Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 < 1 2 3 4 >  Ultima ›

Noile rezerve de gel de duș eco-responsabile de la Yves Rocher!

Conștientă de impactul produselor sale asupra mediului, marca Yves Rocher a lansatprim a sa rezervă în 1992. Întotdeauna căutând să conducă această luptă, marca Yves Rocher revine astăzi cu o adevărată inovație prin lansarea în februarie 2024 a unuia dintre primele rezerve eco-responsabile de pe piață, complet reciclabile și cu 90% plastic reciclat!

Marca intenționează să inverseze tendințele, dar și să inverseze obiceiurile de consum și să inverseze utilizarea plasticului. Plasticul reprezintă una dintre preocupările majore pentru consumatori. 80% dintre aceștia ca

Avon își reafirmă angajamentul față de sustenabilitate și responsabilitate socială

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își prezintă Raportul de Responsabilitate Socială pentru anul 2023 și subliniază angajamentele în domeniul sustenabilității și impactului social. Astfel, compania continuă să demonstreze că frumusețea poate fi realizată în armonie cu mediul și societatea.

Frumusețe cu grijă pentru animale

Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu pentru bebeluși și oferă produse gratuite la prima comandă

Supermarketul online Sezamo lansează MODDIA Baby, un brand propriu de îngrijire a bebelușilor care combină calitate excelentă, prețuri reduse și impact minim asupra mediului.

Gama MODDIA Baby include scutece hipoalergenice și testate dermatologic, scutece chiloțel și covorașe pentru schimbat, precum și șervețele umede fără plastic, fabricate din fibre vegetale 100% biodegradabile, concepute pentru a-i menține pe cei mici fericiți și îngrijiți.

Pădurea Oxygen se extinde și ajunge la 6000 de copaci

Oxygen, agenție independentă de comunicare, continuă acțiunile de împădurire în județul Prahova, în apropierea platoului Slon, într-o zonă puternic afectată de furtuni și adaugă pădurii Oxygen încă 1000 de copaci. Astfel, pădurea Oxygen s-a mărit și a ajuns la 6000 de copaci.

Inițiativa Oxygen de combatere a schimbărilor climatice și de reducere a propriei amprente de carbon este un angajament permanent pentru agenție.

Nestlé și Kaufland România extind rețeaua de colectare a capsulelor NESCAFÉ® Dolce Gusto® la nivel național

Nestlé și Kaufland România își consolidează angajamentul față de mediu prin extinderea la nivel național a rețelei de colectare a capsulelor de cafea NESCAFÉ® Dolce Gusto®. Prin instalarea a 52 de noi puncte în magazinele Kaufland, numărul total de locații disponibile a ajuns la peste 70, triplând astfel infrastructura existentă.

Lansată în decembrie 2022, această inițiativă facilitează reciclarea capsulelor utilizate și contribuie la reducerea impactului asupra mediului.

Carrefour România și Asociația InspirAction anunță lansarea unei noi ediții a programului educațional „Gesturi mici pentru practici mari”

Carrefour România, în parteneriat cu Asociația InspirAction, anunță lansarea celei de-a doua ediții a proiectului „Gesturi mici pentru practici mari”. Acest proiect educațional promovează economia circulară și energia regenerabilă în cadrul instituțiilor de învățământ, încurajând reciclarea și educația pentru sustenabilitate.

Prima componentă a programului constă în sesiuni educaționale despre reciclare, pe care profesori voluntari le susțin în școlile participante în program, iar cea de-a doua este concursul de recicl

Procter & Gamble și PENNY, în colaborare cu organizația World Vision, au renovat spațiul verde al școlii din Ștefăneștii de Jos, Ilfov

Procter & Gamble și PENNY au lansat un nou proiect dedicat comunității locale din Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov, în parteneriat cu Fundația World Vision și cu sprijinul clienților. Astfel, spațiul verde din curtea școlii din Ștefăneștii de Jos a fost complet reamenajat într-un loc de recreere și un mediu de învățare în aer liber, pentru elevii care învață în cadrul școlii.

Noul spațiul verde de 1000mp este dotat cu facilități moderne și sustenabile, precum trasee de irigare prin picurare pentru arbori și flori, suporturi pentru biciclete și coșur

Cum putem proteja mediul dacă le ajustăm la croitor!

Statisticile arată că achiziționăm mai multe haine ca niciodată, în special pentru că avem la îndemână varianta de a le cumpăra rapid și ușor de pe internet. Astfel am ajuns ca să ne sufocăm garderoba cu zeci de kilograme de haine anual.

Conform  unui grafic prezentat de Agenția Europeană de Mediu, cumpărăm, în medie, 14,8 kilograme de haine și încălțăminte anual. Aceasta fiind doar media, se subînțelege că există o mare parte a populației care achiziționează obiecte vestimentare într-o cantitate mult mai mare.

Top Line se implică în protejarea planetei și lansează Green Friday, prin care promovează frumusețea sustenabilă

Top Line, compania lider în România în distribuția de servicii și produse profesionale de înfrumusețare, continuă programele de protejare a mediului înconjurător, și lansează vineri, 7 iunie, Green Friday, o campanie ce promovează frumusețea sustenabilă.

Pe întreaga durată a lunii iunie, echipa Top Line va informa publicul, pe rețelele de socializare și în magazin, despre opțiunea produselor cosmetice curate, sigure pentru sănătatea noastră și a mediului înconjurător, acest tip de produse fiind inclus în categoria Clean Beauty.

Munch și-a dublat numărul de parteneri și a salvat peste 1 tonă de mâncare

Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, și-a dublat numărul de parteneri în doar 2 luni de la lansarea pe piață și a salvat deja peste o tonă de mâncare. În prezent, aplicația pune la dispoziția clienților produse din 175 de locații de la 120 parteneri și este disponibilă în București.

În cele două luni de la lansare, aplicația Munch a fost descărcată de peste 8400 de ori, iar aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt femei. Cel mai activ sector atât din punct de vedere al numărului de clienți, cât și al numărului de parteneri


 < 1 2 3 4 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe