Milka a lansat oraşul virtual al tandreţii
Milka a lansat website-ul www.orasultandretii.ro, un oraş virtual care le oferă românilor ocazia de a-şi manifesta tandreţea faţă de cei dragi, prin postarea unor mesaje cu gesturile tandre pe care le-ar face pentru cineva apropiat.
Site-ul este parte componentă a campaniei Milka „Îndrăzneşte să fii tandru” ce îi provoacă pe europeni să îndrăznească să împărtăşească un moment de tandreţe cu familia şi prietenii, pentru a aduce o notă de emoţie în vieţile lor.
Mesajele tandre pot fi postate pe website în diferite puncte de pe străzile Oraşului Tandreţii. Fiecare mesaj va participa la concursul online ce se desfăşoară în perioada 21 septembrie – 25 octombrie şi în cadrul căruia cele mai votate mesaje din fiecare săptămână vor fi transformate în realitate, în oraşul fiecărui câştigător şi în locul ales de acesta.
După prima săptămână de concurs avem deja un mesaj câştigător, ce descrie un gest de tandreţe trimis de Cristina Giurgea pentru sora ei: „Dacă în lume nu ar exista cărţi, le-aş scrie pentru tine”. Mesajul va fi transpus într-o execuţie neconvenţională, în Bucureşti, în locaţia aleasă de câştigătoare.
“Ideea creării platformei www.orasultandretii.ro s-a născut în urma rezultatelor Raportului Milka privind Tandreţea care a poziţionat România pe locul 10 în topul celor mai tandre ţări din Europa. Pentru aceasta, am creat un oraş virtual – similar unui oraş obişnuit din România - în care utilizatorii au posibilitatea să facă un gest tandru pentru cineva drag. Am vrut astfel să arătăm că, în ciuda ritmului alert, şi românii pot fi mai drăguţi, mai deschişi, mai relaxaţi şi pot face gesturi tandre pentru cei dragi”, a declarat Cristina Pîndaru, brand manager Milka.
Pentru a stimula oamenii să-şi manifeste tandreţea cât mai des, am transformat Piaţa Unirii din Bucureşti în „centrul” mesajelor tandre prin amplasarea literelor ce compun cuvintele orasultandretii.ro. Fiecare mesaj scris online va fi adăugat simbolic în aceste litere.
În perioada 24-25 septembrie, în apropierea literelor, consumatorii au fost invitaţi în cortul Milka, să posteze un mesaj cu un gest tandru pe site-ul www.orasultandretii.ro şi astfel să contribuie la umplerea literelor.
După 5 săptămâni, pe 26 octombrie, la sfârşitul concursului, vom vedea cât de multă tandreţe am reuşit să adunăm şi câţi români au îndrăznit să fie tandri.
Pentru a vă manifesta tandreţea faţă de cei dragi Milka vă invită să accesaţi site-ul www.orasultandretii.ro şi să transmiteţi cât mai multe mesaje de tandreţe.
Autor: Luminita Iliescu