Milka te îndeamnă să fii tandru
Ciocolata Milka a lansat primul Raport Milka privind Tandreţea (Milka Tenderness Report) care arată că cel puţin 2 din 5 europeni consideră că sunt prea stresaţi pentru a împărtăşi un moment de tandreţe cu prietenii şi familia.
Studiul arată că 43% dintre români se consideră prea stresaţi pentru a da dovadă de tandreţe faţă de prieteni şi familie. Procentul este mai ridicat comparativ cu alte ţări din Europa, unde media celor care invocă stresul drept motiv pentru a nu fi tandri este de 39%.
Raportul Milka privind Tandreţea este primul studiu care evaluează comportamentul de tandreţe în 17 ţări europene (inclusiv Austria, Belgia, Bulgaria, Cehia, Franţa, Germania, Ungaria, Italia, Lituania, Olanda, Polonia, Portugalia, Rusia, Spania, Turcia şi Ucraina).
Cristina Pîndaru, Brand Manager Milka declară: "În condiţiile în care europenii duc un stil de viaţă alert şi stresant, am dorit să înţelegem mai bine starea de tandreţe din regiune şi, cel mai important, ce îi reţine pe oameni să îşi arate emoţiile."
"Pentru Milka, tandreţea este esenţa a tot ceea ce facem. Milka este făcută cu cel mai bun lapte din Alpi, pentru a ne asigura că este cea mai fină ciocolată, care, prin bucuria pe care o aduce în viaţa de zi cu zi, ne poate stimula să ne manifestam tandreţea. Dorim să scoatem la lumină latura emoţională a vieţii pentru ca oamenii să ignore stresul şi presiunile cotidiene, să îşi activeze emoţiile şi să împărtăşească cât mai multe momente de tandreţe cu prietenii şi familia”, a declarat Cristina Pindaru.
Maghiarii se consideră cel mai tandru popor, 58% din populaţie crede că se comportă tandru de mai multe ori pe parcursul unei zile. Cehii se consideră cel mai puţin tandri, doar 28% din populaţie crede că se manifestă tandru în fiecare zi. În România, unul din trei români (32%) se consideră a fi o persoană tandră, iar unul din cinci români crede că, de cele mai multe ori, tandreţea nu se potriveşte şi, de aceea, nu îndrăzneste să o manifeste între prieteni şi în familie.
În general, europenii îşi manifestă tandreţea mai degrabă faţă de prieteni (54%) decât faţă de familie (30%).
Pentru a susţine acest raport, Milka a dezvoltat Harta Milka a Tandreţii, pe care identifică punctele fierbinţi ale tandreţii din Europa, în cadrul unui nou angajament de a-i ajuta pe oameni să îşi activeze latura emoţională. Ungaria este urmată de Turcia şi Portugalia în rândul popoarelor celor mai tandre, iar Franţa, Olanda şi Cehia se află în partea de jos a clasamentului, pe ultimele trei locuri. România se situează pe locul zece în clasament, 39% din populaţie considerând că se comportă tandru în fiecare zi.
Raportul Milka privind Tandreţea şi Harta Milka a Tandreţii au fost special realizate de Milka pentru a susţine campania „Îndrăzneşte să fii tandru”. Milka îi provoacă pe europeni să îndrăznească şi să împărtăşească un moment de tandreţe cu familia şi prietenii, pentru a aduce o notă de tandreţe şi emoţie în vieţile lor. Aceasta reprezintă doar o parte din campania integrată de marketing ce a fost lansată în Romania, începând cu luna august 2011.
Autor: Luminita Iliescu