Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 1 2 3 >  Ultima ›

Răcorește-te vara aceasta cu băuturile reci pe bază de cafea de la Lavazza

Lavazza propune rețete răcoritoare de cafea rece, menite să aducă prospețime și energie iubitorilor de cafea în zilele călduroase de vară.

În aceste zile toride de vară, Lavazza te invită să te răsfeți cu două rețete delicioase și răcoritoare de cafea rece, care te transformă într-un adevărat barista la tine acasă.

Avon și 5 to go dau gust verii cu trei băuturi inspirate de colecția de parfumuri Perfect Nonsense

Avon provoacă simțurile într-un mod inedit și lansează trei băuturi inspirate de noua colecție de parfumuri Perfect Nonsense, în parteneriat cu 5 to go.

Două iced latte și o limonadă transformă notele olfactive în arome surprinzătoare, oferind o reinterpretare delicioasă a parfumului - de această dată, una care se savurează, nu doar se poartă.

Lavazza aduce vara italiană în România cu noile băuturi reci din gama Ready To Drink

Vara aceasta, evadează din cotidian alături de un companion perfect, Lavazza Ready To Drink – doza de cafea rece pentru aventurile de vacanță.

Fie că te relaxezi pe plajă, petreci timp cu prietenii acasă sau în aer liber, pe străzile pline de viață ale orașului, gama Lavazza Ready To Drink a fost creată pentru a aduce prospețime într-o vară toridă în care vrem să ne bucurăm de o cafea rece cu aroma specific italiană.  

Nespresso lansează noua colecție de vară inspirată de stilul retro-cool

Nespresso lansează noua colecție de vară a anului 2025, pentru un sezon de răsfăț și momente memorabile cu cafea. Brandul readuce în portofoliu cele mai îndrăgite rețete de cafea cu gheață și lansează noi sortimente în ediție limitată, alături de aparate și accesorii în culori îndrăznețe și atrăgătoare.

Inspirată de vacanțele urbane și stilul de viață dinamic, colecția elegantă și răcoritoare de vară creează un univers jucăuș, cu accente retro, dedicate pentru momentele de relaxare, nostalgie sau escapade spontane.

HONOR lansează Seria HONOR 400 cu cameră AI revoluționară

Brandul global de tehnologie HONOR anunță lansarea noii serii smartphone HONOR 400, care oferă o experiență de fotografiere de neegalat, bazată pe inteligență artificială, precum și durabilitate extraordinară.

Echipată cu o impresionantă cameră AI Ultra-clear de 200MP, funcții versatile de editare AI, o baterie performantă de 5300mAh cu tehnologie silicon-carbon și un ecran ultra-luminos de 5000 niți, seria HONOR 400 le dă utilizatorilor puterea de a descoperi frumusețea momentelor de zi cu zi.

Descoperă Lavazza Coffeetail N°32 – un cocktail surprinzător cu espresso

Pentru a celebra Ziua Mondială a Cocktailului, pe 13 mai, Lavazza a conceput o rețetă inedită de cocktail pe bază de cafea: Coffeetail N°32.

Această băutură specială arată cât de versatil poate fi espresso-ul și cât de bine se poate integra în lumea cocktailurilor.

Nespresso împlinește 10 ani în România

Nespresso aniversează 10 ani de la intrarea oficială pe piața din România, un deceniu marcat de extindere strategică, inovație continuă și dezvoltarea unor comunități pasionate de calitate, estetică și experiențe premium. De la primul Boutique deschis în București în 2015, brandul a contribuit la definirea unui stil de viață condus de experiențe memorabile, cu o prezență națională în 7 orașe, un portofoliu diversificat de produse și o rețea consolidată de parteneriate locale.

Diversitate și soluții personalizate pentru fiecare client

Barista Ștefan Manole, premiul pentru cea mai bună comunitate și locul 3 la competiția internațională Lavazza Barista Challenge 2025

Cei mai buni barista din lume s-au reunit la ”La Centrale Nuvola Lavazza” din Torino, Italia, pentru etapa finală a competiției internaționale Lavazza Barista Challenge – un eveniment care celebrează legătura dintre Lavazza și comunitatea globală de barista, promovând excelența și inovația în arta preparării cafelei.

Desfășurată în perioada 7-9 aprilie, finala Lavazza Barista Challenge a fost o experiență intensă pentru barista reuniți la Torino. Prima zi a competiției a fost dedicată în întregime explorării universului Lavazza și instruirii

Consumul zilnic de cafea ar putea prelungi viața cu până la doi ani

Un consum regulat de cafea ar putea prelungi până la doi ani durata vieții unei persoane, contribuind la un proces de îmbătrânire mai sănătos, potrivit unei lucrări de recenzie1  publicate recent în Ageing Research Reviews.

Procentul populației de la nivel global cu vârsta de peste 65 de ani crește rapid și se estimează că va continua să crească de la 10% în 2022 la 16% în 20502.

La Milan Design Week 2025, Lavazza prezintă Tablì, viitorul creat 100% din cafea

Cu ocazia Milano Design Week 2025, unul dintre cele mai așteptate evenimente internaționale dedicate designului în toate formele sale, Grupul Lavazza prezintă în avanpremieră Tablì, un sistem inovator ce propune o nouă experiență cu „100% cafea”.

Lansarea va avea loc în cadrul instalației Source of Pleasure, realizată în parteneriat cu arhitectul și designerul brazilian Juliana Lima Vasconcellos. 


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe