Farmec lansează BeautyCLUB by Gerovital, un program de fidelizare cu beneficii exclusive pentru clienți
Compania Farmec lansează programul de fidelizare BeautyCLUB by Gerovital într-un sistem nou, ce integrează achizițiile din magazinele fizice și cumpărăturile online.
Programul este structurat pe trei niveluri (Bronze, Silver și Gold) și oferă beneficii exclusive pentru clienți.
Fiecare nivel nou deblocat aduce beneficii suplimentare pentru membrii programului.
Cel mai important producător român de cosmetice vizează să atingă, în următorul an, peste 200.000 de clienți înscriși în program.
După creșterea susținută a vânzărilor online din perioada pandemică, vânzările Farmec au înregistrat o recalibrare și la nivelul magazinelor fizice, rezultatele fiind susținute și de investițiile constante în noi locații.
Doar în acest an, compania clujeană a deschis 6 noi magazine la nivel național, iar rețeaua de magazine proprii Gerovital și Farmec numără în prezent 34 de locații.
Noul program BeautyCLUB by Gerovital reunește beneficiile obținute de clienți astfel încât, indiferent de modalitatea de achiziție aleasă, aceștia să se poată bucura de toate avantajele oferite.
BeautyCLUB by Gerovital este configurat după un sistem simplu de gestionat de către clienți. Fiecare achiziție se transformă în puncte de fidelitate ce pot fi folosite ca reduceri la achiziții ulterioare.
În plus, membrii programului beneficiază de vouchere valorice cadou de bun venit, promoții exclusive și cadouri surpriză cu ocazia zilei de naștere, transport gratuit la comenzile online, dar și de acces în premieră la produsele noi din portofoliul companiei.
Înregistrarea se realizează simplu și rapid, prin activarea unui cont pe farmec.ro și generarea unui card digital ori asocierea în cont a cardului emis anterior în magazine.
Pentru programul de colectare selectivă „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine!”, prin intermediul căruia clienții pot colecta în magazinele fizice ambalajele produselor din portofoliul companiei, este necesară înrolarea în BeautyCLUB by Gerovital.
În prezent, programul de fidelizare actual are peste 100.000 de membri activi, iar obiectivul este acela de a dubla numărul acestora în următoarele 12 luni.
„Produsele Farmec se regăsesc în toate casele din România mulțumită unui public ce transmite această tradiție de consum din generație în generație. Este o încredere pe care am câștigat-o prin calitatea constantă a produselor noastre, prin inovație, iar noua structură a programului de fidelizare ne ajută să răsplătim această loialitate.”, spun reprezentanții companiei.
Toate detaliile despre BeautyClub by Gerovital sunt disponibile în magazine și online prin accesarea https://www.farmec.ro/gerovital-beauty-club.
Autor: BoncafeStyle