Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

 1 2 3 >  Ultima ›

Misterul dispariției capsulelor Nespresso dezvăluit într-o nouă campanie cu George Clooney și Eva Longoria

Nespresso începe anul într-o notă misterioasă cu noua campanie care îi aduce în prim-plan pe George Clooney, în rolul detectivului George, și noua prezență feminină care se alătură brandului, Eva Longoria, în rolul unui maestru bucătar.

Colaborarea cu celebrul actor continuă și în 2025 printr-o reclamă TV care evidențiază cafelele excepționale Nespresso, prezentate ca adevărate comori datorită gustului memorabil.

Peste 380 de produse, arome și prețuri mici la cel mai mare Târg de Cafea și Ceai din România, organizat de Auchan

Cea de-a XIII-a ediție a Marelui Târg de Cafea și Ceai Auchan are loc în perioada 15 ianuarie - 4 februarie în toate magazinele Auchan și în magazinul online auchan.ro, retailerul oferind o sortimentație variată și atractivă la prețuri avantajoase. Oferta de anul acesta reunește peste 380 de produse de cafea și ceai de la branduri îndrăgite de consumatorii români, precum și produse de origine și specialitate, zeci de noutăți, dar și echipamente de preparare, accesorii pentru servit și produse complementare.

Și la această ediție clienții vor putea alege d

HONOR lansează Magic7 Pro în România

Brandul global de tehnologie HONOR anunță astăzi lansarea HONOR Magic7 Pro în Europa. Respectându-și angajamentul de a oferi cea mai bună experiență AI disponibilă pe smartphone, HONOR introduce noi caracteristici AI menite să revoluționeze fotografia, calitatea ecranului și performanța hardware-ului.

HONOR Magic7 Pro vine cu aplicația Google Gemini pre-instalată[1]. Asistentul Google ajută utilizatorii să-și îmbunătățească ideile, să învețe în noi moduri, să scrie e-mailuri, sau să planifice evenimente.

Ferrero Rocher, partenerul decorațiunilor spectaculoase de Crăciun

Partenerul oficial al decorațiunilor de Crăciun la Târgul de Crăciun din Sibiu și al singurului hotel de 5 stele din Poiana Brașov, Ferrero Rocher, aduce magia de sărbători cu propuneri creative pentru decorațiuni sezoniere.

Susținător al Târgului de Crăciun din Sibiu pentru al treilea an consecutiv, Ferrero Rocher a decorat mai multe zone speciale din cadrul Capitalei Crăciunului în România.

Nespresso reafirmă angajamentul pentru sustenabilitate

Nespresso reafirmă angajamentul pentru sustenabilitate prin publicarea unui studiu de Analiză a Ciclului de Viață (Life Cycle Assessment - LCA)* – o cercetare realizată de către Quantis**, ce oferă detalii ale impactului asupra mediului prin calcularea amprentei de carbon pe care o are o ceașcă de cafea pe întreg lanțul de business - de la cultivarea boabelor de cafea până la reciclarea capsulelor.

Cu dorința de a identifica etapele unde se pot aduce îmbunătățiri pentru a reduce emisiile și a sprijini consumatorii să adopte obiceiuri mai sustenabile, Nespresso prez

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului dă și anul acesta tonul sărbătorilor de iarnă

Tuborg Christmas Brew, singura bere din România în ediție limitată dedicată sărbătorilor de iarnă, a ajuns şi anul acesta în magazinele din toată țara. Conform tradiției, în prima vineri din luna noiembrie, berea cu gust special de sărbători se lansează simultan în mai multe țări din Europa, printre care Danemarca și Germania. Astfel, și în acest an, Tuborg Christmas Brew dă tonul sărbătorilor de iarnă, venind către toți iubitorii de bere cu savoarea inconfundabilă și emoția specifică sezonului festiv.

Cu o istorie de peste 20 de ani în Român

O moștenire cu gust: de 75 de ani Beciul Domnesc creează cu pasiune vinuri de poveste!

Românii de pretutindeni sărbătoresc pe 1 Decembrie Ziua Națională a României, cel mai important moment din istoria românilor. La ceas de sărbătoare sau zi de zi, Beciul Domnesc este vinul preferat de români.

Beciul Domnesc este unul dintre cele mai iubite și cunoscute branduri de vin din România, partener în momentele speciale, un vin care te invită să îi descoperi povestea cu fiecare picătură, un gest de apropiere și celebrare a tradițiilor noastre.

Nespresso lansează noua colecție de sărbători în colaborare cu chef Jean Imbert

Cu ocazia sezonului festiv, Nespresso prezintă o colecție în ediție limitată, creată în colaborare cu Jean Imbert, chef-ul executiv al prestigiosului restaurant Plaza Athénée din Paris. De data aceasta, colecția anuală este inspirată de călătoriile legendare cu trenul și de destinații iconice din întreaga lume, oferind publicului trei noi sortimente de cafea, o selecție de dulciuri create în rețete dedicate și accesorii care completează atmosfera festivă.

Chef Imbert aduce inovație colecției prin crearea unor cafele gastronomice, în timp ce păst

Let’s Blend - 130 de ani mai târziu

Calendarul Lavazza 2025, realizat de tânărul talentat Omar Victor Diop, explorează conceptul de blending, la 130 de ani de la înființarea companiei.

Cine ar putea ști dacă Luigi Lavazza și-a imaginat, acum o sută treizeci de ani, că amestecul de cafea pe care-l crea va ajunge să întruchipeze valori atât de inovatoare încât să rămână relevante chiar și peste un secol.

Coffice Stories – primul sitcom online despre cafea & viața de birou, creat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania

Coffice Stories – un serial despre cafea & viața de birou – este primul mare proiect de social commerce realizat de Saatchi & Saatchi pentru De’Longhi Romania, în cadrul parteneriatului început anul acesta între cele două companii.   

Pornind de la un insight clar și de la punctele de diferență principale ale celui mai nou model de espressor complet automat lansat de De’Longhi în România, echipa de creație a dezvoltat un serial online în patru episoade, care aduce în prim plan viața de birou post pandemie,


 1 2 3 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe