Cele mai noi articole din categoria Tendinte

 1 2 3 >  Ultima ›

M&S prezintă noile colecții de toamnă 2020 pentru bărbați

Toamna aceasta, colecția pentru bărbați Marks & Spencer pune accentul pe piesele stylish și moderne. Aceasta adaptează stilul contemporan pentru viața de zi cu zi, rezultatul constând în ținute ușor de purtat de către oricine.

Capsele atemporale conferă o notă aparte tricotajelor, cămășilor utilitare supradimensionate și jachetelor tip Harrington. Din noua colecție nu lipsesc piesele din denim autentic și pantalonii moderni slim fit, în timp ce stilurile mai relaxate includ malete din bumbac, tricouri clasice și jachete căptușite cu estetică sport.

Sport Time Balkans, noul distribuitor Nike, a deschis primul magazin monobrand din cele 3 planificate pentru această toamnă în România

Din 8 octombrie 2020, Sport Time Balkans a deschis primul magazin Nike în Mega Mall București.

Cu o suprafață de 286 metri pătrați și un design ultra modern, magazinul Nike din Mega Mall s-a redeschis cu un nou concept de retail și ultimele colecții de alergare, fitness, colecții destinate copiilor și articole de lifestyle și streetwear pentru pasionații brand-ului. 

M&S prezintă noile colecții de toamnă 2020 pentru femei

În această toamnă, Marks & Spencer oferă o colecție contemporană, elegantă într-o paletă de culori calde și piese destinate să devină favoritele acestui sezon. De la rochii midi, fuste cu imprimeuri și jerseuri jucăușe cu o estetică sport, până la îmbrăcăminte confortabilă și denim clasic produs în mod sustenabil, colecția reflectă modul în care femeia modernă își construiește garderoba.

Stilul lejer este elevat de imprimeuri grafice, carouri sau flori vibrante. De-a lungul colecțiilor, materialele sezoniere sunt esențiale, oferind lână,

Colecția Primăvară- Vară 2021a brandului românesc Bluzat, prezentă la COTERIE New York

În condițiile globale actuale, piața de fashion mondială se adaptează cu ajutorul tehnologiei, astfel că brandurile care își doresc să expună și să promoveze noile colecții, o pot face online. Chiar în această perioadă se desfășoară în format digital, Târgul de fashion COTERIE New York, în parteneriat cu NU ORDER, cea mai mare platformă digitală de wholesale.

România este prezentă la acest eveniment internațional digital prin brandul de fashion Bluzat care își prezintă cu această ocazie viitoarea colecție de Primăvară- Vară 2021. 

Tommy Hilfiger face echipă cu iconic-ul ilustrator Jeremyville pentru campania plină de viață dedicată colecției Kids 2020

Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei de toamna 2020 TOMMY HILFIGER Kids alaturi de renumitul artist contemporan, Jeremyville, integrand in campanie stilul unic al acestuia printr-o reinterpretare jucausa a ADN-ului iconic al brand-ului. Colectia va fi disponibila in magazinele selectionate, la nivel global, incepand cu luna septembrie 2020.

Colectia de toamna 2020 TOMMY HILFIGER Kids reinventeaza piesele clasice prin lentilele unui caleidoscop all-American. Prima campanie realizata in urma colaborarii dintre Tommy Hilfiger si artistul Jeremyville, de la Studio Jeremyville din New York,

RESERVED vă prezintă haine și accesorii pentru ea și pentru el, odată cu reîntoarcerea trendului unisex

De mare efect în anii ‘90, iar acum se reîntoarce în centrul atenției. Unisex este un stil îndrăgit de modele și vedete internaționale. După câteva decenii este din nou una dintre cele mai populare tendințe – de data aceasta pentru sezonul toamnă/iarnă 2020. Deși nu mai este atât de revoluționar precum obișnuia să fie, acest stil este în mod special apreciat pentru confortul pe care îl oferă. Funcționalitatea și versatilitatea joacă un rol cheie în colecția RESERVED Unisex Functional, prima de acest fel în istoria brand-ul

TOMMY HILFIGER rămâne în spatele misiunii de sustenabilitate cu colecția TOMMY JEANS TOAMNA 2020

Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei TOMMY JEANS TOAMNA 2020, ca parte din misiunea constanta a lui Tommy Hilfiger de a integra sustenabilitatea in moda, ghidat de principiul „nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa”. Aliniat la portfolio-ul in continua dezvoltare de initiative menite sa sporeasca sustenabilitatea, in acest sezon s-au folosit, in fiecare etapa de realizare ale produselor, materiale si metode de productie inovatoare. Aceasta colectie, cu un impact pozitiv de constientizare, este disponibila in magazinele selectionate TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS. $%

Cacharel deschide un nou magazin în FASHION HOUSE Outlet Centre București

Retailerul internațional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin de 196,26 mp în FASHION HOUSE Outlet Centre București. Acesta este actualmente singurul magazin de brand al Cacharel din România și comercializează exclusiv haine pentru bărbați.

Creat în 1962, la Nîmes, de catre Jean Bousquet, Cacharel este astăzi un brand de renume internațional, asociat cu ideea de tinerețe, lejeritate și rafinament. Cacharel a fost una dintre primele case de modă care, în anii ‘60, a prezentat o colecție pret-a-porter ca alternativă pentru haute-couture.&nbs

Marks & Spencer prezintă noua colecție din denim

Pentru a întâmpina sosirea toamnei, Marks & Spencer lansează noua colecție de denim ca pe o adevărată celebrare a mult îndrăgitelor piese, completând perfect garderoba de zi cu zi.

Cu expertiza decadelor de design și inovație, piesele contemporane din denim continuă narațiunea stilului casual sezon după sezon. Alături de perechile de jeanși, colecția oferă o selecție actualizată de jachete, cămăși sau rochii, oferind astfel o gamă largă de opțiuni pentru orice ocazie.

COTIDIAN - Stilul meu în orice moment

TEZYO lansează colecția de încălțăminte și accesorii pentru toamnă 2020 sub platforma de comunicare „Cotidian. Stilul meu în orice moment” adaptată la contextul actual, la noua normalitate, în care nevoile fiecăruia dintre noi s-au schimbat.

TEZYO lansează campania „Cotidian. Stilul meu în orice moment” sub conceptul REAL YOU. Aceasta surprinde ideea că stilul nostru, cel care ne reprezintă, este cel pe care îl afișăm în fiecare zi, cel care ne-a consacrat, care ne completează personalitatea și ne aparține în fiecare zi, &ic


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Smiley și Delia lansează „Ne vedem noi”, cea mai așteptată colaborare din muzica pop românească

Smiley si Delia lanseaza „Ne vedem noi”, o piesa-eveniment, considerata de public si de cei din industrie ca fiind cea mai asteptata colaborare din muzica pop romaneasca a ultimilor ani. „Stiu ca... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot