Cele mai noi articole din categoria Green Coffee
1 2 3 > Ultima ›Munch a salvat de la risipă 3 milioane de pachete cu mâncare, la nivel de grup
Munch, compania cu impact social din spatele celei mai mari piețe de produse alimentare excedentare din regiunea CEE, a atins un nou reper important: salvarea a 3 milioane de pachete de mâncare de la risipă, la nivel de grup.
Munch operează în patru țări: Ungaria, Republica Cehă, Slovacia și România.
Cumpărături online cu reciclare: Bringo și Carrefour lansează primul serviciu de colectare a ambalajelor cu garanție SGR
Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, și Carrefour România anunță o nouă funcție inovatoare: colectarea ambalajelor cu garanție din Sistemul Garanție - Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile* Carrefour. Parteneriatul asigură cumpărături responsabile și duce mai departe seria de progrese în segmentul e-grocery ale celor două companii.
Această nouă funcție le permite utilizatorilor să returneze sticlele și dozele pentru reciclare mult mai ușor: clienții oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea
FloeWater, apa în doză de aluminiu, câștigă un premiu internațional de prestigiu
Brandul de apă în doză de aluminiu, FloeWater, a înregistrat un succes uriaș pe piața internațională, câștigând prestigioasa medalie de aur Monde Selection. Produsul inovator, care a fost introdus pe piață anul acesta, a câștigat deja un premiu profesional, demonstrându-și excelența în fața experților de la institutul de evaluare a calității alimentelor.
Monde Selection, care operează din anul 1961, este unul dintre cele mai recunoscute institute profesionale din lume în domeniul calității și premiază anual cele mai bune alimente, precum și a
Noile rezerve de gel de duș eco-responsabile de la Yves Rocher!
Conștientă de impactul produselor sale asupra mediului, marca Yves Rocher a lansatprim a sa rezervă în 1992. Întotdeauna căutând să conducă această luptă, marca Yves Rocher revine astăzi cu o adevărată inovație prin lansarea în februarie 2024 a unuia dintre primele rezerve eco-responsabile de pe piață, complet reciclabile și cu 90% plastic reciclat!
Marca intenționează să inverseze tendințele, dar și să inverseze obiceiurile de consum și să inverseze utilizarea plasticului. Plasticul reprezintă una dintre preocupările majore pentru consumatori. 80% dintre aceștia ca
Avon își reafirmă angajamentul față de sustenabilitate și responsabilitate socială
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își prezintă Raportul de Responsabilitate Socială pentru anul 2023 și subliniază angajamentele în domeniul sustenabilității și impactului social. Astfel, compania continuă să demonstreze că frumusețea poate fi realizată în armonie cu mediul și societatea.
Frumusețe cu grijă pentru animale
Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu pentru bebeluși și oferă produse gratuite la prima comandă
Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor care combină calitate excelentă, prețuri reduse și impact minim asupra mediului.
Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și testate dermatologic, scutece chiloțel și covorașe pentru schimbat, precum și șervețele umede fără plastic, fabricate din fibre vegetale 100% biodegradabile, concepute pentru a-i menține pe cei mici fericiți și îngrijiți.
Pădurea Oxygen se extinde și ajunge la 6000 de copaci
Oxygen, agenție independentă de comunicare, continuă acțiunile de împădurire în județul Prahova, în apropierea platoului Slon, într-o zonă puternic afectată de furtuni și adaugă pădurii Oxygen încă 1000 de copaci. Astfel, pădurea Oxygen s-a mărit și a ajuns la 6000 de copaci.
Inițiativa Oxygen de combatere a schimbărilor climatice și de reducere a propriei amprente de carbon este un angajament permanent pentru agenție.
Nestlé și Kaufland România extind rețeaua de colectare a capsulelor NESCAFÉ® Dolce Gusto® la nivel național
Nestlé și Kaufland România își consolidează angajamentul față de mediu prin extinderea la nivel național a rețelei de colectare a capsulelor de cafea NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Prin instalarea a 52 de noi puncte în magazinele Kaufland, numărul total de locații disponibile a ajuns la peste 70, triplând astfel infrastructura existentă.
Lansată în decembrie 2022, această inițiativă facilitează reciclarea capsulelor utilizate și contribuie la reducerea impactului asupra mediului.
Carrefour România și Asociația InspirAction anunță lansarea unei noi ediții a programului educațional „Gesturi mici pentru practici mari”
Carrefour România, în parteneriat cu Asociația InspirAction, anunță lansarea celei de-a doua ediții a proiectului „Gesturi mici pentru practici mari”. Acest proiect educațional promovează economia circulară și energia regenerabilă în cadrul instituțiilor de învățământ, încurajând reciclarea și educația pentru sustenabilitate.
Prima componentă a programului constă în sesiuni educaționale despre reciclare, pe care profesori voluntari le susțin în școlile participante în program, iar cea de-a doua este concursul de recicl
Procter & Gamble și PENNY, în colaborare cu organizația World Vision, au renovat spațiul verde al școlii din Ștefăneștii de Jos, Ilfov
Procter & Gamble și PENNY au lansat un nou proiect dedicat comunității locale din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, în parteneriat cu Fundația World Vision și cu sprijinul clienților. Astfel, spațiul verde din curtea școlii din Ștefăneștii de Jos a fost complet reamenajat într-un loc de recreere și un mediu de învățare în aer liber, pentru elevii care învață în cadrul școlii.
Noul spațiul verde de 1000mp este dotat cu facilități moderne și sustenabile, precum trasee de irigare prin picurare pentru arbori și flori, suporturi pentru biciclete și coșur
1 2 3 > Ultima ›