SENSE aniversează 18 ani de modă românească şi îşi răsplăteşte clienţii cu discounturi speciale

SENSE, marca românească de modă, înfiinţată in zona Moldovei, ca un business de familie, de către soţii Cristina şi Sorin Chiriac, aniversează 18 ani de excelenţă şi inovaţie permanentă, rasplatindu-şi clienţii cu reduceri speciale la cea mai recentă colecţie – “La Dolce Vita” toamnă-iarnă 2019, concepută de designerul Andreea Tincu şi prezentată în premieră pe podiumul MQ Vienna Fashion Week la începutul acestei toamne. Campania de discount-uri debutează vineri, 18 octombrie şi se încheie duminică, 20 octombrie, în toată această perioadă vizitatorii magazinelor fizice şi online SENSE având posibilitatea să îşi achiziţioneze piesele preferate din noua colecţie de sezon, la preţuri reduse cu 18%.

Anul acesta SENSE nu îşi sărbătoreşte doar “majoratul”, ci realizează o retrospectivă amplă a tuturor realizărilor pe care brandul autohton le-a înregistrat de-a lungul anilor.

Într-un areal competitiv şi presărat cu extrem de multe provocări, SENSE a reuşit să demonstreze că un business românesc de modă poate ocupa un loc de cinste în preferinţele tuturor categoriilor de clienţi şi poate deveni relevant şi atractiv, fără a se încadra însă în sfera fast-fashion.

Încă de la bun început, creaţiile SENSE s-au făcut remarcate prin originalitate şi prin calitatea ireproşabilă, designerul Andreea Tincu alăturându-se echipei la doar un an de la deschiderea primelor magazine (în 2008) şi punându-şi amprenta asupra tuturor liniilor brandului.

La 18 ani de la înfiinţare, SENSE poate fi considerat mai mult decât o marcă românească de succes, un stil recognoscibil prin design-ul precis şi întotdeauna acompaniat de detalii fine şi ingenioase, prin materialele de cea mai bună calitate, în marea lor majoritate realizate din fibre naturale şi biodegradabile – vâscoză premium, in, cupro, bumbac organic, mătase, lână, caşmir, prin tricotajele premium, cu texturi interesante şi care au la bază tehnici noi de răsucire a firelor, îmbinare şi ţesere, prin finisajele ireproşabile şi prin linia chic, elegantă şi rafinată.

Fiecare colecţie SENSE aduce un element de noutate, păstrând totuşi o alură clasică, care nu se demodează niciodată şi care permite ca hainele să poată fi purtate sezoane la rând fără a intervi plictisul sau dilemele stilistice.

Graţie versatilităţii şi inteligenţei cu care sunt concepute, piesele SENSE completează admirabil garderobele tuturor femeilor, indiferent de vârstă, siluetă sau profesie, unul dintre atuuri constituindu-l şi accesibilitatea.

Colecţiile SENSE au fost şi vor rămâne mereu într-un raport corect calitate-pret, misiunea mărcii româneşti de modă fiind aceea de a oferi publicului feminin piese impecabile care pot fi purtate zilnic şi în care oricine să se simtă minunat şi confortabil. Poate fi vorba despre o rochie basic care şi peste cinci ani va fi la fel de actuală ca azi, de un sacou care şi după foarte multe purtări va rămâne la fel sau despre un mantou/pardesiu/palton care va arata şi după ani buni la fel de bine ca în prima zi.

De la o mică secţie de producţie care număra doar 40 de angajaţi, SENSE se mândreşte în prezent cu o echipă de peste 700 de operatori, cu mai multe centre de creaţie in zona Moldovei, cu 17 magazine fizice deschise în cele mai importante oraşe din ţară şi cu un magazin online – www.fashionsense.ro, care livrează comenzile în orice localitate.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Smiley și Delia lansează „Ne vedem noi”, cea mai așteptată colaborare din muzica pop românească

Smiley si Delia lanseaza „Ne vedem noi”, o piesa-eveniment, considerata de public si de cei din industrie ca fiind cea mai asteptata colaborare din muzica pop romaneasca a ultimilor ani. „Stiu ca... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot