Cele mai noi articole din categoria Coffee Time

‹ Prima  < 3 4 5 6 7 >  Ultima ›

Inovație marca 5 to go: cutia de 1L de frappe

5 to go lansează un nou produs inovator pentru segmentul retail: cutia de 1L de frappe. Ca urmare a succesului înregistrat de produsele ready to drink lansate de 5 to go acum 2 ani, echipa de dezvoltare 5 to go vine cu o nouă propunere îndrăzneață pentru segmentul retail: primul produs la litru UHT din portofoliul 5 to go și, în același timp, primul din România în această categorie.

Noul produs This is frappe lansat de 5 to go este unul premium, cu calitate ridicată și gust excelent, după cum a reieșit din degustările făcute prelansare.  Conținutul redus

Trucuri Lavazza pentru a deveni expert în prepararea cafelei boabe proaspăt măcinate

Cu o experiența de peste o sută de ani în universul cafelei, experții Lavazza ne dezvăluie câteva trucuri prin care să ne bucurăm la maxim nu numai de cea mai bună cafea, dar și de o experiență senzorială care transformă cafeaua într-un adevărat ritual.

Puterea unică a boabelor de cafea permite oricărui pasionat de această băutură să descopere originea acesteia, declanșând o călătorie senzorială care depășește cu mult gustul imediat.

Nestlé Professional îmbogățește experiența de cafea premium cu o gamă de soluții din Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks®

Nestlé Professional, expertul Nestlé în domeniul consumului în afara casei ce oferă soluții personalizate de băuturi calde și reci pe bază de cafea și produse culinare unei game foarte largi de clienți, duce experiența de cafea premium la un nou nivel odată cu lansarea programului de cafea We Proudly Serve Starbucks® pentru birouri, spitale, universități, hoteluri, săli de conferințe și zone de agrement din toată România.

Programul de cafea We Proudly Serve Starbucks®  este o soluție integrată de afaceri care oferă soluții de cafea adaptate pent

Rebranding: Motion Vision Communication devine SCREENYO COMMUNICATION

După o călătorie de peste 1.000.000 de km parcurși pentru a promova mesaje publicitare prin OOH-Mobil pentru sute de clienți, de la începuturi și până în prezent, Motion Vision Communication își anunță rebrandingul, decizie ce presupune nu numai schimbarea numelui companiei în SCREENYO COMMUNICATION, ci și o abordare digitalizată pentru întreg business-ul.

Ideală pentru lansări de branduri, deschideri de magazine, promoții, campanii de angajare atât în urbanul mic, cât și în rural, publicitatea stradală mobilă se bucură de o popul

Nespresso lansează sortimente de cafea în ediție limitată pentru o experiență vibrantă ca o vară californiană

Nespresso dă startul sezonului însorit cu o experiență vibrantă ca verile californiene. Iubitorii de cafea se pot bucura de ediția limitată de sortimente inedite, create special pentru a fi savurate cu gheață, accesorii atent concepute și rețete răcoritoare, pentru o experiență relaxantă ca o zi de plajă în însorita Californie.

Nespresso aduce un omagiu unui stil de viață îmbogățit prin artă, expresiv și activ, pentru momente de evadare de care pasionații de cafea se pot bucura oriunde s-ar afla. Ediția limitată de cafea își propune să poarte consumatorii &ici

Lavazza lansează capsulele Qualità Rossa, neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon și compatibile cu aparatele de cafea Nespresso Original

Cu 8 amestecuri emblematice deja disponibile pe piață, lansarea Qualità Rossa extinde gama de capsule din aluminiu Lavazza, compatibile cu aparatele Nespresso* Original, în care gustul excelenței se regăsește într-un espresso cu impact zero CO2**.

Pasiunea și excelența Lavazza, mereu în slujba durabilității și inovației, se regăsesc în gama de capsule din aluminiu compatibile cu aparatele Nespresso* Original, lansate recent în România și dedicate amestecurilor emblematice care exprimă istoria și expertiza Lavazza în arta cafelei.

Lavazza creează o rețetă inedită de coffeetail pentru sezonul cald

În sfârșit, primăvara a sosit și a adus cu ea cele mai vii și frumoase culori și o vreme bună, ideală pentru plimbări sau o ieșire în parc, alături de prieteni și de o băutură proaspătă și răcoritoare. Pentru a sărbători noul sezon și pentru a te încuraja să te bucuri la maximum de conexiunea cu oamenii din preajmă, Lavazza și-a îmbogățit colecția de rețete cu un nou coffeetail aromat și fresh.

Datorită mirosului său îmbietor, noul preparat te invită să te bucuri pe deplin de aromele și culorile noului sezon. Concepută special de experții Lavazza, aceast

Trei motive pentru care ar trebui să îți începi ziua la Starbucks

Mic dejun proaspăt

Da, ai citit bine, în fiecare dimineață, poți savura produse de patiserie coapte pe loc, pentru ca tu să ai un mic dejun delicios și divers. Închide ochii și lasă-ți simțurile să urmeze mirosul cafelelor, mereu 100% Arabica, fie că alegi Espresso, Cappuccino sau Flat White, dar și pe cel al micului dejun care frăgezește în cuptoare.

5 to go își consolidează prezența în retail printr-un parteneriat strategic cu Carrefour

5 to go lansează un parteneriat strategic alături de Carrefour, unul dintre cei mai mari susținători ai comunității antreprenoriale românești, prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate. Această colaborare se concretizează prin prezența la raft în hipermarketurile Carrefour a produselor din gama 5 to go dedicate segmentului de retail, prin deschiderea a 11 locații sub denumirea oficială de Coffee Corner 5 to go și a cafenelelor din zona de snacking a magazinelor Carrefour. Trei dintre aceste locații au fost deschise la finalul anului

Inspirați de iubirea Italiei pentru cafea, Nespresso și Chiara Ferragni pornesc într-o călătorie a descoperirii

Nespresso începe anul cu stil alături de Chiara Ferragni, fashion icon italian, care, prin dragostea ei pentru cafea, pornește într-o călătorie de explorare printr-o serie de scurtmetraje în patru părți.

Inspirată de aromele delicioase și de tradițiile regionale italiene ale cafelei, Chiara a dezvoltat împreună cu Nespresso o colecție în ediție limitată, extinzând gama Ispirazione Italiana cu lansarea cafelei Milano Intenso, a accesoriilor și a unui aparat de cafea. Toate acestea aduc omagiu vibrațiilor urbane și aerului contemporan ale orașului Milano.


‹ Prima  < 3 4 5 6 7 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe