Notino celebrează a 20-a aniversare cu noi realizări. Compania a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal

Notino, cel mai mare magazin digital de produse de frumusețe și sănătate din Europa, a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal. Piața din România a reprezentat 8,1% din acest rezultat. Dezvoltarea tehnologică, noul centru logistic și o abordare unică a clienților au contribuit semnificativ la această creștere.

Cu operațiuni în 27 de piețe europene, Notino a înregistrat un nou record, depășind din nou o cifră de afaceri de peste un miliard de euro în anul fiscal 2023 (mai 2023 până în aprilie 2024).

Comparativ cu anul fiscal precedent, cifra de afaceri a companiei a crescut cu circa o treime, la 1.138 milioane de euro (28,9 miliarde de coroane).

Vânzările NOTINO s-au majorat în toate țările, cele mai rapide creșteri fiind în Estonia (108%) și Elveția (82%). Cea mai mare piață externă a companiei este Polonia, care a reprezentat 15% din cifra de afaceri totală, urmată imediat de piața cehă, care a contribuit cu 14% la cifra de afaceri totală.

Ca parte a strategiei sale de expansiune, Notino a deschis un nou centru de distribuție semi-automat în Milano, Italia, în 2023

"Italia este una dintre piețele noastre cheie și a reprezentat 8,6% din cifra de afaceri. Datorită deschiderii noului centru de distribuție în Milano, am eficientizat semnificativ livrarea transporturilor nu numai în Italia, ci și în alte țări din sudul Europei”, a declarat Zbyněk Kocián, CEO Notino.

Notino își consolidează, de asemenea, poziția pe piața poloneză. Anul acesta, a deschis un alt centru de distribuție în Łódź.

Conectarea tehnologiei cu frumusețea

Notino cunoaște nevoile clienților săi și continuă să îmbunătățească și să simplifice experiența acestora folosind cea mai înaltă tehnologie din lumea cumpărăturilor online.

Începând cu anul fiscal 2023, peste 29 de milioane de clienți au încredere în magazinul digital de frumusețe Notino, potrivit scorului NPS (metodă de măsurare a gradului de satisfacție a clienților) mai mare de 83% pe termen lung. Viziunea companiei este de a conecta frumusețea cu tehnologia.

Anul trecut, Notino a fost prima companie care a introdus pe piață serviciul său unic My Discovery Box, care permite clienților să aleagă o selecție personalizată de 5 mostre la alegere.

Datorită acestor cutii, clienții pot descoperi noi produse fără a fi nevoiți să cumpere pachete întregi și pot testa mai întâi dacă produsele li se potrivesc.

My Discovery Box completează astfel alte servicii din aplicația Notino, ceea ce simplifică foarte mult selecția și achiziționarea produselor. În același timp, cu ajutorul Oglinzii Virtuale, clienții pot testa nuanțele produselor cosmetice, Fragrance Finder îi va ajuta să aleagă un parfum, iar Skin Analyzer integrează în câteva minute o rutină personalizată de îngrijire a pielii cu ajutorul inteligenței artificiale.

Notino a prezentat aceste instrumente și în campaniile de ambasador care au fost lansate anul acesta în Cehia, Slovacia, România și Italia. Împreună, Ewa Farna, Kristína Svarinská, Theo Rose și Bianca Balti le arată clienților legătura dintre lumea frumuseții și a tehnologiei.

Pentru a menține calitatea peste standard a serviciilor sale, Notino inovează și introduce noi tehnologii în logistică și IT. O noutate în acest an este un container automat, care separă mostre și le adaugă în colete. Chiar și ambalarea tuturor comenzilor este automatizată.

Gestionăm până la 40% din toate comenzile cu o linie automată de ambalare, care economisește până la 90% din deșeurile de plastic datorită filmului de vid și termocontractabil. Ambalarea devine astfel mai eficientă și mai sustenabilă”, a declarat Tomáš Hofer, Head of logistics Notino.

Pentru anul fiscal 2023, Notino a livrat un total de 26 de milioane de colete către clienți, cu o cincime mai mult decât în ​​anul precedent. Notino a livrat un total de 75 de milioane de produse pe an. În Cehia, cel mai mare vânzător european de produse de frumusețe și sănătate de e-commerce a trimis cele mai multe pachete clienților pe 18 decembrie, exact 138 de mii de expedieri, adică aproape de două ori media zilnică.

Scopul Notino este să crească în continuare, dar eficient, păstrând în același timp calitatea cu care și-a obișnuit clienții.

„Din punct de vedere tehnologic, ne adaptăm pentru a face Notino rezilient și pregătit pentru o creștere continuă. Odată cu creșterea volumului de comenzi crește și presiunea asupra sistemelor noastre IT interne și logistice. Pe măsură ce dorim să oferim clienților servicii de calitate, trebuie să fim întotdeauna cu un pas înainte”, a adăugat Kocián.


Autor: BoncafeStyle



Adauga comentariu

Numele tau:

Comentariul tau:


Security Code:



Blogurile BonCafe