Cele mai noi articole din categoria Coffee Time
‹ Prima < 47 48 49 50 51 > Ultima ›Ajutor de la Moş Crăciun
În România, sectorul de vârstă 0-3 ani nu beneficiază de suficientă atenţie, cum ar trebui.
Copiii cu această vârstă sunt de cele mai multe ori lăsaţi cu bone sau bunici, dacă nu există încredere în sectorul de stat, în timp ce în sectorul privat au aparul instituţii care primesc copii mai mici de trei ani însă care nu le oferă educaţia de care au nevoie, neexistând un cadrul legal bine definit în acest sens.
"Singura bătaie ruptă din Rai este bătaia inimii"
Avon Romania si Fundatia Sensiblu marcheaza Ziua internationala pentru eliminarea violentei impotriva femeilor, 25 noiembrie, printr-o serie de evenimente desfasurate in intreaga tara.
Startul a fost dat pe 25 noiembrie in cadrul conferintei de presa "Impreuna impotriva violentei domestice" organizata in colaboare cu Fundatia Sensiblu.
Barni şi Jocurile Copilăriei
Kraft Foods România lansează campania „Barni - Jocurile Copilăriei”, prin care îşi propune să readucă în atenţia întregii familii beneficiile jocului.
Activităţile fizice desfăşurate acasă şi în aer liber reprezintă un capitol deosebit de important în dezvoltarea obiceiurilor de stil de viaţă sănătos al copiilor.
Răsfățul Doncafé – și mai mult gust bogat
Micile bucurii sunt cele care dau savoare vieţii. Un cuvânt de laudă, o îmbrăţișare sau o cafea cu gust bogat îţi răsfaţă simţurile și-ţi asigură buna-dispoziţie de care ai nevoie.
Doncafé îţi oferă și un alt motiv de bucurie – 50g cafea gratis în fiecare pahet de 300g de Doncafé Selected și Doncafé Elita.
Un zâmbet…o “donaţie” la îndemâna oricui!
Un număr record de angajaţi Kraft Foods s-au implicat, la nivel global, în activităţi de voluntariat în săptămâna “Delicious Difference Week“, care a fost anul acesta cel mai mare eveniment comunitar din istoria companiei. În această săptămână, angajaţii Kraft Foods au celebrat angajamentul companiei pentru voluntariat, eforturile continue de combatere a foametei şi promovarea unui stil de viaţă sănătos.
Pentru cel de-al treilea an consecutiv, angajaţii Kraft Foods România au întins o mână de ajutor copiilor mai puţin norocoşi. 50
Milka transformă în realitate gesturile de tandreţe ale românilor
Miile de mesaje tandre înscrise în concursul lansat pe website-ul www.orasultandretii.ro au stârnit emoţii puternice românilor, provocându-i să îşi arate tandreţea celor din jur cu mai mult curaj.
Mesajele câştigătoare ce descriu gesturi de tandreţe, din primele săptămâni de concurs, sunt acum vizibile pe panourile neconvenţionale din oraşele câştigătorilor, realizate special pentru a-i îndemna şi pe ceilalţi români la gesturi de tandreţe.
Salma Hayek şi sucul miraculos care-o menţine în formă
Vedeta hollywoodiana Salma Hayek recunoaste ca-si mentine silueta perfecta cu ajutorul unui suc vitaminizant, pe care chiar si fiica ei in varsta de 4 ani, Valentina, il adora.In ciuda celor 45 ani impliniti si a unei nasteri, frumoasa actrita se poate mandri cu o silueta de invidiat. Conform spuselor ei, totul se datoreaza unui suc special, pe care si-l pregateste singura, stimuland-o totodata sa se hraneasca mai sanatos, informeaza teenproblem.bg"Cand sunt expusa stresului puternic, mananc mult. Niciodata nu am fost admiratoarea dietelor si nu-mi aduc aminte sa fi respectat vreodata un regim
Brăţara Respectului de la Avon
Campania Respectului pentru femei iniţiată de Avon împotriva violenţei domestice în 2008 are drept scop prevenirea violenţei prin educarea publicului larg şi prin susţinerea proiectelor sociale care combat acest fenomen.
Puteţi spune cu mâna pe inimă că nu ştiţi niciun caz de violenţă domestică?
Doncafé Selected Instant, un răsfăț cu gust bogat
Știm cât de importante sunt întâlnirile cu cei dragi. Te bucuri de fiecare clipă petrecută cu ei și ai grijă să-i răsfeți pe măsură.
De aceea, Doncafé îți vine în întâmpinare cu o ofertă special creată pentru tine și cei dragi – un preț cu 20% mai mic la fiecare cutie Doncafé Selected Instant de 100g.
Milka a lansat oraşul virtual al tandreţii
Milka a lansat website-ul www.orasultandretii.ro, un oraş virtual care le oferă românilor ocazia de a-şi manifesta tandreţea faţă de cei dragi, prin postarea unor mesaje cu gesturile tandre pe care le-ar face pentru cineva apropiat.
Site-ul este parte componentă a campaniei Milka „Îndrăzneşte să fii tandru” ce îi provoacă pe europeni să îndrăznească să împărtăşească un moment de tandreţe cu familia şi prietenii, pentru a aduce o notă de emoţie în vieţile lor.
‹ Prima < 47 48 49 50 51 > Ultima ›