Cele mai noi articole din categoria Concursuri
1 2 3 > Ultima ›„DIN CARTIER” – Concursul urban cu 10.000 EURO premiu, lansat de Magic Romania!
În curând – Magic Romania dă startul la „DIN CARTIER”, un show incendiar pe YouTube, în care cei mai talentați artiști urbani au șansa să câștige un premiu de 10.000 de euro și să-și lanseze cariera!
Cu OG Eastbull la cârmă, Alina Ciotea, producătoarea de la „Insula Iubirii” și Maurice Munteanu, specialist în fashion, în echipă, show-ul promite să fie o adevărată platformă de lansare pentru tinerii care trăiesc și respiră muzica urbană.
Mobexpert lansează competiția INSPODESIGN. Se caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România
Mobexpert, cel mai iubit brand românesc de mobilier, caută cei mai talentați tineri designeri de produs din România. În acest sens, Mobexpert lansează competiția INSPODESIGN la care invită să participe studenții universităților de arhitectură din țară, indiferent dacă au avut sau nu în programă disciplina de design de produs.
Aceștia trebuie să depună un proiect de design de produs de mobilier original, inovator și futurist, care să reprezinte punctul principal de atracție într-o casă, până la data de 31 octombrie 2024, pe www.mobexpert.ro/inspodesign.
Caraiman invită consumatorii să își tragă sufletul și să câștige premii
Caraiman, cel mai nou brand din segmentul core din România, anunță campania „Trage-ți sufletul și poți câștiga”, prin care consumatorii pot avea parte de o serie de premii atunci când se bucură de gustul echilibrat al berii din portofoliul Bergenbier S.A.
„Totul începe cu un Caraiman pus la rece, care poate aduce sub capac sau cheiță o bere ori chiar codul câștigător al celor 100.000 de euro pentru propria cabană. Este prima promoție națională a mărcii și am gândit această campanie pe nevoile actuale din piață: o rată de câștig ri
În august, priveşte sănătos cu super GIVEAWAY-ul Clarfon
O vedere sănătoasă aduce mai multă încredere în tine. Nu permite ca o posibilă afecțiune de vedere să îți impună limite. Perioada de acomodare cu purtatul de ochelari de vedere sau lentile de contact poate fi dificilă. Să porți o pereche de ochelari potrivită ție și sănătății ochilor tăi nu mai este un subiect tabu în zilele noastre. Vino la o consultație gratuită și testează-ți vederea. Specialiștii noștri te vor îndruma către cea mai bună alegere pentru vederea ta.
Sănătatea privirii tale este extrem de importantă şi Clarfon atrage atenția asupra faptului că
Giveway - Un auz mai bun pentru o viață mai frumoasă
O viață frumoasă este rezultatul micilor bucurii ce ne înconjoară. Cum putem defini micile bucurii din viața noastră?
Simplitatea este factorul principal prin intermediul căruia putem să ne identificăm cu fericirea. Oamenii se consideră fericiți în momentul în care sunt perfect sănătoși.
Step Chef Atipic pune accent pe abilități și nu dizabilități
Dizabilitatea unui om nu spune nimic despre calitățile persoanei respective. Iar pentru a descoperi cât de unic este fiecare dintre noi este important să încercăm sa-l descoperim pe cel din fața noastră dincolo de ceea ce este diferit de noi.
Pe 21-22 mai 2022, începând cu ora 9:00, în Showroom Bilancia, Corbeanca va avea loc prima ediție a concursului Step Chef Atipic, primul concurs de gătit pentru persoanele cu deficiențe de vedere și locomotorii din România. Proiectul vizează încurajarea și promovarea persoanelor atipice &
Mai multe premii în luna mai de la MAM Bricolaj
După ce a aniversat magazinele din Ghencea și, respectiv, Morarilor cu activități speciale și premii pentru clienți, retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice MAM Bricolaj continuă să răsplătească fidelitatea acestora printr-o nouă campanie cu surprize pe parcursul ultimei luni de primăvară.
Încălzirea vremii este sinonimă, pentru MAM Bricolaj, cu intensificarea lucrărilor de amenajare în casele românilor, astfel încât retailer-ul de materiale, accesorii pentru mobilier și electrice vine cu o inițiativă prin care să susțină aceste proiec
La aniversarea de 25 de ani în România, Nestlé lansează concursul de proiecte „Creștem împreună”
Cu ocazia aniversării a 25 de ani de activitate în România, Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, lansează concursul de proiecte „Creștem împreună”. Prin intermediul acestui concurs de granturi, Nestlé dorește să descopere 10 proiecte, 10 idei care pot contribui la redresarea României după pandemie. Concursul se desfășoară în perioada 1 septembrie – 29 noiembrie 2021.
„Obiectivul Nestlé este acela de îmbunătăți calitatea vieții oamenilor și de a aduce plus valoare pe termen
Descoperă aventura și prietenia adevarata cu o porție de paste Băneasa și Luca!
Descopera aventura si prietenia adevarata cu o portie de paste bine facute si sarbatoreste lansarea celei mai noi productii Disney si Pixar – Luca!
A sosit in sfarsit vara si pofta de aventura odata cu ea! Disney si Pixar ne invita sa ne bucuram de vara si de prietenia adevarata in cea mai noua productie: Luca. In cinematografe din 16 iulie!
Farmec lansează campania „Atinge cu încredere tot ce ți-ai propus în 2021”
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează campania promoțională la nivel național „Atinge cu încredere tot ce ți-ai propus în 2021”, cu un mesaj de susținere puternic pentru consumatori: să își îndeplinească propriile obiective setate la început de an, fiindcă rezoluția Farmec este să aibă grijă ca ei să atingă în siguranță tot ce și-au propus.
„Începutul anului 2021 marchează aproape un an de când mâinile noastre sunt supuse unor ritualuri cu care nu s-au mai întâlnit: spălate și d
1 2 3 > Ultima ›