Inovație marca 5 to go: cutia de 1L de frappe
5 to go lansează un nou produs inovator pentru segmentul retail: cutia de 1L de frappe. Ca urmare a succesului înregistrat de produsele ready to drink lansate de 5 to go acum 2 ani, echipa de dezvoltare 5 to go vine cu o nouă propunere îndrăzneață pentru segmentul retail: primul produs la litru UHT din portofoliul 5 to go și, în același timp, primul din România în această categorie.
Noul produs This is frappe lansat de 5 to go este unul premium, cu calitate ridicată și gust excelent, după cum a reieșit din degustările făcute prelansare. Conținutul redus de zahăr îl face alegerea potrivită pentru consum constant.
Ambalajul de 1L și poziționarea de preț în segmentul accesibil îl fac ideal atât pentru consumul acasă, adresat publicului fidel 5 to go și celor care caută produse pe bază de cafea ce conțin lapte, ideale pentru consum sezonier, dar și pentru segmentul de clienți din zona de hoteluri, piscine sau baruri, ce caută soluții eficiente, fără investiții suplimentare și fără pierderi.
„Dezvoltarea portofoliului 5 to go adresat segmentului retail a fost un pas important pentru dezvoltarea și consolidarea brandului nostru. Divizia de retail 5 to go este în expansiune, iar la 2 ani de când a fost accesat acest segment, a ajuns să dețină deja o pondere de 15%. Cu fiecare produs lansat, am reușit să reconfirmăm încrederea consumatorilor noștri, care au ocazia să experimenteze gustul 5 to go și în afara cafenelelor noastre printr-o varietate mare de produse. Toate produsele dezvoltate sunt atente la trenduri și preferințe de consum și vin cu rețete optimizate, cu ingrediente naturale sau conținut redus de zahăr. Acest frappe în ambalaj de 1L are un potențial extrem de mare: adresează o categorie în creștere, într-un ambalaj unic pentru segment, cu preț competitiv. În plus, vine cu un ambalaj distinctiv și o propunere de comunicare curajoasă, pe care vă las să o descoperiți singuri, la raft”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Noutățile 5 to go nu se opresc aici. Gama de produse pentru acasă a fost completată de un nou produs ready to drink pe bază de cafea – Irish Cappuccino, la sticlă de 250 ml. De asemenea, au fost lansate siropurile mini pentru cafea, în sticle de 50 ml, disponibile în șase arome, dintre cele mai apreciate de consumatori – cocos, vanilie, amaretto, caramel, caramel sărat și Irish cream, plus două sortimente fără zahăr, vanilie și caramel.
Frappe-ul este disponibil pentru comandă în platforma Freshful, pentru moment.
Autor: BoncafeStyle