Cele mai noi articole din categoria Restaurante

 1 2 3 >  Ultima ›

Experiența Red Angus Steakhouse, acum în Piața Amzei

Red Angus Steakhouse, unul dintre cele mai longevive restaurante de tip steakhouse din țară, anunță mutarea în Piața Amzei, din București, într-un spațiu nou, cu o capacitate de 80 de locuri la masă. Astfel, începând cu luna mai, localul care a fost fondat în 2010, în Centrul Vechi al Capitalei, își întâmpină oaspeții într-o nouă ambianță atrăgătoare, ce păstrează elementele de decor americane, cu care și-a cucerit și obișnuit publicul - motocicletele Harley Davidson, șeile de cowboy originale, ușile de hambar realizate din lemn refol

Amavi, restaurantul de care te vei îndrăgosti iremediabil!

Un spațiu cochet, aflat pe Calea Floreasca nr 60, și-a deschis larg porțile și brațele primitoare pe 9 septembrie 2021, pentru toți iubitorii de mâncare rafinată și atmosfera unei oaze de relaxare urbană intr-un ambient primitor si relaxant. Spațiul aerisit, creat cu atenție la detalii și rafinament, muzica lounge și preparatele internaționale, preponderent din bucătăria italiană, și selecția de vinuri foarte variată fac din Restaurantul Amavi, o locație premium ce trebuie vizitată neapărat. Meniul variat și mereu surprinzător a fost conceput de către un chef cu multă imaginație și cur

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou concept: Bruto, Flavours from around the world

Flavours Group deschide al 20-lea restaurant, Bruto, dezvoltat în jurul conceptului Flavours from around the world. Situat chiar în inima orașului Cluj, în Record Park, Bruto este primul restaurant à la carte sub semnătura lui chef Foa și al doilea proiect dezvoltat împreună cu Speedwell, după Stradale Miro.

Creat într-o clădire veche de peste 200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației, însă a adăugat elemente de pop art

Preparatele marca LifeBox, disponibile acum și pentru comenzi rapide prin aplicația Tazz

Liderul pieței de healthy food delivery din România, LifeBox, lansează o nouă gamă de preparate sănătoase, disponibile exclusiv pentru livrare rapidă. În prima etapă a proiectului, livrările vor fi efectuate exclusiv în proximitatea unității de producție din București, comenzile putând fi plasate prin aplicația Tazz.

Gama LifeGO cuprinde peste 20 de preparate individuale, diferite de produsele și meniurile LifeBox, însă păstrează același concept de mâncare gustoasă și sănătoasă, conform promisiunii LifeBox. Astfel, de acum, clienții vor putea opta pentr

Brandul DABO® se reinventează și anunță deschiderea în București a primului restaurant sub noua identitate, în urma unei investiții de 150.000 de euro

DABO®, lanțul de restaurante de tip fast-food, companie 100% românească ce operează în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, a trecut de la începutul anului printr-un amplu proces de rebranding și anunță deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept - “Respectă-ți gustul!”. Investiția în noul restaurant situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House, s-a ridicat la 150.000 de euro.

Afacerile grupului DABO® au depășit anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 22 milioa

Consolid8 a lansat împreună cu restaurantul Noeme un proiect de crowdfunding caritabil: „Magic 4 Ukraine”

Consolid8, prima platformă românească de crowdfunding bazată pe recompense și targetând proiectele întreprinse de antreprenorii sociali și cei din industriile creative, găzduiește gratuit campania inițiată de restaurantul Noeme din București, cu obiectivul strângerii de fonduri pentru cei mai vulnerabili dintre refugiații din Ucraina - copiii cu probleme de sănătate foarte grave aflați în tranzit.

“Toate proiectele înscrise până acum în platformă s-au bucurat de o rată excelentă de succes și acum ne dorim, cu atât mai mult cu c&ac

Lanțul croat Submarine Burger anunță o extindere semnificativă

Recent intrat pe piața fast-casual din România, Submarine Burger își anunță planurile de afaceri pentru 2022. Primul punct de vânzare din România a fost deschis pe principiul “dark kitchen”, având produsele disponibile doar prin Glovo, cel puțin pentru o perioadă pilot.

Lanțul croat de burgeri, prezent în Zagreb, Rijeka, Split și Zadar, deține deja un număr impresionant de 13 locații. La începutul anului 2022, brandul se extinde în afara pieței croate, alegând România drept prima țară în care urmează să deschidă

Un strop de dulce într-un ținut de basm

Ori de câte ori ne simțim încărcați de griji și sarcini apăsătoare, visăm la vacanță. Dar nu oricare, ci la o vacanță care să ne readucă liniștea, dragostea pentru frumos, în care să ne simțim eliberați de tumultul cotidian și să ne bucurăm de fiecare clipă cu toată ființa noastră.

De cele mai multe ori ne facem planuri pentru ținuturi îndepărtate, dar uităm ceea ce avem aproape. Covasna este acea destinație unde ai la dispoziție toate ingredientele necesare pentru a-ți petrece vacanța perfectă: aer curat, priveliști încântătoare, ape minerale, și nu &ic

Povestea de succes a Fika18 continuă: investițiile constante în dezvoltarea brandului și a portofoliului au adus o cifră de afaceri record

Anul 2021 s-a încheiat pentru brandul Fika18 cu o cifră de afaceri record, de 200,000 euro, în condițiile în care anul anterior aceasta nu a depășit 35,000 euro. Evoluția spectaculoasă a avut ca premise investițiile constante în magazinul concept situat pe Calea Victoriei 101, modernizarea și dezvoltarea laboratorului și inovația la nivel de produs, regăsită în lansările de noi produse.

„Pentru mine, Fika18 este o lecție de business și de succes. Am urmărit acest concept încă de la lansarea lui și am fost încântat de povestea din spatel

Premieră în România: Burger King și chef Roxana Blenche au creat cel mai vândut produs de pe Tazz în ziua lansării

În cadrul inițiativei naționale Gusturi locale, preparate legendare, Tazz dă startul campaniei Gusturi Regale, livrări legendare și lansează în parteneriat cu Burger King primul produs reinterpretat de un chef local - Roxana Blenche, finalistă Chefi la Cuțite, sezonul 8. Cu fler autohton și ingrediente locale, produsul lansat de Burger King și chef Roxana Blenche doar pe Tazz s-a bucurat de un real succes, fiind cel mai vândut preparat din aplicație în ziua lansării sale, cu 1481 burgeri vânduți într-o singură zi.

Noul produs creat de chef Roxana Blenche


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Care este deodorantul tău preferat?

În contextul vieții cotidiene nu este niciun dubiu că nu am mai putea trăi fără să folosim un deodorant. Totuși, este absolut necesar să nu folosim deodorantele la întâmplare, trebuie să alege... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot