Voici La Mode Group a încheiat procesul de cumpărare a francizei pentru Marks & Spencer România

Acordul dintre M&S și Voici La Mode Group pentru achiziționarea francizei Marks & Spencer România a intrat în vigoare începând cu data de 19 septembrie. Voici La Mode Group a acceptat atunci să preia trei magazine Marks & Spencer din Băneasa Shopping City, Plaza Romania și București Mall, intenționând să își extindă operațiunile și să deschidă noi magazine în locații premium din țară.

Folosind cunoștințele și know-how-ul ca francizor al Marks & Spencer în Cipru, precum și experiența cu alte branduri internaționale, Voici La Mode Group a dezvoltat o strategie completă pentru restabilirea Marks & Spencer pe piața din România. Modernizarea brand-ului, îmbunătățirea experienței clienților în materie de cumpărare și extinderea gamei de produse oferite sunt principalele obiective strategice ale grupului, urmărind începerea unei noi ere pentru M&S România, dar și repoziționarea ca brand de înaltă calitate, cu creații valoroase.

O parte a acestei strategii a fost îmbunătățirea magazinelor Marks & Spencer din București. Astfel, grupul tocmai a finalizat renovarea magazinelor din București Mall și Băneasa Shopping City, planuri similare fiind elaborate și pentru magazinul din Plaza România. Suprafața totală a magazinelor Marks and Spencer din București este de 3,200 mp, cel din București Mall având 1,000 mp.

Un alt moment important a fost lansarea noii campanii de primăvară-vară 2018 „Prețuri noi pentru tine”, care a intrat pe piața românească cu prețuri reduse de până la 15% la colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei, bărbați și copii, dar și pentru colecțiile de lenjerie intimă.

EVIE FILISSIADI, General Manager Voici La Mode România: „De la ocuparea noii mele pozitii în cadrul Grupului VLM România, am avut ocazia să înteleg mai bine nevoile clientului român, preferințele și opiniile lor și motivul pentru care ei iubesc acest brand. Acest lucru a fost mai ușor deoarece, în această perioadă, am încercat să antrenăm clientul român M&S prin mai multe evenimente dedicate consumatorilor, organizate în magazinele noastre. Am avut o clientelă constantă, foarte mulțumită de faptul că produsele M&S pot fi încă achiziționate din București. Vom continua să antrenăm clienții prin evenimente speciale pentru consumatori, programe de membri și alte inițiative care vor dezvolta brandul în întreaga țară.

De asemenea, în acest sezon am acordat o atenție mai mare prețurilor noastre, pentru a ne face mai competitivi pe piața din România. Prin introducerea unor prețuri noi la toate produsele de îmbrăcăminte, clienții noștri români vor putea să se bucure de același stil și calitate pe care le-au cunoscut întotdeauna, dar la prețuri mult mai mici".

În prezent, Voici La Mode Group deține și operează branduri cunoscute la nivel internațional Dorothy Perkins, Wallis, Evans Arcadia Grup și Celio Men. Mai mult, Grupul operează și în sectorul ospitalității, cu lanțul Café La Mode Café/ Restaurant, care include și o afacere în sistem de catering.

În plus, fiind o afacere în continuă creștere, Voici La Mode Group intenționează să-și extindă activitățile în România, lansând și alte brand-uri cunoscute pe plan internațional, care vor fi anunțate ulterior.

(sursa foto: romania-insider.com)


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

In lipsa ta mi se cam intampla o gramada de viata

Text de Diddle Did. Foto: Pictura de Stefania Nistoreanu Te-ai trezit si tu sa ma suspectezi ca nu-mi imaginez cum vor sta lucrurile. Lucrurile stau mereu la fel, oricat incercati voi sa le schi... Citeste tot

Nu am fost niciodata un om bogat!

Nu am fost niciodata un om bogat – in bani – zic! Am avut perioade cind am cistigat mai bine decit restul lumii, dar nu  atit de multi pe cit s-a spus! Nu am masina, nu am bani in cont , nu am casa – ...Citeste tot

Mon Évidence, revitalizare parfumată de la Yves Rocher

Nu mi-aș putea imagina lumea fără arome și parfumuri, rafinate, misterioase și delicate, parfumurile sunt precum o semnătură personală, o amintire olfactivă pe care le-o oferi celor din jurul tău.... Citeste tot

Gelozie, da’ cu acte în regulă

Sunt om – mai rău, sunt femeie – şi pot înţelege toate nuanţele oneste ale geloziei. Pentru că le-am trăit, pentru că au săpat des şi adânc în mine, pentru că mi-au consumat multe extraverale şi minut... Citeste tot

NIG de vorbă cu Alina Emandi, creator bijuterii

Ca orice altă femeie, sunt o mare admiratoare de bijuterii;  frumuseţea care ne-a fost dăruită de natură poate fi oricând oglindită, intensificată, definită de bijuterii şi machiaj. Am descoperit... Citeste tot

Eu am omorat tipul din filme

Ma plimbam, ieri, printr-o librarie si mi-a sarit in ochi concitadinul Bogdan Stoica (in marime naturala, din carton) impreuna cu noua sa carte, "Tipul din filme nu exista". Promit s-o citesc, desi ti...Citeste tot

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

O călătorie mai specială printre gusturi și arome

Rețete de la mama de-acasă

De astă dată, în loc ... Citeste tot