Zenith România, performanță la Festival of Media Global Awards 2020

Agenția de media Zenith România a avut parte de recunoaștere la nivel global prin câștigarea a trei premii importante în cadrul Festival of Media 2020 cu una dintre cele mai importante campanii Durex desfășurată în acest an – Safe Sex: No laughing matter?

De asemenea, agenția a fost nominalizată la șapte dintre cele opt categorii înscrise.

Premiile obținute de Zenith România la Festival of Media 2020 sunt următoarele:

 

Best Engagement Strategy – Gold

• Best Use of Talent – Silver

• Best Local Execution of a Global Brand – Bronze

Campania Durex “Safe Sex: No laughing matter?” a plecat de la nevoia de a-i face pe consumatori să rezoneze cu întregul conținut creat de Durex. Comunicarea funcțională de până atunci a principalului jucător din categorie, nu reușea să aducă brandului Durex decât creșteri extrem de mici, în timp ce întreaga categoria stagna.

De asemenea, faptul că două treimi dintre români (67%) au afirmat că știu ce înseamnă metodele contraceptive însă nu le folosesc reprezenta, de asemenea, un fapt îngrijorător în contextul dat. Astfel, în baza datelor istorice, o campanie tradițională TVC & Digital nu ar fi condus la amplificarea vânzărilor de prezervative și la creșterea categoriei, ci era nevoie de o abordare nouă, care să reducă decalajul în materie de educație sexuală și să normalizeze conversațiile despre prezervative.

Pentru a rezolva toate aceste probleme, recomandarea Zenith a fost asocierea cu umorul, fapt ce s-a concretizat într-un parteneriat pe termen lung între Durex și grupul de stand-up comedy, Ceva Mărunt.

Campania Durex “Safe Sex: No laughing matter” a fost un precursor a ceea ce avea să devină: cel mai de succes parteneriat, din ultimii patru ani, dezvoltat la nivel local, împreună cu agenția de brand Minio.

Campania  a avut un rol important în creșterea vânzărilor atât pentru brandul Durex, cât și pentru întreaga categorie, schimbând astfel trendul negativ al acesteia. Vorbim de o creștere de 13% a vânzărilor Durex față de aceeași perioadă a anului trecut și o atribuire a mărcii care, de asemenea, a fost în creștere – 10%. Mai mult, activele video au cunoscut o performanță semnificativă față de anii trecuți – 2,2 milioane de vizualizări cu o acoperire de 93% în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 15 și 34 de ani.

Mai multe informații despre campania Zenith România pot fi regăsite aici: https://www.zenithmedia.com/case-studies/durex/.

Festival of Media, Global Awards, este locul care oferă recunoaștere celor mai bune campanii media din întreaga lume. În fiecare an, se înscriu sute de proiecte la cele 26 de categorii din competiție.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe