Cele mai noi articole din categoria Tendinte

 1 2 3 >  Ultima ›

ABOUT YOU oferă premii de până la 50.000 de lei în cadrul unei campanii de crowdshopping dedicată tinerilor

Magazinul online de modă dă startul unei campanii de crowdshopping în România, numită BAC Challenge. Campania se adresează elevilor din clasele terminale, care se pot înscrie până pe 25 aprilie, pentru a câștiga premii în valoare de până la 50.000 de lei.

Indiferent dacă este vorba despre balul de absolvire sau despre o călătorie cu clasa - BAC Challenge, care a început deja de pe 16 decembrie 2020, este o oportunitate excelentă pentru elevii din ani terminali care doresc să strângă bani pentru astfel de ocazii, cu ajutorul ABOUT YOU.

FASHION HOUSE Outlet Centre Militari se extinde cu trei branduri noi: Numero Uno, Dika și Kigili

FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că trei noi branduri s-au alăturat recent FASHION HOUSE Outlet Centre Militari. Numero Uno, Dika și Kigili au deschis magazine outlet pe o suprafață care însumează 1.058 de metri pătrați. Toate cele trei branduri vor oferi reduceri zilnice de până la 70%, pe parcursul întregului an.

Includerea acestor nume în portofoliul solid de branduri, disponibil în FASHION HOUSE Militari, subliniază nu doar potențialul de creștere al pieței locale de retail, ci ș

Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge

Pentru cea de-a treia editie a programului, Tommy Hilfiger incurajeaza antreprenorii BIPOC (black, indigenous and people of color) sa aplice si de asemenea invita consumatorii sa se inregistreze pentru a juriza prezentarile.

Tommy Hilfiger are placerea de a anunta faptul ca in perioada 6 ianuarie - 8 martie sunt deschise inscrierile pentru cea de-a treia editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global isi propune sa sprijine demersurile antreprenoriale de tip start-up si scale-up care dezvolta solutii cu un impact social pozitiv in domeniul modei.

Noua colecție de pijamale și haine de casă Marks & Spencer

Noua colecție de pijamale și haine de casă de la Marks & Spencer este ideală pentru momentele petrecute acasă de Sărbători și îi va face pe toți membrii familiei să se simtă confortabil și să intre în spiritul Crăciunului. Cu modele în carouri, imprimeuri inedite, mesaje jucăușe și contemporane, colecția de pijamale include multe modele festive, cu țesături confortabile.

De la seturi de pijamale de pluș la halate super-moi, din bumbac confortabil și fleece călduros, la Marks & Spencer veți găsi modele atemporale, colorate și animate de personaje sezoniere, ideale

Personalizarea Craciunului in spiritul Tommy Hilfiger

Au inceput pregatirile pentru crearea unui set-up fastuos in intampinarea sarbatorilor de iarna. Si nimic nu se compara cu emotiile si planuirea pana la cele mai mici detalii a unei perioade pe care fiecare isi doreste sa o petreaca ca in basme. Dar de ce nu basme fashion? Dar nu chiar orice basm.

Ci acel basm unde cavalerii si domnitele urbane poarta outfit-uri contemporane, cu design ultra modern, realizate din materiale de cea mai buna calitate. Iar acesti cavaleri si domnite urbane nu cauta doar sa aiba in garderoba lor piese vestimentare care sa le cladeasca o imagine actuala si un lo

Puma este primul brand de renume care intră în FASHION HOUSE Pallady

FASHION HOUSE Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outlet-uri la nivel european, a început astăzi predarea spațiilor comerciale din FASHION HOUSE Pallady către chiriași. Dezvoltat în partea de est a Bucureștiului, la ieșirea pe autostrada A2, noul Outlet Centre își va deschide porțile pe 25 martie 2021.

Puma este primul brand care se alătură FASHION HOUSE Pallady și demarează lucrările de amenajare ale noului magazin. În lunile următoare, noi branduri vor intra în outlet-ul care va avea o suprafață totală de 13.000 de metri pătrați.

LEVI’S® PUFFER JACKET, must-have item în sezonul de toamnă/iarnă 2020

 Levi’s® dezvăluie cel mai sustenabil sezon de până acum pentru toamna/iarna lui 2020. Mulțumită unei game variate de materiale și țesături, aproape toate produsele din acest sezon reprezintă un pas în față spre sustenabilitate.

Într-o epocă a schimbărilor climatice și a resurselor în scădere, responsabilitatea fată de mediu devine esențială, iar consumatorii nu vor mai fi nevoiți să aleagă între un look stylish și unul realizat din produse sustenabile.  

Andreea Raicu lansează prima colecție de hanorace cu mesaje pentru copii

Andreea Raicu anunță lansarea primei colecții de hanorace cu mesaje pentru copii. Din bumbac organic, confortabile și plăcute la atingere, hanoracele au un design minimalist și vin atât în culori clasice, cât și în nuanțe tonice, preferate de cei mici.

Prin intermediul acestei colecții, Andreea își dorește să dea startul unei conversații mai ample despre importanța sănătății emoționale a celor mici, inspirată fiind de propria ei experiență din perioada copilăriei, despre care a vorbit pe larg și în programul ei de dezvoltare personală pentru femei.

Noua Colecție de Toamnă-Iarnă 2020 Pinko

Propria identitate si eleganța sunt principalele trăsături ale femeii iconice Pinko, care întâmpină sezonul de toamna-iarnă 2020 cu un aspect sofisticat, definit de senzualitate și feminitate.

Colecția eclectică și versatilă Pinko este inspirată de stilul anilor '70, dar într-o manieră sofisticată și curajoasă, cu accente rock 'n' roll.

BLACK FRIDAY: ediția de bun simț de la Fashion Days s-a încheiat, dar donațiile continuă

Fashion Days, liderul pieței online de fashion din România, a încheiat duminică cel mai mare eveniment de sale al anului. În perioada 11-15 noiembrie au fost vândute aproximativ 450.000 de produse, în timp ce donațiile din cele 9 containere amplasate în București, Cluj, Constanța, Timișoara și Brașov au acumulat peste 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte.  

„Traversăm un an altfel, așa că am decis să marcăm și Black Friday-ul într-un mod diferit, prin Ediția de bun simț de la Fashion Days. Cu această ocazie le-am reamintit


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Arta seducției

Dintre toate  fardurile din lume, rujurile sunt preferatele mele și deși am început să le folosesc destul de tårziu, acum "tronează" peste tot: în genți, în buzunare, în sertare... și dacă nu ar fi ... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot