Cele mai noi articole din categoria Coffee Time
‹ Prima < 49 50 51 52 >Milka te îndeamnă să fii tandru
Ciocolata Milka a lansat primul Raport Milka privind Tandreţea (Milka Tenderness Report) care arată că cel puţin 2 din 5 europeni consideră că sunt prea stresaţi pentru a împărtăşi un moment de tandreţe cu prietenii şi familia.
Studiul arată că 43% dintre români se consideră prea stresaţi pentru a da dovadă de tandreţe faţă de prieteni şi familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte ţări din Europa, unde media celor care invocă stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%.
Comunitatea Avon Connects: Un an de prietenie, un an de conexiuni
Ştim că prietenia adevărată nu durează doar un an. Comunitatea pentru femei Avon Connects a împlinit pe 20 august 365 de zile de prietenii legate online între cei peste 60.000 de membri ai săi.
Vorbim despre prietenii solide, despre sfaturi oferite cu empatie şi în cunoştinţă de cauză, despre ajutor în afaceri şi în viaţa de familie, despre manifestări ale sentimentelor noastre în timp real, în Avon Connects.
La o cafea, despre nuntă
Relaxează-te, pune de-o cafea şi hai să vorbim despre nuntă. Despre rochia pe care ţi-ar plăcea s-o porţi, despre cum se comportă viitorii socri, despre ce vin ar fi potrivit să alegi să curgă-n valuri la petrecere. Toate acestea în noul număr al revistei "Ghidul Miresei".
În acest an înnobilat de două nunţi regale răsunătoare, pe care le-am urmărit cu sufletul la gură - cum altfel?! - s-a vorbit mult despre formă.
O Revoluţie de Îngheţată – Artisanala italiană GALTA acum şi în România
România este cea mai recentă piaţa de desfacere pentru delicioasa îngheţată italiană artisanala Galta. Prima locaţie unde în această vară te poţi răcori cu o delicioasă îngheţată este La Strada din cadrul Athenee Palace Hilton, aici luând naştere Ice Cream concept născut din parteneriatul dintre Galta şi Athenee Palace Hilton.
Lansarea oficială pe piaţa din România a avut loc deja pe 25 iulie, când Galta a găzduit un festin de îngheţată la Athenee Palace Hilton. Evenimentul a inclus, pe lângă cel mai bun repertoir de oferte de îngh
Tchibo Exclusive Origins şi National Geographic Traveler îţi deschid pofta pentru călătorii
Tchibo Exclusive Origins Guatemala şi Tchibo Exclusive Origins Brazil împreună cu National Geographic au pregătit o nouă ediţie limitată pentru această vară: două pachete de cafea din Brazilia şi Guatemala şi cadou ghidul special de călătorii National Geographic Traveler: 50 de locuri de văzut într-o viaţă.
Vei savura gustul autentic al sortimentelor de cafea 100% Arabica, Tchibo Exclusive Origins Guatemala şi Tchibo Exclusive Origins Brazil, alături de poveştile celor mai interesante 50 de locuri de pe Pământ, transpuse de National Geographic Trave
„Blonda, chiorul şi piticul” sau şmecheria cu cenzura
Că românul este mare iubitor de act artistic şi mai ales teatral o dovedesc cu prisosinţă ştirile care curg în valuri la mai toate televiziunile şi prin toată presa (sau ce-a mai rămas din ea), în legătură cu un spectacol despre care s-a vorbit în aceste câteva zile mai mult decât despre „Faust”-ul lui Purcărete, „Ivanov”-ul lui Andrei Şerban şi „Macbeth”-ul lui Penciulescu la un loc. Şi nu e puţin lucru… Mai exact, e vorba de „Blonda, chiorul şi piticul”, după un text de Ştefanis Lupu.
Înt&ac
Spune-mi din ce cană bei, ca să-ţi spun ce fire eşti
Uitaţi-vă în jur şi priviţi în ce fel de ceşti îşi beau cafeaua sau ceaiul prietenii şi membrii familiei. De obicei, fiecare are ceaşca lui preferată şi, conform psihologilor, ea arată destul de multe lucruri inedite despre posesorul ei.Din căni sau pahare cu sticla termorezistentă beau oamenii echilibraţi, care cu greu pot fi scoşi din starea lor. Ei reprezintă personalităţi puternice care nu ezită să îşi exprime opiniile, spunându-le, în faţă, interlocutorilor ceea ce cred despre ei cu adevărat, arata Teen Problem.Oamenii sociabili preferă cănile decorate
Ediţia limitată „Suprême Réserve Ethiopian Highlands” de la Davidoff Café
În fiecare an Davidoff Café aduce un omagiu celor mai desăvârşite cafele 100% Arabica prin lansarea ediţiilor limitate din cele mai exclusiviste regiuni cultivatoare sub marca „Suprême Réserve”.
Anul acesta, pentru prima dată, Davidoff Café Suprême Réserve lansează o ediţie de primăvară, o selecţie inedită, cu precădere din regiunile muntoase ale Etiopiei, ţara de origine a cafelei.
„Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri”, o campanie Jacobs
Într-un cadru informal şi un spaţiu plăcut, desigur cel al unei cafenele, Kraft Foods a lansat campania Jacobs „Trăieşte emoţia fiecărei întâlniri”.
La eveniment au participat jurnalista Alice Năstase Buciuta şi doctorul Cristian Andrei care ne-au reamintit importanţa pe care o au întâlnirile „face to face” şi emoţia fiecărei înâlniri în viaţa noastră din ce în ce mai dinamică şi în continuă schimbare.
Oreo este primul biscuit deţinător de recorduri
Oreo este primul care intră în cartea recordurilor guinness world records® pentru cele mai multe „like”-uri pentru o postare pe facebook în 24 de ore
Orice record este stabilit odată şi, conform zicalei, orice record este făcut pentru a fi doborât. În special în media socială, unde lumea se poate schimba în doar câteva ore, sau chiar minute. Azi însă, Guiness World Records a premiat Oreo pentru că a devenit prima marcă ce a încercat – şi a stabilit – recordul Guinness World Records® pentru „cele mai
‹ Prima < 49 50 51 52 >