,,Împarte bucurie!”, un proiect CSR dedicat valorizării tinerelor talente din Liceul de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”

Elevii Liceului de Arte Plastice "Nicolae Tonitza” din București vor participa în această primăvară la proiectul CSR cu tema "Împarte bucurie!”. Inițiativa este susținută de echipa brandului ALOMA având ca obiectiv promovarea talentului și creativității elevilor din clasele IX-XII ale liceului.

"Acest proiect reprezintă angajamentul nostru de a valoriza viitorii noștri artiști plastici. În următoarele luni, vom aduce în centrul atenției lucrările de artă realizate de către liceeni alături de profesorii lor, pe tema aspirațională a campaniei noastre”, a declarat Cristian Doxan, Country Manager România & Adriatic Region FRONERI Ice Cream.

Lucrările de arte plastice originale vor reflecta viziunea elevilor despre ceea ce ne poate dărui, în viața de zi cu zi, bucuria de a trăi și vor fi realizate prin tehnici precum: pictură în ulei, acuarele, grafică, creații digitale, colaje.

Toate lucrările înscrise în proiect vor fi jurizate de cadrele didactice din liceu și vor fi premiate de către echipa ALOMA cu materiale de lucru necesare elevilor.

"În această perioadă complexă, elevii noștri studiază acasă, departe de colegi și de atelierele unde își desfășurau activitatea creativă sub îndrumarea cadrelor didactice. Acest proiect extracurricular ne oferă ocazia de a le valoriza și susține talentul, de a le pune în valoare măiestria artistică”, a declarat Prof. Oana-May Isar, Director al Liceului de Arte Plastice ,,Nicolae Tonitza”.

La finalul proiectului, atât câștigătorii cât și toți participanții vor primi diplome și premii. Lucrările de artă plastică realizate de elevii liceului vor fi expuse virtual pe canalele social-media ale inițiatorilor și în mass media.

Despre ALOMA

Brandul ALOMA face parte din grupul FRONERI, o companie globală de înghețată, prezentă pe scară largă în întreaga lume, desfășurându-și activitatea în 20 de țări. FRONERI oferă o gamă completă de produse de înghețată, de la înghețată cu lapte la înghețată pe bază de apă, sorbet și înghețată organică, înghețată pe băț și la cornet. FRONERI este un partener licențiat de lungă durată al unor companii de top precum Nestlé și Mondelēz, având peste 10.000 de angajați la nivel mondial.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe

Isteria dietelor

Text trimis de Viorela Dobre Oriunde intorci capul, oriunde privesti, invariabil te va lovi sceptrul unei noi metode de slabire, un regim minune care sa te ajute sa te transformi dintr-o scrofita i... Citeste tot

I'm good or not!?

Eu nu sint o persoana normala-sau ceea ce se  numeste de regula  in societate  normal!nu stiu cum sint dar nu ma sperii una ,doua  din ce mi se intimpla  ;ma tem  cu adevarat doar cind mi se imbol...Citeste tot

Primăvara vine cu arome fresh și parfumuri florale

Odată cu venirea primăverii, parfumurile ne trezesc simţurile și dincolo de contribuția lor la imaginea personală, în plan mai profund, te poți conecta cu miresmele și gingășia naturii, te poț... Citeste tot

Cu ce te îmbraci de cutremur?

 

În martie 1977 aveam 4 ani. Deşi s-a întâmplat ceva îngrozitor atunci – celebrul cutremur de 7,2 grade pe scara ... Citeste tot

Picior peste picior, NIG de vorbă cu Petronela Rotar

Deşi citind-o pe Petronela Rotar, am avut un pic senzaţia de deja-vu(poate pentru că mi-a fost recomandată de un prieten drag care vede o oarecare asemănare între noi), nu o ştiam totuşi pe această fa... Citeste tot

Prietenii mei, barbatii

Cand eram mica nu l-am citit pe Leonard Cohen si nu stiam ca scrisese el intr-o carte, probabil in urma experientelor personale, ca "o prietenie intre un barbat si o femeie, daca nu e bazata pe sex, e...Citeste tot

Vacanțele mele în Elveția Franconă / My holidays in Franconian Switzerland

(the English version is available just after the Romanian one and is to be continued on the post regarding: "Those people" novel making off)

Era pr... Citeste tot