SENSE aniversează 18 ani de modă românească şi îşi răsplăteşte clienţii cu discounturi speciale

SENSE, marca românească de modă, înfiinţată in zona Moldovei, ca un business de familie, de către soţii Cristina şi Sorin Chiriac, aniversează 18 ani de excelenţă şi inovaţie permanentă, rasplatindu-şi clienţii cu reduceri speciale la cea mai recentă colecţie – “La Dolce Vita” toamnă-iarnă 2019, concepută de designerul Andreea Tincu şi prezentată în premieră pe podiumul MQ Vienna Fashion Week la începutul acestei toamne. Campania de discount-uri debutează vineri, 18 octombrie şi se încheie duminică, 20 octombrie, în toată această perioadă vizitatorii magazinelor fizice şi online SENSE având posibilitatea să îşi achiziţioneze piesele preferate din noua colecţie de sezon, la preţuri reduse cu 18%.

Anul acesta SENSE nu îşi sărbătoreşte doar “majoratul”, ci realizează o retrospectivă amplă a tuturor realizărilor pe care brandul autohton le-a înregistrat de-a lungul anilor.

Într-un areal competitiv şi presărat cu extrem de multe provocări, SENSE a reuşit să demonstreze că un business românesc de modă poate ocupa un loc de cinste în preferinţele tuturor categoriilor de clienţi şi poate deveni relevant şi atractiv, fără a se încadra însă în sfera fast-fashion.

Încă de la bun început, creaţiile SENSE s-au făcut remarcate prin originalitate şi prin calitatea ireproşabilă, designerul Andreea Tincu alăturându-se echipei la doar un an de la deschiderea primelor magazine (în 2008) şi punându-şi amprenta asupra tuturor liniilor brandului.

La 18 ani de la înfiinţare, SENSE poate fi considerat mai mult decât o marcă românească de succes, un stil recognoscibil prin design-ul precis şi întotdeauna acompaniat de detalii fine şi ingenioase, prin materialele de cea mai bună calitate, în marea lor majoritate realizate din fibre naturale şi biodegradabile – vâscoză premium, in, cupro, bumbac organic, mătase, lână, caşmir, prin tricotajele premium, cu texturi interesante şi care au la bază tehnici noi de răsucire a firelor, îmbinare şi ţesere, prin finisajele ireproşabile şi prin linia chic, elegantă şi rafinată.

Fiecare colecţie SENSE aduce un element de noutate, păstrând totuşi o alură clasică, care nu se demodează niciodată şi care permite ca hainele să poată fi purtate sezoane la rând fără a intervi plictisul sau dilemele stilistice.

Graţie versatilităţii şi inteligenţei cu care sunt concepute, piesele SENSE completează admirabil garderobele tuturor femeilor, indiferent de vârstă, siluetă sau profesie, unul dintre atuuri constituindu-l şi accesibilitatea.

Colecţiile SENSE au fost şi vor rămâne mereu într-un raport corect calitate-pret, misiunea mărcii româneşti de modă fiind aceea de a oferi publicului feminin piese impecabile care pot fi purtate zilnic şi în care oricine să se simtă minunat şi confortabil. Poate fi vorba despre o rochie basic care şi peste cinci ani va fi la fel de actuală ca azi, de un sacou care şi după foarte multe purtări va rămâne la fel sau despre un mantou/pardesiu/palton care va arata şi după ani buni la fel de bine ca în prima zi.

De la o mică secţie de producţie care număra doar 40 de angajaţi, SENSE se mândreşte în prezent cu o echipă de peste 700 de operatori, cu mai multe centre de creaţie in zona Moldovei, cu 17 magazine fizice deschise în cele mai importante oraşe din ţară şi cu un magazin online – www.fashionsense.ro, care livrează comenzile în orice localitate.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Din suflet, pentru sufletul lui Moş Crăciun

Text trimis de Andra Petcu, locul I la concursul Boncafe "Scrisoare pentru Moş Crăciun" Îţi scriu astăzi aşa cum n-am făcut-o niciodată. Şi nu pentru că n-aş fi crezut în tine, ci pentru că mai mer... Citeste tot

la peste 40 ...inca mai cred....

Am crezut mereu intr-o iubire totala , o iubire egala care sa creasca si sa  ne creasca pe amindoi ; am crezut  intr-o iubire care  ne innobileaza si  ne implineste vietile –cu  zile de gratie si ...Citeste tot

Frumuseţe fără vârste

Când am împlinit 50 de ani, m-am gândit să-mi scriu pe un tricou, cu paiete argintii, rotunda vârstă de jumătate de secol şi să defilez întreaga zi îmbrăcată cu el din dorinţa de a brava, de a ară... Citeste tot

Ce fel de babă vreau să fiu

 

Optimistă cum mă ştiţi, în ultima vreme mă gândesc foarte des la bătrâneţe şi la moarte, ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Femeia copil

Pe drumul spre casa ma gandeam la ea. O fata firava cu umeri subtiri si cu statura unui prunc. Femeia-copil. Aceea pe care ai crede ca barbatul de langa ea simte nevoia s-o protejeze. Femeia aceea a c...Citeste tot

Oamenii aceia - Povestea unei cărți / Those people – The making off

 

 (the English version is available just after the Romanian one)

  Pădurea Franconă este un tărâm feeric, unul dintre acele meleaguri în care și ... Citeste tot