şi atunci când a fost creat.    La fel de modern ca întotdeauna, Eau Sauvage, esenţa masculinităţii eterne capturată într-un nou flacon legendar, transcende timpul şi sfidează moda.    Un concentrat de eleganţă, începe cu o prospeţime recunoscută intstantaneu, se continuă cu o esenţă aromatică şi are o bază ciprată care învăluie acordul în note înverşunate, de netu

Penelope Cruz, noua imagine a parfumului Trésor de la Lancôme

Actriţa de orgine spaniolă Penelope Cruz, starul din următoarea serie Piraţii din Caraibe, a fost aleasă drept noua imagine a parfumului Trésor Lancôme.Parfumul, care le-a avut de-a lungul timpului drept imagine pe Isabella Rossellini, Ines Sastre şi Kate Winslet, este de această dată obiectul unei campanii semnată de Mario Testino, în care rolul principal este deţinut de Penelope Cruz. Fotografiile au fost făcute la Hotelul Crillon din Paris şi ar trebui să apară în reviste în 2010, potrivit La Depeche.Kate Winslet este încă imaginea de campanie pentru ru

De ce la Harrod`s?

Pentru că acolo eticheta produsului "costă" mai mult şi pentru că, în 1849, anul înfiinţării acestui magazin, membrii familiei regale a Angliei reinventau shoppingul în fumegânda epocă a culturii industriale.   Matthew Williamson nu mai are nevoie de nicio prezentare. Este un creator recunoscut pe plan mondial, iar clientela sa este fidelă şi de calitate. Trebuie să remarc totuşi că, în cazul de faţă, magazinul endorsează cu succes brandul.   Harrod`s este sinonim cu luxul şi exclusivismul.   Acesta este motivul pentru care o jachetă pentru bărba

Cele Mai Scumpe Ceasuri din Lume

Cele mai scumpe ceasuri din lume. Milioane şi milioane de dolari. Am căutat să înţeleg pentru care motiv din lume să plătesc peste 1 milion de dolari pentru un ceas? Pentru a fi diferit, pentru a purta la mână un unicat? Posibil.   Ceasurile sunt o bijuterie şi sunt unele bijuterii care îmbracă foarte uşor haina referinţei în orologie.   Sigur, producătorii de ceasuri fac eforturi disperate să-şi asigure supremaţia într-o industrie din ce în ce mai aglomerată. Curiozitatea naşte coşmaruri. De ce oare am căutat aşa ceva…   Există cea


‹ Prima  < 10 11 12 13 14 > 

Blogurile BonCafe