Un zâmbet…o “donaţie” la îndemâna oricui!
Un număr record de angajaţi Kraft Foods s-au implicat, la nivel global, în activităţi de voluntariat în săptămâna “Delicious Difference Week“, care a fost anul acesta cel mai mare eveniment comunitar din istoria companiei. În această săptămână, angajaţii Kraft Foods au celebrat angajamentul companiei pentru voluntariat, eforturile continue de combatere a foametei şi promovarea unui stil de viaţă sănătos.
Pentru cel de-al treilea an consecutiv, angajaţii Kraft Foods România au întins o mână de ajutor copiilor mai puţin norocoşi. 50 de voluntari au petrecut peste 150 de ore alături de 260 de copii din centrele de plasament din Voluntari, Oneşti şi Buzău.
“Ceea ce am oferit noi în această săptămâna este puţin, câteva picături într-un ocean, dar sunt picăturile noastre, în oceanul nostru. Şi, cu timpul, cei foarte tineri, care sunt implicaţi în aceste acţiuni, vor căpăta o obişnuinţă în acest sens şi, astfel, vom construi împreună o cultură a voluntariatului aşa cum există în alte ţări. Semnele sunt promiţătoare, dar mai sunt atâtea de făcut”, a declarat Cecilia, unul dintre voluntarii din Kraft Foods România.
Echipa de vânzări s-a întors şi anul acesta la Centrul Rezidenţial “Alexandra” din Oneşti, judeţul Bacău, pentru a le face ziua mai frumoasă copiilor de diferite vârste afectaţi de dizabilităţi, mai mult sau mai puţin severe. Voluntarii Kraft Foods România au vizitat şi copii de la Centrul de Plasament nr.9 şi de la Centrul de Plasament în Regim de Urgenţă din Buzău.
“Îmi aduc aminte de Geta, ţinând în braţe o fetiţă care nu voia nici să se joace cu mingea, nici să alerge, ci doar să fie ţinută în braţe; de Alin pe care una din fetiţe îl îndrăgise atât de mult încât de câte ori făcea un pas în spate, ea venea şi-l trăgea de mână să vină înapoi în grup; de Mircea, Sebastian şi Cosmin care erau lac de apă de cât se jucaseră de-a “alergatul după copii”; de Maria, Dana şi Andreea care jucau volei şi se îmbrăţişau cu copiii; de Gerry care explica unuia din copii cum scrie el mailuri şi păreau că se înţeleg bine deşi vorbeau limbi diferite”. Acestea sunt doar câteva dintre impresiile unui voluntar după vizita la centrul de plasament din Voluntari.
Noul loc de joacă, construit de Fundaţia SERA în cadrul unui proiect finanţat de Kraft Foods România, a adus mare bucurie atât copiilor din Voluntari care l-au primit, cât şi celor ce l-au dăruit din tot sufletul. El este dovada vie că implicându-te puternic, obţii realizari pe masură.
La nivel global, Delicious Difference Week 2011 a însumat peste 800 de evenimente, 25.000 de voluntari din 75 de ţări au livrat mâncare celor care suferă de foame, au plantat grădini comunitare, au educat tineri cu privire la sănătate şi nutriţie, au sprijinit eforturile umanitare în zonele afectate de dezastre naturale şi au furnizat ajutor persoanelor în vârstă, persoanelor cu dizabilităţi şi familiilor cu venituri reduse.
Autor: Luminita Iliescu