Cele mai noi articole din categoria Green Coffee
< 1 2 3 4 5 > Ultima ›L’ORÉAL achiziționează GJOSA, startup-ul tehnologic din spatele invențiilor revoluționare de economisire a apei
L’Oréal a anunțat că a semnat un acord pentru a achiziționa acțiunile Gjosa, o companie din Elveția pionieră în inovații pe bază de tehnologie de fragmentare a apei.
Antecedent achiziției, L’Oréal începuse deja un parteneriat cu Gjosa pentru lansarea capului de duș profesional L’Oréal Professionnel Water Saver, inclus în “Top 100 cele mai bune invenții ale anului 2021” al TIME Magazine.
Nestlé Romania extinde Pădurea de Miere la 7 hectare
Nestlé România aproape a dublat Pădurea de Miere din Comuna Mârșa, județul Giurgiu, un proiect care reunește toate programele de împădurire și biodiversitate din România, plantând încă 15.000 de puieți de salcâm pe o suprafață de 3 hectare, în parteneriat cu Asociația Mai Mult Verde și Primăria Comunei Mârșa, în completarea celor 20.000 plantați în 2022 pe 4 hectare.
Peste 100 de persoane, angajați și parteneri Nestlé, precum și voluntari Mai Mult Verde, au participat voluntar la plantarea celor 15.000 de puie
De Ziua Mondială a Veganismului - Sfaturi de specialitate pentru cei care doresc să devină vegani
Cu un număr estimat de 88 de milioane de vegani în întreaga lume[i], este clar că alimentația bazată pe plante a depășit stadiul de dietă de nișă. Gavin Stainton, Senior Principal Scientist și Innovation Lead la Herbalife subliniază că cererea tot mai mare de produse pe bază de plante reflectă o schimbare globală către un stil sănătos de viață conștient și, odată cu Ziua Mondială a Veganismului marcată la data de 1 noiembrie, asistăm, fără îndoială, la o nouă creștere a numărului de persoane dornice să încerce veganismul.
Dar ce înseamnă o dietă vegană pentru
Peste 1000 de saci de deșeuri colectați de pe malurile Lacului Bicaz de Persil și Let’s Do It Romania
Poluarea cu plastic reprezintă una dintre cele mai grave amenințări pentru mediul nostru înconjurător, cu aproximativ 10 milioane de tone de deșeuri ajungând în ecosistemele acvatice ale lumii în fiecare an. Materiile plastice, în special sticlele de băuturi și pungile de unică folosință, constituie principalele tipuri de deșeuri găsite în aceste medii fragile.
Persil, brand-ul dedicat sustenabilității și inovației, în parteneriat cu Asociația Let's Do It Romania, au lansat o amplă campanie de curățare a Lacului Bicaz de deșeurile care amenința
Tuborg România – URBB implementează cu succes sistemul fotovoltaic pentru energie durabilă
“Implementarea sistemului fotovoltaic de energie durabilă pentru United Romanian Breweries Bereprod SRL”, cunoscut sub denumirea Solar Project, proiectul verde de implementare a sistemului fotovoltaic pentru energie durabilă demarat de Tuborg România, a fost finalizat cu succes in cadrul fabricii Tuborg din Pantelimon.
Efectele acestei investiții se vor reflecta pe termen lung, în contextul în care diminuarea gradului de poluare și protejarea mediului înconjurător reprezintă o prioritate la nivel global, pentru societate, companii și indivizi. Obiectivu
Cum poate duce o idee inovatoare la o organizație inovatoare
Afacerea Herbalife a început cu un singur om și o idee nouă - să ofere oamenilor ceva ce își doreau, dar într-un mod care nu fusese făcut până atunci. Acest om a fost Mark Hughes, fondatorul, liderul și primul distribuitor Herbalife. Planul său a fost să creeze produse pentru managementul greutății cu un gust excelent, susținute de știință și să le vândă direct clienților, dar cu un bonus suplimentar de a lucra cu ei pentru a utiliza produsele ca parte a unui stil de viață sănătos și activ.
Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, M
Academia de Studii Economice și PENNY lansează studiul "Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale", studiul a fost realizat in cadrul proiectului 3RO, inițiat de retailer
PENNY și Academia de Studii Economice București anunță rezultatele studiului despre dezvoltarea unor soluții locale de business în domeniile agriculturii și producției bunurilor de larg consum, derulat în cadrul proiectului 3RO. Obiectul studiului a fost acela de a indentifica soluții eficiente pentru dezvoltarea producției de bunuri 3RO – cu ingredientul din România, procesate și ambalate în țara noastră, cu scopul final de a susține economia românească.
"Proiectul 3RO, inițiat de PENNY România, este în deplină concordanță cu priorităț
Mii de elevi din ciclul primar formează prima comunitate națională din cadrul proiectului „Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT
Peste 11.000 de elevi din 150 de școli aflate în 110 localități urbane și rurale din 29 de județe coordonați de peste 500 de cadre didactice au participat activ în cadrul celei de-a II-a ediții a proiectului național educațional „Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT inițiat de către echipa Fundației PRAIS în parteneriat cu Nestlé România. Prin implicarea lor, aceștia au devenit adevărate exemple de urmat în comunitate.
În total, 20.000 de elevi din 230 de școli cu ciclu primar, din 34 de județe din țară și peste 900 de cadre didact
AVON anunță parteneriatul cu Cruelty Free International și pornește în călătoria sa de a obține certificarea Leaping Bunny, consolidându-și angajamentul față de bunăstarea animalelor
AVON, brandul global de produse cosmetice, anunță parteneriatul cu Cruelty Free International pentru a primi certificarea Leaping Bunny, cel mai recunoscut standard la nivel mondial pentru produsele cruelty free.
De 30 de ani, AVON a pus capăt testelor pe animale în țările în care își desfășoară activitatea și a continuat să susțină metodele alternative pentru testarea produselor. Astăzi, obținerea aprobării Leaping Bunny reprezintă un moment important pentru brand, subliniind angajamentul său față de bunăstarea animalelor și dorința de a răspunde cerințelor tot mai cresc
Lavazza își prezintă strategia de dezvoltare durabilă la Roland Garros
Lavazza Group, unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața cafelei și cafeaua oficială la Roland Garros, a ales prestigiosul turneu francez pentru a-și prezenta viziunea de dezvoltare, alături de cele mai recente rezultate privind sustenabilitatea.
Turneul Grand Slam, alături de care Lavazza împărtășește valori precum excelența, inovația și angajamentul față de mediu, încă din 2015, reprezintă contextul cel mai potrivit în care Lavazza își împărtășește experiența și, totodată, cele mai importante și inovatoare planuri de dezvoltare.
< 1 2 3 4 5 > Ultima ›