Cele mai noi articole din categoria Green Coffee

 < 1 2 3 4 5 >  Ultima ›

Cum poate duce o idee inovatoare la o organizație inovatoare

Afacerea Herbalife a început cu un singur om și o idee nouă - să ofere oamenilor ceva ce își doreau, dar într-un mod care nu fusese făcut până atunci. Acest om a fost Mark Hughes, fondatorul, liderul și primul distribuitor Herbalife. Planul său a fost să creeze produse pentru managementul greutății cu un gust excelent, susținute de știință și să le vândă direct clienților, dar cu un bonus suplimentar de a lucra cu ei pentru a utiliza produsele ca parte a unui stil de viață sănătos și activ.

Romeo Căzănescu, Country Director Herbalife Nutrition România, M

Academia de Studii Economice și PENNY lansează studiul "Strategii pentru echilibrarea balanței comerciale a României prin stimularea și susținerea producției naționale", studiul a fost realizat in cadrul proiectului 3RO, inițiat de retailer

PENNY și Academia de Studii Economice București anunță rezultatele studiului despre dezvoltarea unor soluții locale de business în domeniile agriculturii și producției bunurilor de larg consum, derulat în cadrul proiectului 3RO. Obiectul studiului a fost acela de a indentifica soluții eficiente pentru dezvoltarea producției de bunuri 3RO – cu ingredientul din România, procesate și ambalate în țara noastră, cu scopul final de a susține economia românească.

"Proiectul 3RO, inițiat de PENNY România, este în deplină concordanță cu priorităț

Mii de elevi din ciclul primar formează prima comunitate națională din cadrul proiectului „Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT

Peste 11.000 de elevi din 150 de școli aflate în 110 localități urbane și rurale din 29 de județe coordonați de peste 500 de cadre didactice au participat activ în cadrul celei de-a II-a ediții a proiectului național educațional „Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT inițiat de către echipa Fundației PRAIS în parteneriat cu Nestlé România. Prin implicarea lor, aceștia au devenit adevărate exemple de urmat în comunitate.

În total, 20.000 de elevi din 230 de școli cu ciclu primar, din 34 de județe din țară și peste 900 de cadre didact

AVON anunță parteneriatul cu Cruelty Free International și pornește în călătoria sa de a obține certificarea Leaping Bunny, consolidându-și angajamentul față de bunăstarea animalelor

AVON, brandul global de produse cosmetice, anunță parteneriatul cu Cruelty Free International pentru a primi certificarea Leaping Bunny, cel mai recunoscut standard la nivel mondial pentru produsele cruelty free.

De 30 de ani, AVON a pus capăt testelor pe animale în țările în care își desfășoară activitatea și a continuat să susțină metodele alternative pentru testarea produselor. Astăzi, obținerea aprobării Leaping Bunny reprezintă un moment important pentru brand, subliniind angajamentul său față de bunăstarea animalelor și dorința de a răspunde cerințelor tot mai cresc

Lavazza își prezintă strategia de dezvoltare durabilă la Roland Garros

Lavazza Group, unul dintre cei mai importanți jucători internaționali pe piața cafelei și cafeaua oficială la Roland Garros, a ales prestigiosul turneu francez pentru a-și prezenta viziunea de dezvoltare, alături de cele mai recente rezultate privind sustenabilitatea.

Turneul Grand Slam, alături de care Lavazza împărtășește valori precum excelența, inovația și angajamentul față de mediu, încă din 2015, reprezintă contextul cel mai potrivit în care Lavazza își împărtășește experiența și, totodată, cele mai importante și inovatoare planuri de dezvoltare.

Cum să reciclezi și să produci o schimbare împreună cu copilul tău

Ca părinte, nu prea ai timp să te gândești la tine nici măcar câteva minute pe zi, deoarece toate grijile și preocupările tale sunt îndreptate către copil/copii. Iar dacă s-ar găsi cineva să-ți vorbească despre reciclare și despre cât de importantă este pentru viitor, poate ar fi puțin copleșitor. Însă ce ar fi dacă într-o zi te-ai putea preocupa de toate acestea: de copilul tău, de tine, dar și de lumea din jur pentru un viitor mai curat la care să contribui?

Acest lucru nu este imposibil, deoarece timpul petrecut împreună este de neprețuit, iar c

Piața Artizanilor, primul târg slow food din Geoparcul UNESCO Ținutul Buzăului, reunește artizanii de produse alimentare, turiștii și localnicii

Produse eco de la fermă, cârnați de Pleșcoi, vin bio, brânzeturi artizanale și multe povești gastronomice din Ținutul Buzăului îi vor încânta pe gurmanzi la prima ediție a Pieței Artizanilor - Slow Food & Gourmet Hub. Evenimentul de promovare a culturii gastronomice locale va avea loc pe 6-7 mai, în vecinătatea Hanului Moara Veche din comuna buzoiană Berca, pe drumul spre Vulcanii Noroioși din Scorțoasa.

Târgul, organizat de comunitatea Slow Food Buzău Land, în colaborare cu Asociația Ținutul Buzăului (care reprezintă Geoparcul UNESCO Țin

Criteriile ESG puse în aplicare la Atelierul de Slăbit, susținut de Clinica AS

Sustenabilitatea nu mai este doar responsabilitatea departamentelor juridice, de public affairs sau de guvernanță, ea a devenit o prioritate a top managementului și un element central al strategiei de business pentru orice business responsabil.

În acest sens, pentru a veni în întâmpinarea obligațiilor suplimentare și recomandărilor atât în privința factorului de mediu, cât și al celui social și de guvernanță (ESG – Environment, Social, Governance) și având în vedere interesul crescut asupra acestui domeniu și intențiile clare

L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

L'Oréal a fost recunoscută de institutul Ethisphere, un lider global în definirea și promovarea standardelor de practici etice în afaceri, ca fiind una dintre cele mai etice companii din lume în 2023, pentru a 14-a oară.

În 2023, au fost recunoscute 135 de companii, din 19 țări și 48 de industrii.

Livrăm aer curat! Curiera Transport Solutions, prima companie de curierat din România full eco-friendly

Curiera Transport Solutions a trecut în noul an cu o flotă de mașini 100% electrice, devenind prima companie de curierat din România full eco-friendly.

Un lot de 6 vehicule de logistică 100% electrice, model DFSK EC-35, achiziționat prin SUVCARS, a ajuns în luna decembrie. Astfel, SUVCARS și Curiera au făcut împreună pasul „neutralității carbonului”. Autoturismele din flota companiei au fost achiziționate în 2022, în urma unei investiții de peste 1 milion de euro în eficientizarea activității.


 < 1 2 3 4 5 >  Ultima ›

Blogurile BonCafe