Cele mai noi articole din categoria Green Coffee
1 2 3 > Ultima ›Cum să adopți un stil de viață responsabil: EFdeN lansează în parteneriat cu PENNY „Ghidul pentru viață sustenabilă”
EFdeN, în parteneriat cu PENNY România, lansează „Ghidul pentru viață sustenabilă”, o resursă completă pentru toți cei care doresc să adopte un stil de viață responsabil atât față de mediu, cât și față de propria sănătate și bunăstare.
Ghidul propune soluții accesibile pentru reducerea amprentei de carbon, economisirea resurselor și un consum responsabil, cu aplicabilitate în viața de zi cu zi.
Lotus Cosmetics lansează gama inovatoare Natural Botulinic, alternativa vegană și sustenabilă la soluțiile invazive
Lotus Cosmetics, un brand românesc cu peste 25 de ani de tradiție în crearea de produse naturale și sustenabile, aduce o nouă dimensiune în îngrijirea pielii prin lansarea gamei Natural Botulinic.
Creată pentru a oferi o rutină completă și eficientă, gama combină inovația științifică cu puterea naturii, având ca scop regenerarea, tonifierea și susținerea unui ten luminos și sănătos.
Ariston România a dotat prima comunitate sustenabilă Habitat for Humanity Romania cu pompe de căldură, centrale termice și panouri solare
Ariston România s-a alăturat proiectului Hope Build al organizației non-guvernamentale Habitat for Humanity Romania, dotând un cartier nou de case cu 8 sisteme hibride, formate din pompe de căldură și centrale termice.
Alături de acestea, compania a donat și 8 panouri solare, care să completeze necesarul de apă caldă menajeră. Astfel, Ariston a ajutat la formarea primei comunități sustenabile, în care casele folosesc energia în mod eficient și contribuie la reducerea emisiilor de dioxid de carbon.
”Schimbarea începe cu noi”, campania care transformă obiceiurile zilnice în pași spre sustenabilitate
Sustenabilitatea este, cu siguranță, o temă de interes pentru orice consumator, organizație sau brand, dar, în același timp, pare un deziderat greu de implementat și de atins. De aceea, brandurile Persil, Perwoll, Silan, Somat, Colour Catcher, Pur, Clin, Bref, Gliss, Syoss, got2b, Taft, Schauma și Fa au lansat recent campania „Schimbarea începe cu noi”, o inițiativă care își propune să inspire și să motiveze consumatorii să adopte obiceiuri simple, dar semnificative, pentru a reduce impactul asupra mediului.
Campania, desfășurată sub umbrela Henkel Consumer B
Pădurea Oxygen ajunge la 7000 de copaci
Oxygen, agenție independentă de comunicare, menține angajamentul față de sustenabilitate și continuă inițiativa de împădurire din județul Prahova, adăugând încă 1000 de molizi răspândiți pe 2 hectare. Pădurea Oxygen ajunge astfel, la 7000 de copaci, la finalul anului 2024.
„Creșterea Pădurii Oxygen nu este doar un proiect ecologic, ci și un angajament strategic pe termen lung, având în vedere rolul esențial pe care copacii îl joacă în îmbunătățirea calității aerului și crearea de habitate pentru biodiversitate. Vom continua să inv
Proiectul Nestlé ”Pădurea de Miere” ajunge la 110.000 de copaci plantați în sudul României
Nestlé România a continuat și în 2024 proiectul ”Pădurea de Miere”, parte din angajamentul companiei față de mediul înconjurător, plantând încă 20.000 de salcâmi pe o suprafață de patru hectare pe raza comunei Chiselet, județul Călărași, la aproximativ 80 de km sud-est de București (harta).
Peste 250 de voluntari, angajați și parteneri Nestlé, precum și din partea Asociației Re-Autentic, au participat voluntar la plantarea celor 20.000 de puieți de salcâm în Chiselet, aproape de Dunăre, continuând astfel
Sezamo aduce spiritul Crăciunului mai aproape de clienți și livrează brazi naturali direct la ușă
Supermarketul online Sezamo anunță anunță un nou serviciu pentru perioada sărbătorilor de iarnă: livrarea brazilor naturali de Crăciun.
Începând de pe 26 noiembrie și până pe 23 decembrie, Sezamo transformă pregătirile pentru Crăciun într-o experiență simplă, rapidă și confortabilă, eliminând stresul căratului, traficul aglomerat și cozile interminabile.
Primark reduce emisiile de carbon pe parcursul lanțului său valoric la numai trei ani de la publicarea angajamentelor de sustenabilitate pentru 2030
Primark își continuă angajamentul de a oferi tuturor o modă mai sustenabilă la prețuri accesibile, cu un impact redus asupra planetei, și publică cel de-al treilea Raport privind progresul în materie de Sustenabilitate și Etică. Acest nou raport evidențiază modul în care compania integrează angajamentele de sustenabilitate și generează un impact real pe termen lung.
În ultimele 12 luni, două treimi (66%) din hainele vândute în Primark au fost fabricate din materiale reciclate sau provenite din surse durabile. Primark și-a intensificat, de asemenea, angaj
Elevii din România învață ce înseamnă moda sustenabilă și cum pot proteja mediul înconjurător
Elevi din trei școli din Ploiești, cu vârsta între 13 și 18 ani, au participat, în ultima lună, la ateliere interactive în cadrul cărora au avut posibilitatea să învețe ce înseamnă moda sustenabilă și despre cum se pot implica pentru a reduce poluarea generată de supraconsumul de haine.
La inițiativa Organizației Humana People to People, cu sprijinul Fundației Noi Orizonturi, 75 de elevi au participat la ateliere educaționale non-formale despre ce înseamnă sustenabilitatea în modă.
Elemental Group construiește o fabrică de reciclare a deșeurilor electrice în România
Grupul polonez Elemental Group, lider global în minerit urban, intră pe piața din România prin achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni al ACC Recycling Services și anunță o investiție de 19,84 milioane de euro pentru construirea unei fabrici de reciclare a deșeurilor electrice și electronice (DEEE) în apropiere de Deva, în județul Hunedoara.
Proiectul a fost prezentat astăzi la o conferință de presă la care au participat oficiali de seamă, inclusiv Excelența Sa Paweł Soloch, Ambasadorul Poloniei la București. Guvernul României a fost reprezentat de Secr
1 2 3 > Ultima ›