RESERVED lansează campania de Toamnă/Iarnă cu Kate Moss în rolul principal

RESERVED, cel mai cunoscut brand de modă polonez, anunţă lansarea noii campanii globale de Toamnă/Iarnă 2017, a cărei imagine este nimeni alta decât Kate Moss, supermodelul celebru pentru stilul vestimentar unic.  

Noua campanie a brandului RESERVED este un tribut adus lui Kate Moss, unul dintre numele de referinţă din industria modei, directorul de creaţie insistând ca supermodelul să deţină controlul total asupra look-urilor create pentru noul sezon.

Ideea noii campanii a pornit de la o întrebare simplă adresată lui Kate Moss: dacă ai intra acum într-un magazin RESERVED, ce ţinută ai alege, care ar fi stilul pe care îl preferi şi, mai ales, care ar fi rezultatul?

Stilul lui Kate Moss – când rebel, când casual sau sexy, când confortabil, cu o jachetă de piele neagră sau o blană artificială aruncată peste lenjeria din dantelă, sau pur şi simplu un mix din toate acestea –  este unul emblematic, cuvintele care îl definesc fiind autentic, iconic şi adevărat.

Prin colaborarea cu Kate Moss, brandul RESERVED şi-a propus să-i ofere fiecărei femei ocazia de a-şi crea propriul mix autentic, iconic şi adevărat, cu alte cuvinte, de a-şi scrie propria poveste vestimentară. Sezonul de Toamnă/Iarnă 2017 este dedicat poveştii lui Kate Moss, dar următorul sezon ar putea fi povestea oricărei femei care alege hainele RESERVED.

În plus, campania realizată în Londra de celebrul fotograf Daniel Jackson urmăreşte şi să anime identitatea brandului, combinând stilul iconic al lui Kate Moss cu hainele fun şi cu accente uşor futuriste ale RESERVED.

„A fost important pentru RESERVED să redăm autenticitatea lui Kate Moss în imagini, să recreăm o atitudine personală a ei în această campanie, vrând să arătăm prin asta că brandul nostru înseamnă atât stil, cât şi individualitate”, a declarat Monika Kaplan, directorul global de marketing al RESERVED.

RESERVED – care face parte din grupul LPP, una dintre cele mai mari companii din industria textilă din Europa – va deschide primul magazin din Regatul Unit chiar pe Oxford Street, pe 6 septembrie 2017. În România, brandul deţine deja numeroase magazine, în toate marile centre comerciale din Bucureşti şi din marile oraşe.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Cadouri parfumate pentru sărbătorile de iarnă

Dacă ar fi să mă întrebi pe mine ce cadou mi-aș dori de la Moș, ți-aș răspunde invariabil... și un parfum! Iar dacă e să fie și în set, m-ai cucerit definitiv! Un parfum nu va fi niciodată un cado... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot