Porsche România și Porsche Finance Group își reîntăresc angajamentul pentru sustenabilitate prin mobilitate

Investiția într-un viitor sustenabil este un efort susținut, un deziderat posibil datorită implicării tuturor, de la autorități până la organizații și indivizi. Grupul Porsche continuă să facă pași definitorii către sustenabilitate, printr-o abordare ce incorporează consistența în privința promisiunii de a se concentra pe modelele full electrice, accesibilitatea față de aceste modele prin pachete și promoții adresate consumatorilor, precum și asigurarea unor experiențe electrice, prin diverse campanii.

Cu o viziune care înglobează inovația, inteligența artificială și sustenabilitatea, încă din 2015 grupul a investit în construirea unui viitor sustenabil, dând astfel startul unei noi ere, cu implicații pozitive pentru întreaga societate, iar acum lansează cel mai ambițios program de decarbonizare și protecție climatică din industrie, cu obiectivul de a atinge zero emisii CO2 până în anul 2035.

Accelerarea electrificării a devenit o realitate la nivel global. Porsche România este unul dintre promotorii acestei accelerări la nivel local, ce oferă beneficii pe toate palierele. Tranziția spre mobilitatea electrică însă se confruntă cu mentalități și nevoia de investiții susținute. Prioritatea noastră este de a crește până la finalul acestui an ponderea modelelor electrice până la 10% din total vânzări, ceea ce implică două direcții strategice importante: sprijinirea distribuitorilor pentru a se adapta trecerii industriei auto spre o configurație preponderent electrică, precum și creșterea gradului de acceptare a acestor modele în rândul consumatorilor, prin schimbarea de mentalități”, a declarat Brent Valmar, director general Porsche România.

Porsche România a investit constant în inițiative sustenabile, realizate în premieră în România de un brand auto: de la prima stație de încărcare rapidă din România, deschisă în 2015, de la cea mai mare rețea privată stații de încărcare deținută de un importator din țară, cu investiții de peste 1 milion de euro, până la o gamă variată de modele electrice. Portofoliul actual cuprinde 10 modele electrice și 26 hibrid, iar începutul acestui an a venit cu cifre cu care ne mândrim: peste 30% din mașinile electrice înmatriculate în primele 6 luni sunt modele ale mărcii Volkswagen. 

Schimbările în stilul de viață urban și trendurile actuale ne-au condus către dezvoltarea unui produs inovator pentru piața din România, abonamentul auto. Flexibilitatea și mobilitatea sunt coordonatele ce definesc acest produs centrat pe experiența de utilizare a mașinii ca alternativă la achiziție. Sustenabilitatea la nivel de indivizi este și o consecință a deciziilor lor în ceea ce privește mobilitatea. Soluțiile dezvoltate de Porsche Finance Group oferă o paletă completă de opțiuni, de la finanțarea clasică și promoțiile curente ce încurajează mobilitatea electrică, până la produse destinate utilizării mașinii pentru intervale personalizate, în funcție de nevoile și preferințele fiecăruia”, a declarat David Gedlička, CEO al Porsche Finance Group România.

Pentru a susține dezvoltarea segmentului electric, grupul va continua să investească în asigurarea infrastructurii necesare. Obiectivul pentru anul 2021 este de a ajunge la 100 de stații de alimentare electrică în rețeaua Porsche România. Fiecare showroom va avea cel puțin o stație de încărcare electrică de mare putere și un spațiu special amenajat pentru expunerea unui model electric. De asemenea, Porsche România a început comercializarea de stații de încărcare pentru uz casnic sau industrial, sub marca internațională a grupului, Moon. Rețeaua Moon însumează în acest moment 112 stații instalate, 166 puncte de încărcare AC și 68 puncte de încărcare DC.

Grupul Volkswagen investește masiv la nivel global în transformarea tuturor unităților sale de producție și în crearea unor produse care să faciliteze trecerea spre un viitor neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon. Pentru următorii cinci ani, bugetul de investiții pentru digitalizarea activităților și electrificarea flotei ajunge la 60 de miliarde de euro - din acest buget mai mult de jumătate va fi alocat doar pentru dezvoltarea unor modele electrice sau hibrid. Grupul și-a propus ca până în 2029 să aibă în portofoliu 75 de modele 100% electrice și 60 de modele hibrid. Volkswagen face pași definitorii către sustenabilitate sub deviza „Way to zero”, promisiunea brandului fiind ca până în 2050 să atingă neutralitate la emisiile de dioxid de carbon.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe